Enits Skrevet 25. November 2011 Rapporter Share Skrevet 25. November 2011 For en herlig mutte! og så mørk som hun brått var når hun ble 4mnd! og lydighetsstjerne delux! Så flink!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hermes Skrevet 25. November 2011 Rapporter Share Skrevet 25. November 2011 Bilder av b-gjengen dukker opp i hodet mitt når jeg ser den masken hennes Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aymee Skrevet 25. November 2011 Rapporter Share Skrevet 25. November 2011 Herregud så utrolig nydelig hun er! Får helt vondt i meg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Heidihj Skrevet 2. Januar 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 2. Januar 2012 På tiden med litt nye bilder her! Mayah er nå blitt 6 mnd (i dag ) og er en virkelig herlig hund! Foreløpig er hun drømmehunden, og lever opp til alle forventninger. Hun elsker alt og alle, og er et skikkelig sjarmtroll! I dag var vi på skogtur uten Elwira som har skada foten sin. Vi koste oss likevel ute i flere timer. Det var tett tåke og veldig fuktig, men fikk tatt noen bilder likevel. Ulven min: Hadde det ikke vært for den ene foten hadde dette vært en fin oppstilling Pysa er ikke så glad i vann, så hun tar skikkelige byks over elver og bekker 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maria Skrevet 2. Januar 2012 Rapporter Share Skrevet 2. Januar 2012 Hun begynner å bli riktig så lekker hun der, jo <3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MarieR Skrevet 2. Januar 2012 Rapporter Share Skrevet 2. Januar 2012 Hun eeer så flott! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mushi Skrevet 2. Januar 2012 Rapporter Share Skrevet 2. Januar 2012 Brått ble hun mye mer voksen. Lekker hund! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[email protected] Skrevet 2. Januar 2012 Rapporter Share Skrevet 2. Januar 2012 Blitt stor jente! Nydelig Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Heidihj Skrevet 2. Januar 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 2. Januar 2012 Takk, takk Syns selv hun er blitt ganske så lekker! Gleder meg til å se hvordan hun utvikler seg videre Hun er nå 60 cm høy, og vil tippe rundt 27-28 kg. Tror ikke hun blir så mye høyere, men hun har mye igjen i bredden. Hun er skikkelig tynn og pinglete når en ser hun ved siden av voksne malamuter Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Malamuten Skrevet 2. Januar 2012 Rapporter Share Skrevet 2. Januar 2012 Så stor og fin hun har blitt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AquilaWaiting Skrevet 2. Januar 2012 Rapporter Share Skrevet 2. Januar 2012 Vakker,rett og slett vakker. Måtte bla gjennom tråden,og brått hadde hun fått mer voksenpreg over seg 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
idaemiliee Skrevet 12. Januar 2012 Rapporter Share Skrevet 12. Januar 2012 Råfin! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snøfrost Skrevet 12. Januar 2012 Rapporter Share Skrevet 12. Januar 2012 Hun ser ut som en fin og veldig trivelig muttejente Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kaja Skrevet 12. Januar 2012 Rapporter Share Skrevet 12. Januar 2012 Vakreste lille Mayah Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Heidihj Skrevet 12. Januar 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 12. Januar 2012 Hun er ei herlig muttejente ja. Utrolig enkel og snill hund Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pippin Skrevet 12. Januar 2012 Rapporter Share Skrevet 12. Januar 2012 Jeg gleder meg til å treffe henne altså! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vimsan Skrevet 14. Januar 2012 Rapporter Share Skrevet 14. Januar 2012 För en vacker fröken! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ane Skrevet 16. Januar 2012 Rapporter Share Skrevet 16. Januar 2012 For en bikkje!! Litt fin da 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Heidihj Skrevet 4. April 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 4. April 2012 På tide med en oppdatering. Den 2. april ble Mayah 9 mnd gammel. Hun er nå en stor, flott muttejente som bare er god og snill Hun fikk prøvd seg på sitt siste (av 2 ) valpeshow i starten av mars. Der ble hun BIR valp i stor konkurranse med seg selv, med god kritikk! Hun har også fått prøvd seg i spann, og trakk godt! Hun var veldig avhengig av at jeg stod på meiene, så ingen andre kunne kjøre med hu. Vi var også litt uheldig med at lederhundene snudde spannet og gikk på hu, men det gikk veldig bra etterhvert. Hun må ha motivasjon i front for å trekke fram, men har hun det går det virkelig unna! Nå for tiden trener vi med sykkel, og koser oss med det Ellers er vi på lange turer. Hun springer for det meste fritt, og holder seg i nærheten av meg. Det eneste problemet er at hun elsker folk. Ser hun mennesker lukker hu øra, og springer bort. Det er ikke alle som syns det er noe morro med en stor, ulvelignende hund på seg, så vi går stort sett der det er lite folk. Her er noen bilder fra de siste dagenes turer: 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ane Skrevet 4. April 2012 Rapporter Share Skrevet 4. April 2012 Likte dette bildet kjempe godt! Skulle ønske jeg også klarte å ta fine skarpe bilder av hunder... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest janson Skrevet 4. April 2012 Rapporter Share Skrevet 4. April 2012 Hun er virkelig flott! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Heidihj Skrevet 25. Juni 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 25. Juni 2012 Nå skal dere få se en totalt nedtøyta malamute.. Hun ser virkelig ikke ut for tiden, men det er deilig for henne med så lite pels da. Får tenke på det hver gang jeg ser på hu Bildene ble tatt på en tur i går. Off... 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Puttiva Skrevet 25. Juni 2012 Rapporter Share Skrevet 25. Juni 2012 Det var bikini-malamuten sin det ! Men alt kler vel den smukke! Nydelig jente! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snøfrost Skrevet 25. Juni 2012 Rapporter Share Skrevet 25. Juni 2012 Polarhunder gjør seg helt klart best i vinterpels Denali har vært helt nakenhund hun også, men nå har det kommet seg litt på henne. Hun blir vanligvis ikke helt naken om sommeren, men etter valpene så ble hun helt ribba. Hehehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Djervekvinnen Skrevet 25. Juni 2012 Rapporter Share Skrevet 25. Juni 2012 Hun er nydelig! Også med sommerpels! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts