Gå til innhold
Hundesonen.no

Trondheim Hundefestival


xxx12345

Recommended Posts

  • Svar 70
  • Created
  • Siste svar

Gratulerer til alle fornøyde og flinke soniser!

Uva ble BIR i dag og, med følgende kritikk:

"Passe stor. Velutviklet feminint hode. Velplasserte ører. Aning store, prominente øyne. Tilstrekkelig hals/vinkler. Faller noe i kryss som bidrar til kort steg bak. Meget god pels/farge".

Dommer var Terje Lindstrøm, vi ble uplasserte i gruppa.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye til alle, og spesielt til VIMS OG NANSEN :D

Gratulerer Vims, og får noen feminine farger det var på de rosettene da- passet gutten bra det *ler*

Grattis til Nansen! SÅ morro! :D Synd jeg ikke fikk sett dere vimse rundt i ringen! :D

Grattis til alle sammen! :D

Takk :flowers:

Gratulerer til alle fornøyde og flinke soniser!

Uva ble BIR i dag og, med følgende kritikk:

"Passe stor. Velutviklet feminint hode. Velplasserte ører. Aning store, prominente øyne. Tilstrekkelig hals/vinkler. Faller noe i kryss som bidrar til kort steg bak. Meget god pels/farge".

Dommer var Terje Lindstrøm, vi ble uplasserte i gruppa.

Takk - og gratulerer selv! :D Så dere ikke i dag heller (ser ikke treet for bare skog?) :hmm:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Smuledyret løp seg igjen til BIR, med en flott kritikk for dommer Rui Oliveira. Han tok seg opp fra i går når han knapt så på dem, og brukte god tid på alle hundene og plasseringene. Snuserklubben hadde også spesial i dag og smuledyret blr BIS4 :ahappy: I gruppa på hundefestivalen ble hun ikke plassert.

Flott dag med nydelig vær! Fikk hilst på mange i dag, og smula var helt enig i at Nansen var en kjekk kar :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så ikke dere heller jeg Vims? Vi hadde tidlig oppmøte vi da, og etter rasebedømminga gikk vi oss en tur oppi skogen. Men resten av tida satt vi ved ring 8.

Jeg møtte kjekke Casper da, flinkisen :ahappy:

Satt ved ring 9, vi :ahappy:

Så også Casper! Men turte ikke hilse på, for jeg var ikke helt sikker på at det var rett - helt til jeg snakka med TeamTwo og hun bekreftet mistanken! Han var den dalmishannen som lignet mest på en undertøysmodell i hundeversjon - muskuløs og lekker :drool:

edit:

Smuledyret løp seg igjen til BIR, med en flott kritikk for dommer Rui Oliveira. Han tok seg opp fra i går når han knapt så på dem, og brukte god tid på alle hundene og plasseringene. Snuserklubben hadde også spesial i dag og smuledyret blr BIS4 :ahappy: I gruppa på hundefestivalen ble hun ikke plassert.

Flott dag med nydelig vær! Fikk hilst på mange i dag, og smula var helt enig i at Nansen var en kjekk kar :D

Sier det igjen - gratulerer! Lille Smula har blitt ei skikkelig snerten snelle, Nansen og jeg er enige :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har vi kommet hjem fra en fantastisk helg :)

Ophelia ble BIR bare 9 mnd og 1 dag gammel igår, med storesøster Bali på plassen bak med reserve cert.

Idag var det Bali sin tur til å bli BIR :D Kunne ikke vært mer fornøyd med jentene mine :D:ahappy:

Og gratulerer til alle andre som også er fornøyd :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tilbake fra utstilling i dag med to hunder :)

Oliver, Aussie, 1 år. Stilte i juniorklassen, første utstilling for hans del:

Very good (var altfor gira i ringen, sto ikke rolig og løp ikke særlig bra, helst med snuten i bakken. Ellers fikk han gode kritikker for kroppen sin), så vi prøver igjen etter litt mer trening :)

Domino, Groenendael, 22mnd, stilte i Unghundklassen, første utstilling i år, to i fjor (HP og 1.premie):

Fikk excellent og CK først. Andre gang i ringen ble han 2.BHK og fikk CERT! :D Akkurat det jeg håpet på, men hadde ikke troa at han skulle få det allerede nå! Vi er kjempefornøyde. Hannen som kom før oss i BIR og BHK var allerede NUCH, så vi er ikke skuffet over å "tape" mot han :) Samt at Domino sto ikke veldig bra i ringen første runde..

Vi er fornøyde! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer masse, spesielt til Jubi med championatet! :)

Vi hadde en flott dag i dag også, Oliver ble igjen 2bhk bak sin onkel Mister, med sitt femte cert. :) Det sto to championer bak han både i går og i dag, så vi er fornøyde! Ekstra stas er det at dette certet kom fra min favorittdommer Arne Foss. :)

Vakre vakre søster Anna (Nellyvill's Gosh I'm Hot) ble igjen BIR med en fantastisk kritikk som startet med "Ei vakker tispe med WOW faktor.." og ble avsluttet med "..ei tispe jeg ville vært stolt av å eie."

2btk. ble ch. Nellyvill's Easy Joy "Dropse"

3btk. ble Nellyvill's Endless Love "Enja"

Ingen andre tisper fikk CK. Vi ble BIR oppdretter med disse 4, med følgende kritikk: " 2 kombinasjoner, en meget imponerende gruppe, som oppdretter kan være stolt av.

Typeriktige bernere, fine siluetter, fantastiske sidebevegelser.

Utmerket temperament. Tydeligvis går det an å kombinere sunnhet og rasetype også på denne rasen"

(dommeren kommenterte at han håpet at folk leste denne kritikken, så da må jo jeg gjøre mitt for at følk gjør det ;))

Arne er ikke mindre favoritt etter denne helgen, for å si det sånn! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempegrattisklem til alle flinke soniser med vakre hunder!

Hjemme etter en herlig helg! Symra fikk exelent på lørdag og exelent + ck på søndag. Det betyr at utviklingen går i riktig retning, hun begynte sesongen med en very good på Sunndalsøra. Hun halter fortsatt litt, men dommerne la enten ikke merke til det, eller de trodde hun tråkket på noe vondt akkurat der og da, siden hun løp uten å halte innimellom, jeg vet ikke. Lørdag var vi ikke venner i ringen, hun satte på håndbrekket og var vrang, søndag både sto og løp hun rimelig greit.

Sara, Symra, Selma og jeg har kooooset oss masse! :ahappy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Satt ved ring 9, vi :ahappy:

Så også Casper! Men turte ikke hilse på, for jeg var ikke helt sikker på at det var rett - helt til jeg snakka med TeamTwo og hun bekreftet mistanken! Han var den dalmishannen som lignet mest på en undertøysmodell i hundeversjon - muskuløs og lekker :drool:

:lol: *ELSK* :wub: det var utrolig koselig sagt!! Må nesten printe ut dette og lime i albumet :lol: tusen takk :ahappy:

Du skulle kommet bort, synes det er kjempekoselig å hilse på soniser!

Jeg fikk hilst på Uva, så søt liten frøken altså!! Kjempepen! :wub:

Og søte Noomi til SD, hun likte jeg godt!

Også fikk jeg hilst på en gjeng nydelige whippetvalper, herreguuud! Trondheim er jo full av whippeter jo, har sett flere hver dag i byen nå. Ser ALDRI noen hjemme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må forresten si at å få både CK rosett og res. Cert rosett var jo som å få gaver etter en fødsel eller noe, skikkelig babygutt og jente farger :lol: (regner med at jeg får rosetter på sykehuset hvis jeg får barn en gang?)

Gjør nok ikke det =) Men jeg fikk et lite mini norskflagg til frokost :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...