Gå til innhold
Hundesonen.no

Harry Potter and the Deathly Hallows - Del 2


Nirm

Recommended Posts

Har ikke lest bøkene enda jeg, da. Kommer det frem der?

Ja :) Det er et forholdsvis stort tema i den 7. boken, forholdet mellom en trollmann og hans/hennes tryllestav, og hvordan Harry savner sin tryllestav etter at Hermine ødelegger den. Det er mange ting fra bøkene som ikke kommer med i filmene, men synes at denne filmen er den som er mest tro mot boken :ahappy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 103
  • Created
  • Siste svar

Ja :) Det er et forholdsvis stort tema i den 7. boken, forholdet mellom en trollmann og hans/hennes tryllestav, og hvordan Harry savner sin tryllestav etter at Hermine ødelegger den. Det er mange ting fra bøkene som ikke kommer med i filmene, men synes at denne filmen er den som er mest tro mot boken :ahappy:

Gleder meg veldig til å få lest dem. Har ventet i 10 år nå :lol:

Jeg må alltid se filmer før jeg leser bøkene, så jeg ikke skaper meg et "feil" bilde og blir kjempeskuffet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gleder meg veldig til å få lest dem. Har ventet i 10 år nå :lol:

Jeg må alltid se filmer før jeg leser bøkene, så jeg ikke skaper meg et "feil" bilde og blir kjempeskuffet.

Du har noe å glede deg til :ahappy:

Og jeg er på sett og vis enig med deg. Filmene ødelegger ofte mange av bildene man har dannet seg fra bøkene, men samtidig synes jeg det er artig å se for seg alle karakterene og stedene mens man leser. HP-filmene stemmer faktisk veldig godt overens med de bildene jeg hadde dannet meg, så der er jeg kjempefornøyd :ahappy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...