Gå til innhold
Hundesonen.no

Hva må du se å få gjort?


SFX
 Share

Recommended Posts

  • Svar 103
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Begynne å drømme igjen..

Jeg hadde en sånn ting jeg måtte se å få gjort. Det var å tappe Cane og fryse ned sæden hans så jeg kunne få en sønn etter han etterhvert. Er det ting dere vil gjøre, og dere kan få det til - gjør

Vi MÅ se å få teke den bryllaupsreisa vår. Planen var å reise til Botswana vinteren etter bryllaupet (i fjor), men vart det tingja noko tur? Neeeeida. Så då skulle vi ta det denne vinteren i staden. M

Jeg har allerede gjort mye av det som jeg MÅ-
Få barn- dykkesertifikat- svømme med ville (og tamme) delfiner flere ganger - dra på walkabout for ørten uker i Australia- m.m.
^Jeg vil gjerne gjøre alt en gang til når jeg blir gammal! Pluss ta den sjansen jeg missed out on og dykke med hvithai.
Ja, også vil jeg også få barnebarn :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oppleve mye mer av verden, og ikke minst Norge.

Hoppe i strikk

Hoppe i fallskjerm

Sitte på i helikopter (dette blir kanskje med i fallskjermhoppinga)

Svømme med delfiner

Telttur i skogen

Oppleve verden er på god vei, og håper det fortsetter sånn :)

Helikopter er prøvd ut.

Delfiner tror jeg utgår, da jeg ikke kjenner at det er noe jeg MÅ (hadde flere muligheter i Mexico).

Dykke burde stått på lista, og det er også prøvd ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm jeg har visst ikke skrevet noe her. Det er få ting jeg føler at jeg MÅÅÅ gjøre, men mange ting jeg kunne tenkt meg til :)

- Det hadde vært arti å fått sjangs til å hoppe i fallskjerm.

- Lært seg å kjøre motorsykkel

- Eie en ny bil (drømmer jo veldig om en slik sportstype da, som gutta snur seg etter :P)

- Flytte enda mer landlig og få mulighet til å kunne ha flere dyr, kanskje også hest.

- Jeg har litt lyst å oppleve det å ha et valpekull

- Eie bobil

- Bestige en fjelltopp

- Eie en ibiza hund

Jeg har faktisk aldri hatt noe stort reise-behov/ønske. Det er ingen steder som frister veldig. Føler at jeg bor på verdens fineste sted, så å reise må kun være for å se noe nytt. jeg og samboer har aldri reist utenlands sammen, så jeg håper vi får oss ei reise sammen. Island, england, tyskland, østeriket, polen, romania etc. slike type land. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Christine

- Dykke med hai - Hoppe i fallskjerm og strikk - Rafte i større og skumlere elv - Kjøre/kjøpe banebil selv - Ridetur fra Ranch - Prøve downhillbiking - Kjøre skikkelig offpiste/paraglide på ski

Lenke til kommentar
Del på andre sider

.. Reise til Australia på flere mnds ferie med Thorstein

.. Reise på tur til Storbritania igjen

.. Reise på tur til USA og besøke Hanne samt roadtrippe litt :D

.. Besøke Harry Potter parken i USA!!!!

.. Trene masse blodspor igjen

.. Opperere Amiga

.. Amiga blir Nuch og norsk viltsporchampion

.. Issi blir Nuch og komme oss til Elite, samt begynne med bruks

.. Kjøpe Bil

.. Kjøpe Hus

Men alt avhenger at jeg blir bedre først, så det får være første prio :)

Må vel nesten oppdatere dette da flere ting utgår da Amiga er borte :cry:

- Reise til Australia på flere mnds ferie med T

- Reise mer til Storbritania

- Reise til UISA og besøke HAnne samt harry potter parken

- Harry potter studios i london

- Kjøpe leilighet/hus

- klare å gjennomføre en fjelltur i Norge med hundene

- Få seg en ny corgi

- Reise til sør-afrika

Bil har vi kjøpt og alt med Amiga og Issi utgår.

Er nok mer men jah,det jeg kom på i farta.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

- gjennomføre alle arbeidskrav og eksamener i ex.fac, sånn at jeg får graden min (gjett hva jeg egentlig skulle jobba med nå... :icon_redface: )

- flytte til et sted med et større og mer aktivt dansemiljø, så det går an å begynne å danse igjen uten krav/ forventninger til at jeg skal ta over masse instruering og styreverv (hei, Oslo! :wave: )

- ordne flere, faste lekekompiser til vofsen, så hun får vært sammen med andre hunder mer regelmessig

- ta et årsstudium i noe bibliotekaktig, og forhåpentlig skaffe meg en relevant jobb etter det (hei, HiOA! :wave: )

- begynne å trene mer regelmessig med vofsen, når jeg får litt mer overskudd

- slutte å ha dårlig samvittighet over treningsmengden vår når jeg ikke har overskudd. Frøkna har det faktisk fint her sammen med meg, hun lider ingen nød på noen måte.

- på litt lengre sikt: skaffe meg stabil nok inntekt til å spare en fast sum hver måned

og så kunne jeg selvfølgelig føyd på "ta den tatoveringa jeg har planlagt", "dra tilbake til Grønland på feltarbeid" og sånt, men den småkjedelige lista over er egentlig den som er viktigst for meg akkurat nå. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Gråtass
Jeg har en drøm som jeg gjerne skulle ha oppfylt å det er å svømme med delfiner i havet. Bortsett fra det, så har jeg det jeg ønsket meg i livet, som jeg faktisk kan påvirke: en flott mann, snille hunder, gode hester, småbruk og jobb.

svømme med delfiner

reise til Montana på ranch ferie

skrive en bacheloroppgave som er ultrafantastisk

Jeg gjentar meg selv litt her, men altså tydeligvis hadde behovet for å gjøre noe endret seg fra 2011 til 2013, siden jeg faktisk har sluttet i jobben og begynnt å studere i steden. Men jeg vil fortsatt svømme med delfiner..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har lyst til å reise langs hele norges kyst med båten

Har ikke kommet lengre en Kristiansand, så jeg har en del igjen kan man si. Og jeg drømmer meg fremdeles bort når jeg ser bilder fra båtturer langs både Vestlands- og Nordlandskysten. *fortsette og drømme*

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Når ungene er så store at de har startet sine egne liv, da skal jeg til Australia igjen.

Jeg skal tilbake på elva ( kajakk/ raft), av ymse årsaker lot jeg det skli ut av livet mitt- og jeg savner det grusomt. Må "bare" overvinne min egen fysikk og mentale sperrer først. Slenger med klatringen og.

Jeg skal ha hest igjen. Det forutsetter egnet sted å bo, og økonomi i orden.

Jeg skal bli velfungerende, og jeg skal studere/ ta høyskoleutd. Jobber med saken (e) :)

Og til slutt, jeg skal finne igjen gleden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil gjerne kjøre vannscooter igjen, det var artig det!

Finne en jobb jeg gleder meg til å dra på om morningen.

Reise mer, kunne tenkt meg Italia og Thailand igjen.

Dra på ridetur. Trenger ikke egen hest engang, men en ridetur av og til hadde vært kjempeherlig.

Kanskje studere mer?

Kanskje flytte på meg, gjerne sørover.

At jeg og Blaze kommer oss til kl.2 i LP.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil dra på Safari

Starte i LP med Demi ( mest for å ha prøvd )

Lære å danse magedans ( har begynt :) )

Bli bestemor

Det er vel enkelte ting som er mer realistiske enn andre å få gjennomført, men jeg har i flere år tenkt at jeg bare MÅ få kommet meg til Lofoten på fotosafari, evt dra den litt lenger og ta med Island også. To uker på Island med kun fotografering som mål - DET er drømmen, det :).

Det må du gjøre. Gleder meg til bildene :)

En mann som vil være med på alt dette uten å dø pga mangel på solsenger

:teehe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men en ting til dere som skriver at dere vil bli bestemor. Det er vel egentlig ikke opp til dere, eller noe dere kan styre? Selv om dere får barn selv, så er det jo ikke dermed sagt at de får barn igjen.... Så det blir vel litt rart for meg å ha det på en "to do" liste over hva man vil ha gjort i løpet av livet sitt?

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men en ting til dere som skriver at dere vil bli bestemor. Det er vel egentlig ikke opp til dere, eller noe dere kan styre? Selv om dere får barn selv, så er det jo ikke dermed sagt at de får barn igjen.... Så det blir vel litt rart for meg å ha det på en "to do" liste over hva man vil ha gjort i løpet av livet sitt?
Man har da lagt inn rimelig store aksjer. Tror det er større mulighet for at jeg blir bestemor enn at jeg får tatt den turen på Route 66 feks :) Det blir litt som å begynne å spare til ting man ønsker seg, det er ikke dermed sagt man får kjøpt det allikevel :P
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men en ting til dere som skriver at dere vil bli bestemor. Det er vel egentlig ikke opp til dere, eller noe dere kan styre? Selv om dere får barn selv, så er det jo ikke dermed sagt at de får barn igjen.... Så det blir vel litt rart for meg å ha det på en "to do" liste over hva man vil ha gjort i løpet av livet sitt?

Man kan jo alltids hjelpe til også.. Du vet, stikke hull i kondomer og slikt med ei nål :aww::teehe:

  • Like 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har egentlig ingen ting jeg føler at jeg "må gjøre før jeg dør". Det er mye jeg har lyst til, men det endrer seg stadig, og flere ting er allerede unnagjort (strikkhopp, fallskjermhopp, loffing og opplevelser i Afrika x 2 for å nevne noe..). En ting jeg derimot føler at jeg MÅ få gjort, er å sy den liftgardina til stua. Trossalt bodd her snart halvannet år.. :icon_redface:

Man kan jo alltids hjelpe til også.. Du vet, stikke hull i kondomer og slikt med ei nål :aww::teehe:

:lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...