Gå til innhold
Hundesonen.no

Harry Potter and the Deathly Hallows - Del 2


Nirm

Recommended Posts

Nei??

Håper noen sier ja snart, kanskje det er noe galt med meg :drool:

Dere er gale! Lord han-hvis-navn-skal-være-unevnt er så langt i fra kjekk som det går an, hallo?!?! :lol:

Og jeg er fortsatt forelsket i filmen, og savner HP.. :wub::cry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 103
  • Created
  • Siste svar
Guest Jonna

Hei, jeg heter Jeanette og har nå sippet meg igjennom en film fra før den begynnte til slutt. Og jeg er stolt av det :D

Men akkurat nå er det egentlig bare tomt...

Er det slutt liksom? Vil ikke det! Men samtidig så må de aldri-aldri-aldri finne på å lage flere!!

:wub::cry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er helt tom og utmattet, satt helt anspent hele tiden og smågrein stadig vekk (noe forsåvidt var nesten i kor med resten) og vi lo så det runga og vi klappet når det var over.

:wub:

den må sees flere ganger, fytti for en bra film.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, jeg heter Jeanette og har nå sippet meg igjennom en film fra før den begynnte til slutt. Og jeg er stolt av det :D

Men akkurat nå er det egentlig bare tomt...

Er det slutt liksom? Vil ikke det! Men samtidig så må de aldri-aldri-aldri finne på å lage flere!

:wub::cry:

Så godt vi er fler som sippet og grein.

Og det er som et langvarig forhold har tatt slutt. Og det er bare så utrolig trist... :cry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes filmen var kjempebra, men skulle ønske at den siste slosse-scenen mellom han-hvis-navn-skal-være-unevnt og Harry skulle vært som i boka og ikke ute uten at noen så dem. Men man kan jo ikke få alt som i boka, så all over en herlig film! Synd det er over nå :icon_cry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes filmen var kjempebra, men skulle ønske at den siste slosse-scenen mellom han-hvis-navn-skal-være-unevnt og Harry skulle vært som i boka og ikke ute uten at noen så dem. Men man kan jo ikke få alt som i boka, så all over en herlig film! Synd det er over nå :icon_cry:

Enig med den.. Også det at han-hvis-navn-skal-være-unevnt hadde med seg en diger hær av folk, han trenger jo ikke det :aww: Skal jo bare være han, dødseterne (og de er jo ikke såå mange) og noen fancy magiske vesener.

Men fortsatt, en film jeg aldri kommer til å glemme. :cry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes filmen var bra, men var litt skuffet over slutten. Synes nesten det ble litt for teit når han-hvis-navn-skal-være-unevnt og Harry fløy rundt (etter å ha hoppet ufor tårnet(?)) mens de sloss. Kunne vert litt mer bokslutt, men ellers var det vel greit.

Tror bare filmen må sige inn, så må jeg se den en gang til, i 2D! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:lol: nå skulle jeg skrive om han-hvis-navn-skal-være-unevnt på et annet forum, også ble det sensurert til He-Who-Must-Not-Be-Named

Hadde glemt jeg la inn den, morsom jeg! :lol: Må endre den til The-Sexy-Motherfucker-Who-Must-Not-Be-Named

:lol:

Men jeg ser ikke helt det sexye i han da. :blink:

Jeg synes filmen var kjempebra, men skulle ønske at den siste slosse-scenen mellom han-hvis-navn-skal-være-unevnt og Harry skulle vært som i boka og ikke ute uten at noen så dem. Men man kan jo ikke få alt som i boka, så all over en herlig film! Synd det er over nå :icon_cry:

Enig der. Det tok litt av og ble litt langdrygt og "feil".

Lurer på hvor lenge man får lov til å sørge over en HP nå. :cry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Jonna

Men altså.. Hvorfor griner dere?

Fordi :P

jeg har rett og slett ikke peiling, det var liksom så mye som jeg har lest som brått ble bilder på skjermen. Lettelse pga det faktisk skjedde slik o.l.

Jeg hakke peiling egentlig, skylder på nattevakt jeg *host*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men altså.. Hvorfor griner dere?

Fordi det var en rørende og fin film og det er trist at det ikke er mer HP å glede seg til selv om slutten var flott og alt det der. Sånn er det for meg hvertfall.

Pluss at jeg føler litt som Jeanette, jeg hadde så klare bilder i hodet etter å ha lest bøkene at jeg faktisk ikke husket når del.1 sluttet for i hodet mitt hadde del.2 snurret og gått mange ganger den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

FANTASTISK film, og jeg sippet, lo og pusset nesen flere ganger.

Jeg savnet også det med tryllestaven, og så synes jeg scenene med de sine barn ble litt feil... Men knallbra film-utrolig trist at det er slutt. En era er over..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt det er fler som ikke ser gleden i skallede menn med rar nese. :lol:

Og man griner fordi filmen var fin. Fordi det var trist når Fred, Remus og Tonks døde (Remus var hard for meg, jeg liker både karrakteren og skuespilleren...), og så var det rørende når de samlet seg for å sloss mot han-hvis-navn-skal-være-unevnt. Og så var det jo trist når Severus Snape døde, og scenen der han holdt om Lily... Og så var det jo veldig trist over at nå er det over... Aldri mer HP... Ingen bok å vente på, og ingen film. :cry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

han-hvis-navn-skal-være-unevnt har aldri vært og vil aldri bli sexy. Det finnes mange sexy bad guys, han er ikke en av dem. Om han kan kalles en bad guy, det ble litt harmløst egentlig...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Jonna

Godt det er fler som ikke ser gleden i skallede menn med rar nese. :lol:

Og man griner fordi filmen var fin. Fordi det var trist når Fred, Remus og Tonks døde (Remus var hard for meg, jeg liker både karrakteren og skuespilleren...), og så var det rørende når de samlet seg for å sloss mot han-hvis-navn-skal-være-unevnt. Og så var det jo trist når Severus Snape døde, og scenen der han holdt om Lily... Og så var det jo veldig trist over at nå er det over... Aldri mer HP... Ingen bok å vente på, og ingen film. :cry:

Remus og Tonks, og Fred :cry:

Ett av mine øveblikk var når Sevrus viste skytsvergen sin. Og når han-hvis-navn-skal-være-unevnt lå under benken, det bilde var creepy og "ekte".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Remus og Tonks, og Fred :cry:

Ett av mine øveblikk var når Sevrus viste skytsvergen sin. Og når han-hvis-navn-skal-være-unevnt lå under benken, det bilde var creepy og "ekte".

Huff ja. :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:( Jaja, får ha ham for meg selv i det minste da :lol:

Jeg synes og det var rørende med Severus... :icon_cry: (han kan vel flere være enige i er hot vel).

Når lå han-hvis-navn-skal-være-unevnt under benken? Det fikk jeg ikke med meg tror jeg. Eller mener du da de var på den hvite stasjonen og den voldemortgreia lå der og døde? Isåfall, ja, ekkelt (og ikke sexy)

Jeg digger McGonagall, hun er kul. Var sterkt da steinsoldatene hoppet ned og marsjerte mot broen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:lol: nå skulle jeg skrive om han-hvis-navn-skal-være-unevnt på et annet forum, også ble det sensurert til He-Who-Must-Not-Be-Named

Hadde glemt jeg la inn den, morsom jeg! :lol: Må endre den til The-Sexy-Motherfucker-Who-Must-Not-Be-Named

:lol:

Nei han-hvis-navn-skal-være-unevnt er ikke Sexy :rolleyes2:

Å jooooo...

Har ikke sett filmen enda jeg. Er ikke helt sikker på om jeg har lyst heller egentlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



  • Nye innlegg

    • Ja, jo... Jeg får sikkert låne en turkamerat, men til konkurranser kreves det jo litt trening, og det hadde jo vært gøy med noen kurs innimellom. Det føles ikke som at jeg kan styre sånt selv når det ikke er min egen hund, men det kan jo hende det finnes en perfekt liten treningskamerat der ute.
    • Sikkert mange som sier ja takk til en sånn ordning så lenge man blir litt kjent først hvertfall. 
    • Er det ingen i nærheten som har en hund du kan låne? En oppdretter med flere hunder, eller noe? Nå var jo det for min og Odins del, men når jeg ikke orket å konkurrere med ham mer så gikk jo Lisa her på forumet konkurranser med ham. Men ja, livet som hundeeier er jo veldig i faser. Fra valpestadiet og få dem til velfungerende hunder i hverdagen, til å kunne ha dem med på aktiviteter og konkurranser, og så når de ikke er med på alt lengre igjen, og trenger mer oppfølging  helsemessig.
    • Akkurat nå har jeg lyst på en hund som kan henge med på lange fjellturer og som jeg kan konkurrere med, men som kan bo et annet sted så lenge senioren min fortsatt lever. Må jo bare innse at hun er en gammel hund som ikke lengre kan være med på alt jeg har lyst til, men vil jo også gi henne en god alderdom. Så ny hund i huset er uaktuelt så lenge hun er her. Hvorfor må det være så vanskelig...
    • Enig med Simira, meld dere på et valpekurs om dere ikke allerede går/har gått. I tillegg har for eksempel Maren Teien en veldig fin kanal som heter Hverdagslydig+ (https://boon.tv/hundetrener-maren), der er det også en egen kanal for valpeeiere. Vet at flere har hatt god nytte av hennes forelesninger og videoer i valpeperioden. Finnes helt sikkert noen gratis alternativer også, men det har jeg ingen oversikt over. 
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...