Gå til innhold
Hundesonen.no

En liten dose sonevalper

Marthe

Recommended Posts

Sukk, cattledogbaby er jo nesten sukkersykefremkallende! Jeg har ikke sett de på den alderen før, men denne var skrekkelig søt - også ble Russel så veldig mye mer valpete sammen med Action og Nik, de har mer voksenpreget fått.

Men ser ut som om de hadde mye moro! :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her kommer litt bilder av Russell 3 mnd (eier "Taz"), Nik 5 mnd (eiere "Caranthir" og "2ne") og Action 4 mnd.

IMG_1999.jpg

:lol: :lol: :lol:

Hvorfor MÅ belgervalper (og voksne) alltid se mest mulig teite ut når de leker?

Det er ingen andre raser som ser fullt så idiotiske ut. Rart man må elske de? :wub:

Og Russel ja, blanding av isbjørn og hund stemte godt, man får bare lyst til å kosemose han. :wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her kommer litt bilder av Russell 3 mnd (eier "Taz"), Nik 5 mnd (eiere "Caranthir" og "2ne") og Action 4 mnd.

IMG_1908.jpg

Her er han trøtt. :P

Russell er ikke 3 mnd engang på de bildene. :P Han hadde akkurat blitt 12 uker.

Men fiiine bilder av nydelige valper (inkl min egen :whistle: ) :ahappy:

Fiiine! Russel er SÅ søt! Så bedårende også DEN benmassen da (Null ide på hvordan rasen ser ut som valper :lol: )

Takk, han er en kraftig gutt. :ahappy:

Herreguuuuuuuud, så søte! :wub:

TAZ! GI MEG RUSSELL NÅ! Han er jo blanding av hund og isbjøøøøørn! :wub:

Takk takk. :D:ahappy:

Jeg har hørt sølvrev, isbjørn og sel om han. :blink:

Sukk, cattledogbaby er jo nesten sukkersykefremkallende! Jeg har ikke sett de på den alderen før, men denne var skrekkelig søt - også ble Russel så veldig mye mer valpete sammen med Action og Nik, de har mer voksenpreget fått.

Men ser ut som om de hadde mye moro! :lol:

:ahappy:

Han er ikke gamle karen på de bildene og er enda ikke 3 mnd gammel, om ett par dager da.

Russell var ikke bare valpete i utseende når han møtte Action, men også i bevegelsene. Klønete og treig i forhold til elegante og langbeinte Action.

Action var så snill med han. :wub:

:lol: :lol: :lol:

Hvorfor MÅ belgervalper (og voksne) alltid se mest mulig teite ut når de leker?

Det er ingen andre raser som ser fullt så idiotiske ut. Rart man må elske de? :wub:

Og Russel ja, blanding av isbjørn og hund stemte godt, man får bare lyst til å kosemose han. :wub:

Jeg skal legge ut ett bilde av Kiwi, så kan du se at det ikke bare er belgere som kan se teite ut når de leker. :lol:

Men søte belgerene ja. :ahappy:

Ble forelsket i Action. :wub:

Belgere! :D Kan ikke noe for at jeg bare elsker de jeg.. MÅ bare ha en sånn en en gang i fremtida! Og så Russel da! Så søt og kompakt i forhold :wub:

:ahappy:

ååååh! Gi meg en cattledogvalp! :wub:

:ahappy::wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ole Brumm i hundeformat! :wub:

:wub::ahappy:

Tusen takk for fine kommentarer :D

Beklager at jeg tok litt feil på alderen Taz :icon_redface:

Det gjør da ingenting. :ahappy:

Men han er 3 mnd nå da. :ahappy:

Herlige bilder,skjønne småtter med lille Russel som ekstra :wub: :wub: :wub:

Russell som ekstra. :wub::ahappy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Bilder fra tur på Hemnessjøen.
    • My gawd! Tenkte jeg skulle være smart og be Ede om utgangsstilling uten godbit fremme. Han har tatt det på verbal cue uten håndsignal lenge, og har koblet at det fiskes opp godis fra lomma om den ikke er i hånden. Tiden var inne, trodde jeg.  Middagen stod klar i en boks i hylla, men han så meg ikke sette den der, og den har stått der lenge med lokk på, så han koblet ikke fra lukten at det var tid for servering da jeg ba ham i utgangsstilling. Han bare så dumt på meg. Ba flere ganger. Fikk en halvhjertet sitt en halvmeter fra i 90 graders vinkel på håndsignal uten godbit. Han skulet mistenksomt på meg. Ga ham en matbit allikevel for å hinte om at de ville hagle om han bare gjorde som han fikk beskjed om. Ba på nytt om det samme. — Nope, mente Ede om det.  Spin? — Okey da. Sakte, uengasjert, ikke en full rotasjon, men fikk en matbit for den. Twirl? — Fine. Ga en uengasjert, men håpefull twirl.  Fikk matbit for den også. Ba ham om utgangsstilling høyre, fordi jeg tenkte han kanskje var mer interessert i noe han nylig har lært og ikke er lei av. — Ikke interessert. Brukte håndsignal og fikk noe halvhjertet, slapt, tregt, skeivt, og han satte seg seigt for langt bak. Fisket frem en matbit fra boksen allikevel. Målet er å få ham til å forstå at det kommer belønning selv om den ikke er i hånden, det ikke lukter fra lommene og jeg ikke har godbitpung på meg.  Utgansstilling venstre?  — Håner du meg?!  La på håndsignal. — Hvor er maten?! Ede snuste demonstrativt på hånden, så foraktelig og bebreidende opp på meg og FNØS, som for å sette meg på plass om at han ikke er slaven min, it's the other way around, bitch! Jeg "hjalp" ham til posisjon med fysisk makt, eller forsiktig guidance med hendene, alt ettersom en ser det. Han var sur, men tok matbiten for "vel" utført oppdrag.  Så tok jeg en matbit i hånden, og jaggu var det en som våknet, gitt! Kvikk og presis og rask og PÅ som en champion. Ingen slinger i valsen når det var godbit i hånden. Ba ham en gang til uten noe i hånden eller lomma. Han ble sint. Så gjennomført fornærmet av å bli utsatt for the AUDACITY fra meg. Å ***** be ham opptre som en sirkusklovn uten å gi ham lønnsgaranti kunne jeg bare drite og dra for.  You had to be there. Det ansiktsuttrykket hans. Kroppsspråket. Lyden. Ikke snakk om at han ville nedverdige seg til å gjøre triks uten å VITE med absolutt sikkerhet at det ble betalt per triks i en faderlig fart. Resten av middagen står på hylla mens jeg revurderer life choices, metoder og strategier over en kaffe.  Stemningen er til å ta og føle på her backstage i oppløpet til sportskarrieren og det ser mørkt ut for øyeblikket. 
    • Litt kortere tur i dag, med Maps Timeline på. Viste seg at den kortere turen var 44 min uten stans. Ikke rart Ede ble sliten i går.  Det er altså padde flatt rundt her vi bor nå, og Mutterns gamle traver av en hjerne som har navigert i by og kuperte landskap hele livet, den tolker tydeligvis alt synlig som mye nærmere enn det egentlig er. Får mæppe rute i en æpp og sjekke nøyere før vi går nye turveier fremover. Ede har ikke oppdaget verken pinner eller bading ennå, og aner ikke hva slags paradis av et lykkeland mange andre hunder synes han sitter i her.
    • Han er utrolig søt og pen 😍 Jeg hadde slitt veldig med å ikke la det søte kjekkastrynet der få tvinne meg rundt potene. 
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...