Gå til innhold
Hundesonen.no

Harry Potter and the Deathly Hallows - Del 2


Nirm

Recommended Posts

Nå er det nedtelling for full guffe til siste HP filmen.

Siden det er "et par" HP fan på dette forumet, og mange skal se fimen forskjellige tider. Hadde det vært kjekt om folk gadd å samle all diskusjon om filmen i en tråd, og ikke ødelegge for de andre i AN tråden...

Så være hyggelige mot de andre sonisene, og tenk at neste gang er det kanskje du som får servert spoilere du helst skulle vært uten. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 103
  • Created
  • Siste svar

Nå er det nedtelling for full guffe til siste HP filmen.

Siden det er "et par" HP fan på dette forumet, og mange skal se fimen forskjellige tider. Hadde det vært kjekt om folk gadd å samle all diskusjon om filmen i en tråd, og ikke ødelegge for de andre i AN tråden...

Så være hyggelige mot de andre sonisene, og tenk at neste gang er det kanskje du som får servert spoilere du helst skulle vært uten. :P

JA! Vær hyggelig nå! ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal se den i vanlig format :D Blir i en av de mindre salene her, men gjør ingenting. Bedre seter og. Synes 3d er så oppskrytt, jeg sitter bare og irriterer meg hele filmen, tenker på brillene, brikkekanten, hvor smått ting blir (synes alt blir mindre?) og i det hele tatt... 3d-nei takk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Jonna

:banana: :banana:

Jobber i natt så jeg får ikke med meg premieren denne gang. Men jeg har akkurat kjøpt meg bilett til 17.30 visningen i morgen på 2D. Lurte på en stund om jeg skulle ta 3D, men kjente at det ble "feil" :baby:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ÅÅåå, de var så SØTE! Jeg skal i morgen klokken tre - orker ikke nattpremieren siden jeg skal opp kvart på seks i morgen, så har valgt the second best. Gleder meg, nesten så jeg gleder-gruer meg til å se om filmen klarer å nøste sammen alle de løse trådene fra de andre filmene (kremt), og så gleder jeg meg såå mye til å se de igjen alle sammen :wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gleder meg kjempe mykje! :banana::frantics::hyper:

Orker derimot ikkje nattvisninga for eg skal på arbeid til klokka fem i morga. Derfor vert det klokka seks i morga kveld! Einaste eg synes er dumt er at eg må sjå den i 3D! :blink: Blir så dårlig i augene av det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rett hjem og poste på sonen :lol:

For en film! Dette var definitivt en av de beste i rekken! Vemodig at det er over. Glad jeg fikk sett den på premieren, blir en spesiell stemning over det.

Nå lurer jeg på hva neste filmserie fenomen blir...ringenes herre og harry potter er over, hva kan toppe det liksom. Twilight og hobbiten, greit nok, men det er ikke i samme skala (ikke Twilight iallefall, hobbiten har ingen sett enda).

Også må jeg bare spørre, er det bare jeg som synes han-hvis-navn-skal-være-unevnt er gad dæmn hot?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja men, hallo! Den sexy holdningen da han gikk ned trappen med tryllestaven for å drepe Harry! Priceless! *sikle*

Trist at han døde... jeg kunne sikkert fått skikk på mannen! Bare at han hadde måttet klippe negler og sånn først, kanskje få litt hår, og litt mer nese (selv om manglende nese jo er litt av sjarmen). Kanskje en grunn til at jeg ikke har type, er jo ingen som passer kravene mine.

Neida så jada, begynner å bli sent kanskje!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååååååååååååååå!

Den var så full av humor, artige småkommentarer, vakre scener, herlige karakterer, det tristeste av det tristeste og bare fantastisk :wub::wub::ahappy::icon_cry::lol::D:icon_cry:

Det ble noen liter med tårer, utrolig mye latter og veldig veldig mye: :wub: :wub: :wub: :wub:

Det jeg synes var litt dumt var at man ikke fikk se at Harry fikset staven sin med "the elder wand". Det synes jeg de skulle tatt med :aww: Og Albus Severus var jo bare :wub: Og og og og..

Fine fine fine serien, barna mine skal bli ammet med HP :aww::wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fine, fine filmen. :wub: Som kunne ta fram så mye følelser. Utrolig stemning i salen hele veien.

Noen tårer ble felt, såpass at det tidvis var litt flaut. :icon_redface:

Jeg savnet også stavrepareringen. De kunne ha tatt med det, og kuttet litt av Harry vs han-hvis-navn-skal-være-unevnt kampen. Den ble knøttelitt langdryg for min del. Men jeg elsket at de gjorde borgen klar til kamp, og det var så ufattelig trist når Remus og Tonks lå døde.

Huff. Trur jeg må en tur til til uka på den filmen.... :wub:

Edit: Jeg var barnslig og måtte ha meg nye 3D briller idag, for de var formet som Harry sine briller. :icon_redface:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...