Gjest Skrevet 13. Juni 2014 Rapporter Share Skrevet 13. Juni 2014 Måtte bare, hvor i alle dager ser dere engelsk setter? Sent from my iPhone using Tapatalk Statistisk sett er det oftere ES enn SS i en blanding, og når man da så den droplede fargen på beina tenkte jeg automatisk setter Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ginaml Skrevet 27. Juni 2014 Rapporter Share Skrevet 27. Juni 2014 Noen som klare og gjette hvilke 2 raser denne hunden er blanding av? :-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tabris Skrevet 27. Juni 2014 Rapporter Share Skrevet 27. Juni 2014 Rhodesian og labrador? 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LinL Skrevet 27. Juni 2014 Rapporter Share Skrevet 27. Juni 2014 Noen som klare og gjette hvilke 2 raser denne hunden er blanding av? :-) OMG, vakker!! Ser litt ut som en giga pinscher vanskelig å gjette, hmm... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ginaml Skrevet 27. Juni 2014 Rapporter Share Skrevet 27. Juni 2014 Rhodesian og labrador? Labrador er rett! Rase to er hakket vanskeligere! Er en ganske lav hund. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
laikamor Skrevet 27. Juni 2014 Rapporter Share Skrevet 27. Juni 2014 Labrador er rett! Rase to er hakket vanskeligere! Er en ganske lav hund. Jack russel? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ginaml Skrevet 27. Juni 2014 Rapporter Share Skrevet 27. Juni 2014 Jack russel? Nei. Her ser dere kanskje litt bedre: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChristinB Skrevet 27. Juni 2014 Rapporter Share Skrevet 27. Juni 2014 Whippet? Bein og brystkasse gir meg myndefølelse Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ginaml Skrevet 27. Juni 2014 Rapporter Share Skrevet 27. Juni 2014 Whippet? Bein og brystkasse gir meg myndefølelse Er ikke det nei Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChristinB Skrevet 27. Juni 2014 Rapporter Share Skrevet 27. Juni 2014 Engelsk staff da Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tabris Skrevet 27. Juni 2014 Rapporter Share Skrevet 27. Juni 2014 Staff? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ginaml Skrevet 27. Juni 2014 Rapporter Share Skrevet 27. Juni 2014 Nei og nei. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tabris Skrevet 27. Juni 2014 Rapporter Share Skrevet 27. Juni 2014 Dvergpinscher- eller mellompinscher? Synes jeg ser antydning til noe som kunne vært tan på beina. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LinL Skrevet 27. Juni 2014 Rapporter Share Skrevet 27. Juni 2014 Dachs ?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ginaml Skrevet 27. Juni 2014 Rapporter Share Skrevet 27. Juni 2014 Dachs ?? Rett! Dachs og labrador 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tabris Skrevet 27. Juni 2014 Rapporter Share Skrevet 27. Juni 2014 Rett! Dachs og labrador Hvordan er det mulig?! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SandraNH Skrevet 27. Juni 2014 Rapporter Share Skrevet 27. Juni 2014 Rett! Dachs og labrador er det mulig.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ginaml Skrevet 27. Juni 2014 Rapporter Share Skrevet 27. Juni 2014 Hvordan er det mulig?! Sjekk Tulasworld på instagram, ble ganske sjokkert selv! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snøfrost Skrevet 27. Juni 2014 Rapporter Share Skrevet 27. Juni 2014 Hadde aldri tippet den blandingen! Men veldig fin hund. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SaraSL Skrevet 14. Oktober 2014 Rapporter Share Skrevet 14. Oktober 2014 Noen som vil Tippe? Stjelt fra finn Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maysofie Skrevet 14. Oktober 2014 Rapporter Share Skrevet 14. Oktober 2014 Noen som vil Tippe? Stjelt fra finn *klipp* Har den for mange tær? Border collie og kooiker? No' spaniel kanskje? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SaraSL Skrevet 15. Oktober 2014 Rapporter Share Skrevet 15. Oktober 2014 Har den for mange tær? Border collie og kooiker? No' spaniel kanskje? border collie er rett. ikke kooiker selv om jeg var sikker på det var en kooiker inni der Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
laikamor Skrevet 15. Oktober 2014 Rapporter Share Skrevet 15. Oktober 2014 border collie er rett. ikke kooiker selv om jeg var sikker på det var en kooiker inni der Lundehund? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TullBull Skrevet 15. Oktober 2014 Rapporter Share Skrevet 15. Oktober 2014 Lundehund?Ja, det må jo være no Lundehund der, se på bakbena Ok, jeg juksa Det er visst ikke noe lundehund der O.o Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lunatic Skrevet 15. Oktober 2014 Rapporter Share Skrevet 15. Oktober 2014 Hvordan er det mulig?! Skikkelig OT, men må bare si det. Har ofte passet en blanding av strihåret dachs og gordon setter Han er den raringer! Ser ut som en stoor dachs med veldig dyp brystkasse (som nesten subber i bakken når han går) Så det er mulig Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts