Gå til innhold
Hundesonen.no

Trondheim Hundefestival


xxx12345

Recommended Posts

En resultattråd må vi jo ha!

Smula hadde konkurranse i raseringen i dag, men gikk kjempefint, sto som en prest og fikk en veldig god kritikk. BIR

Gruppen kom ikke igang før nærmere halv fire og da var det en veldig sliten og lei smule. Hun gikk veldig fint men å stille opp var oppskrytt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 70
  • Created
  • Siste svar

Gratulerer med BIR! :)

Vi hadde også en fin dag.

Oliver ble 2 bhk med CERT, bak sin Onklel Mister som ble BIM.

Olivers kullsøster Anna ble beste tispe med cert, BIR og BIG3!

Dropse ble 2btk og Nellyvill's Dial Nine One One "Compiz" ble nummer 2 i åpenklasse med CK.

I tillegg ble vi BIR oppdretter med disse 4.

Ny dag, nye muligheter i mårra. :) Håper bare vi slipper unna det værste regnet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Casper lekte støvsuger i ringen i dag... så fikk ikke løpt ordentlig mer enn et par meter før snuten var limt i bakken. Skikkelig frustrerende. Var i godt selskap med mye VG.

Hører dommeren i morgen ikke liker godbiter i ringen, og fokuserer på bevegelser. Så jeg drar dit vel bare fordi jeg har dratt så langt og har betalt. :rolleyes2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, jeg hadde ikke fått med meg at dere er her, LolaP. Vil gjerne si hei til kjekke Casper :) Hvilken ring er dere i?

Og et lite tips; Uva blir og støvsuger om jeg "lar" henne bli det. Idag belønnet jeg kontakt like før vi skulle inn i ringen, og ikke minst snakket med henne hele veien mens vi løp. Hun ser ikke på meg, men hun greier å holde hodet oppe og løpe noenlunde rett frem (vi har slitt litt med at hun trekker vekk fra meg).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer til alle fornøyde :)

Bartetrynet mitt gikk ut som BIM med CK og sitt 3 Cert(!) mot en veldig vakker herremann i dag :)

super kritikk og storfornøyd med dagen!

Strevde litt med å snakke til dyret da jeg ikke har stemme for øyeblikket så hadde jo ikke mulighet til å snakke snuten hennes opp fra gresset :P hehe.. Men hærregud! Vi fikk jo strålende resultat og er fornøyd!

I morgen skal vi prøve igjen! forhåpentlig MED stemme! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ragga ble BIR, i kjempekonkurranse med seg selv :D

Møtte flere hyggelige soniser gjorde vi og :)

Vi var der til the bitter end (var ferdig kl. 18), måtte jo stille i Veteran-BIS, men det ble ikke noe mer premier på dyret. Men det var en annen sonis som gjorde det bra :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ilja- 2.beste tispe i 4-6 mnd klassen

5 1/2 mnd. Vel utviklet tiltalende helhet. Feminin hodeform. Aning runde øyne. Tilstrekkelig pigmentert. Tilstrekkelig hals. Velbyggd og velgående, men skal enda utvikles i fronten noe mer. Lovende pels og farge.

Tilla- 1.beste tipse i 4-6 mnd, 2.btk

5 mnd. Velutviklet, tiltalenede helhet. Feminint utmerket hode, mørke øyne. Godt pigment. Velkroppet og velgående. Lovende pelsstrur og farge. Bør ha en spennende framtid!

Mio- Bim

5 mnd. Velutviklet, tiltalenede helhet. Lovende hodeform og kjønspreg. Aning runde øyne som kunne vært mørkere. Velkroppet og velgående. Lovende pels og farge. Bør ha en spennende framtid!

Superfornøyd med kritikkene og dommerens kommentarer på småtrollene mine :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med fine resultater og vakre hunder :flowers: Håper jeg klarer å holde tunga i rett munn og legge merke til at det ikke bare er meg på hele utstillinga i morra (blir litt sånn når jeg blir stressa :icon_redface:), sånn at jeg får hilst på dere i morgen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så masse med vakre hunder :D

Jeg var der, og så slitne Nada gå i gruppefinalen sin, Uva også tror jeg?

Og jeg så Ragga (fordi naboen min med staffe pekte ham ut ;) ),og vi så Fannhvit's hvite vakringer i ringen også :D Men fikk ikke hilst.

Men vi traff da Line med Nada og Freya, og vi traff Dratini og så den vakre fortispa hennes også. Og vi så mange vakre whippeter, inkl. de herlige valpene :)

Jeg tror vi drar ned i morgen også, og tar med Chaplin da også, så om noen ser oss, kom bort og si hei da!

Vi skal prøve å få sett så mange soniser som mulig i ringen, Pax og Nansen kommer også i morgen :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Dratini

Gratulerer med flotte resultater! :thumbs:

Zira-Pira fikk rødt og ble nr 3 i klassen. Er egentlig fornøyd med det, de andre to tispene var eldre og mer ferdige enn hva Zira er (den ene en litt annen type også).

Ragga ble BIR, i kjempekonkurranse med seg selv :D

Møtte flere hyggelige soniser gjorde vi og :)

Vi var der til the bitter end (var ferdig kl. 18), måtte jo stille i Veteran-BIS, men det ble ikke noe mer premier på dyret. Men det var en annen sonis som gjorde det bra :D

Kjempetrivelig å treffe deg og Ragga igjen! Han er bare helskjønn den gutten! :wub: Kanskje vi sees i morgen? ;)

Og jeg så Ragga (fordi naboen min med staffe pekte ham ut ;) ),og vi så Fannhvit's hvite vakringer i ringen også :D Men fikk ikke hilst.

Men vi traff da Line med Nada og Freya, og vi traff Dratini og så den vakre fortispa hennes også. Og vi så mange vakre whippeter, inkl. de herlige valpene :)

Heia og tusen takk for fine ord om vår lille sorte :) Kjempetrivelig å treffe på dere i dag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi hadde en strålende dag i dag! Av 5 hunder jeg hadde melt på, så fikk 4 av dem uttelling!

Dvergpinscher valpene våre:

Little kings royal flush "Ace" - 1,2.

Tangetoppens Twin Peaks "Thema" - BIR og BIG4 :D

Basenji valpene:

Faraoland Flower By Kenzo "Flowee" - BIR og BIG3 :D

Faraoland Kenzo Jungle Homme "Vinni" - BIM

Voksen:

Kingwanas Glory Of The Spotlight "Krona" - CERT og BIM :D

VELDIG fornøyd med dagen, å gleder meg til i morgen!

Gratulerer alle som er fornøyde! Jeg er surrehodet på utstilling å meget blind så vil man hilse på så er det bare å rope om man ser meg :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Casper lekte støvsuger i ringen i dag... så fikk ikke løpt ordentlig mer enn et par meter før snuten var limt i bakken. Skikkelig frustrerende. Var i godt selskap med mye VG.

Hører dommeren i morgen ikke liker godbiter i ringen, og fokuserer på bevegelser. Så jeg drar dit vel bare fordi jeg har dratt så langt og har betalt. :rolleyes2:

Hah!

I dag vant han søren meg klassen sin med CK, og fikk res.CERT og 4.bhk. :D

Jammen snur det fort.

Kjempekoselig dommer og.

Kjente det var litt kjedelig med plassen bak certet, men hallo, jeg skal jo ikke klage på det da, var moro å bli plassert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg stilte Jubi begge dager.

Lørdag: 2 BTK med cert og CHAMPIONAT!!

Søndag: Ble vi 1BTK og BIM!!

Det har vært ei fantastisk helg med resultater så langt over hva jeg hadde turt og håpe på!

DSC_0185.jpg

Blodfersk Champion :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi hadde en koselig dag på utstilling i dag :ahappy: Hyggelig å hilse på folk, og det var jo faktisk ikke dårlig vær! Første gang jeg stilte hund, og første gang Nansen ble stilt. Vi gikk juniorklasse bare sånn for å ikke sette noe press på oss selv i det hele tatt, men endte opp som 3. bhk :D Etterpå kom skriveren bort og gratulerte, og da innså jeg at jeg jo faktisk kjenner henne :icon_redface: Fikk klar beskjed om at dommeren hadde likt Nansen veldig godt, men at hundens mangel på pels (han er litt...naken :ermm: ) og førerens mangel på ringtrening hadde hindret oss i å komme lengre :lol: Jeg løp visst i helt feil tempo, og stilte Nansen skikkelig dårlig :whistle:

Samma det, jeg er kjempefornøyd :ahappy: Jeg kan lære åssen man skal gjøre, jeg - har jo sånn derre pen hund, jo! :blink:

Kritikk: "Vakkert hode og uttrykk. Gode prop. Tilstr. vinklet fram og bak. Bra kropp for alder. Bev. seg m/bra steg fra siden. Litt løs foran og trang bak. Meget god pels kval. Trenger tid og utvikling"

CK og Res.cert :jump:

Edit:

Nansen hadde rett - er ei blome, han :aww:

5771210941_b092697abf_z.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...