Gå til innhold
Hundesonen.no

Gratulasjonstråd til Maren og Amira

xxx12345

Recommended Posts

• Svar 137
  • Created
  • Siste svar
Skrevet

Dette er jo bare helt fantastisk!

Gratulerer så utrolig mye med Verdensmester Tittelen! Den har dere virkelig fortjent! :banana: :banana: :banana:

Skrevet

Herregud, for en prestasjon! Det er helt vanvittig og ubeskrivelig fantastisk og jeg kan ikke klare å tenke meg hvor utrolig herlig du må ha det akkurat nå. Gratulerer blir for lite å si, man må si GRATULERER i store bokstaver og tusen utropstegn bak og bøye seg litt i støvet samtidig. Dere er rett og slett knallflinke og utrolig imponerende. :)

Helt sykt. 21 år og verdensmester. Verdens beste lydighetsekvipasje. Hipp hurra! Dette må du feire så mye du kan! :D :D :D

Skrevet

Gratulerer så mye med en fantastisk prestasjon :D

Håper både du og Amira får feiret denne seieren både godt og lenge!

Skrevet

Fy søren så bra!! Gratulerer så mye, Maren og Amira :D :D *vifte med det norske flagget og danse banandans og cheerleaderrutine på en gang* :D

Skrevet

TUSEN TAKK!

Her er noen filmklipp som ble postet på facebook-wallen min :)Amira har vært helt fantastisk hele uka. 2x13 timer og 2xca 6 timer har hun vært i hallen. Allikevel gjorde hun alt hun kunne for å gjøre ting rett :wub:

DSC_3313.JPG

DSC_3336.JPG

Tenk det, dagsvinner fredag, lagsølv og finalegull! Nå ER faktisk min høyeste drøm innen hund oppnådd... Hva gjør man nå?

En liten snutt av fvf:

Innkalling:

Skrevet

Herregud, bøyer meg i støvet altså! Fantastisk! :) Gratulerer så mye :D :D Helt fantastisk!

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...