Gå til innhold
Hundesonen.no

Gratulasjonstråd til Maren og Amira


xxx12345

Recommended Posts

  • Svar 137
  • Created
  • Siste svar
Skrevet

Gratulerer så utrooooolig mye! Sitter her og snufser med ståpels over hele kroppen når jeg tenker på hvor utrolig stort det må føles! Gratulerer igjen :D

Skrevet

Lå oppe til kl 4 i natt og bare nøt følelsen og koste meg med fantastiske tilbakemeldinger og gratulasjoner :)

Podium.jpg

Det fortjener du!!

Om du ønsker en ny utfordring, hva med å bli VM mester i lydighet med en Basenji ( :lol: ) ? Jeg for min del skal iallefall få til målet om bronsemerket på en av mine en gang. Et litt annet mål enn det du nå har oppnådd, men dog. :innocent:

Dette er virkerlig stort. Gratulerer igjen, Maren!

Skrevet

Lå oppe til kl 4 i natt og bare nøt følelsen og koste meg med fantastiske tilbakemeldinger og gratulasjoner :)

Podium.jpg

iiih, pokalen er jo (nesten) større enn hunden sittende joo :blink:

Gratulerer så MYE, igjen! :D dette er noe som ikke kan sies ofte nok :icon_clapping:

Skrevet

Gurimalla, ord blir jo egentlig fattige, men GRATULERER så vanvittig mye med en FANTASTISK prestasjon! :D :D Vel fortjent, dere er kanonbra!!

:queen: :queen: :hyper: :hyper: :cheer: :cheer: :icon_clapping: :icon_clapping: :thumbs: :thumbs: :banana: :banana: :banana: :banana:

Skrevet

Gratulerer så mye med gull Maren! Dette var utorlig moro, jeg har ikke ord! Verdensmester er jammen meg fantastisk altså! :D:cheer::banana:

Skrevet

En prestasjon så imponerende at det er vanskelig å finne ord.Gratulerer så utrolig mye til en fantastisk fører med en like fantastisk hund :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer:

Skrevet

Tipset VG jeg :icon_redface: Hvis denne puddelen som vant på crufts for noen år siden var verdt så himla mye spalteplasss, synes jeg helt klart Maren og Amira fortjener en forside. Men spørs om de synes det samme :getlost:

Skrevet

Og NRK.no :icon_redface: Mulig jeg er litt prkåt på Marens vegne her, men synes det faktum at verdens lydigste hund er norsk fortjener pittelitt mer mediaoppmerksomhet altså...

Skrevet

Og NRK.no :icon_redface: Mulig jeg er litt prkåt på Marens vegne her, men synes det faktum at verdens lydigste hund er norsk fortjener pittelitt mer mediaoppmerksomhet altså...

Bra, Loke! Jeg synes også en slik prestasjon fortjener en god del oppmerksomhet nasjonalt! Hvis vi kaller det hundesport, er det ikke akkurat den mest dekte sporten i avisene... :ahappy:

Skrevet

Bra, Loke! Jeg synes også en slik prestasjon fortjener en god del oppmerksomhet nasjonalt! Hvis vi kaller det hundesport, er det ikke akkurat den mest dekte sporten i avisene... :ahappy:

Virker ikke som de kaster seg over saken akkurat..Kanskje det hjelper hvis flere tipser?

Skrevet

Å, så snilt :) Jeg mener også det er viktig å fremme noen POSITIVE hendelser ift hund innimellom alt det negative som skrives! NRK østlandet tar mest sannsynlig saken imorgen. Ellers er det publisert i en rekke nettaviser og kanskje noen papirutgaver :)

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


  • Nye innlegg

    • Det er vel nyttig uansett hva slags pels hunden har vil jeg tro. Du skrev i startinnlegget at du har en "ikke røytefri hund"? Mente du omvendt? Det er jo stor variasjon i pelstype på hunder som ikke røyter også, men uansett må jo ørene nappes.
    • Er det nødvendig? Altså om det er lurt å ha og å bruke på pels som ikke røyter? Om det funker bra?
    • Det var jo en himla krangel her om "etikette" for noen (mange) år siden. Mange sluttet å bruke forumet etter det, antageligvis fordi de "tapte". Ironisk nok forsvant de som vant også, så den diskusjonen var jo mye vits i 😛  Ellers er det vel som flere sier, andre arenaer og livssituasjoner har tatt over. Jeg kikker innom av og til. Blir forhåpentligvis valp i september   
    • Jeg har hunder som jeg napper hår i ørene på.  Bruker earpowder, det gjør det lettere å få tak i hårene og de slipper lettere.  Noen ganger når hårene sitter langt inne, bruker jeg veneklemme (arterieklemme) for å få de ut.  Dette får du i dyrebutikk. Håper dette kan hjelpe deg.  Hvis hunden stritter imot, må det bare trenes på, så går det fint.
    • En hundefrisør kan antageligvis hjelpe deg bedre enn en dyrlege, både med den faktiske jobben og opplæring om hvordan du gjør det selv. Har du ikke fått noe veiledning av oppdretter om tilvenning og trening på pelsstell? Hvis det er en rasehund så er det også mulig at raseklubben har klippekurs eller noen som kan hjelpe.
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...