Gå til innhold
Hundesonen.no

Trondheim Hundefestival


xxx12345

Recommended Posts

  • Svar 70
  • Created
  • Siste svar

Gratulerer til alle med de flotte reultatetene, alle er meget velfortjente :D

*klippe kritikk*

Gratulerer!

Jeg satt faktisk i nærheten, og både så og hørte. Han var ganske høylydt også, for jeg hørte skryten helt bort til whippetringen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg reiste med kun Avalon denne gangen, og venninna mi hadde med seg to av sine tisper (Vilja i champion og Lilly i junior). Lørdag stilte vi for Dusan Paunowic, og det var bare oss tre som var påmeldt.

Avalon sto og løp veldig bra, han har virkelig kommet seg i bevegelse selv om han er noe lett å avlede fortsatt. Han ble belønnet med excellent, CK, og som eneste hannhund fikk han da cert og ble beste hannhund. Deretter var Lilly inne, i sommerpelsen sin, og fikk excellent, men ikke mer pga. pelsen. Vilja derimot fikk CK og beste tispe, så da ble det internoppgjør i BIR/BIM, der Avalon trakk det lengste strået. Fin bursdagsgave det, han som fylte 1 år dagen før :) Ikke nok med det, i gruppa stilte vi for Kari Granaas Hansen, og ble såvidt slått på målstreken av en bouvier! 2BIG med andre ord, og det var en veldig stor gruppe 1 denne dagen! Veldig stolt av den lille pjokken :)

Idag stilte vi for Marie Butler, og det var ytterligere en påmeldt, en annen junior hannhund. Avalon fikk excellent, og vant juniorklassen med CK, og ble dermed igjen beste hannhund med cert. Jeg stilte Lilly for Nina idag, og hun fikk både excellent og CK (og dermed var certet sikret). Vilja fikk også CK, så da var det bare internoppgjør igjen som det var igår. Dommeren likte Lilly veldig godt, men hun ble 2. beste tispe pga. pelsen, eller mangelen på den. Helt fair selvfølgelig. Resultatet videre ble som i går, Avalon BIR og Vilja BIM :) Jeg trodde lenge jeg måtte droppe gruppa da Nina plutselig måtte reise. Jeg fikk skyss hjem, men måtte da reise før jeg regnet med gruppene gikk. Men så ble det endring i rekkefølgen av gruppene (antar dommeren måtte reise), så gruppe 1 voksen gikk etter gruppe 2 valp, og vi rakk den med god margin :) Marie Butler dømte også gruppa, og idag ble vi nr. 4, og det er jeg kjempefornøyd med! Tusen takk til Sara som orket å ta bilder for meg idag (og Mona som tok i gruppa), og Heidi som var hundeholder mens vi var i ringen :) To handlere og tre hunder kan fort bli heftig

251322_10150634258865641_732375640_18765583_4647849_n.jpg

249242_10150634262520641_732375640_18765626_1663110_n.jpg

251064_10150634263640641_732375640_18765633_3392544_n.jpg

247601_10150634266640641_732375640_18765644_5068282_n.jpg

247663_10150634267635641_732375640_18765656_3427728_n.jpg

248604_10150634270920641_732375640_18765690_1944909_n.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sovnet med en gang jeg var hjemme i går, det tar på å sove minimalt på en sånn helg, haha!

Vi fikk full uttelling på alle vi hadde med i dag så jeg er MEGA fornøyd!

Dvergpinscher valp:

Little Kings Royal Flush "Ace" - BIR

Basenji valp:

Faraoland Flower By Kenzo "Flowee" - BIR og BIG4 :D

Faraoland Kenzo Jungle Homme "Vinni" - BIM

Basenji voksen:

Kingwanas Glory Of The Spotlight "Krona" - CERT, BIR og BIG3 :D :D

Totalt i helgen: 5x BIR, 3x BIM, 2x BIG3, 2x BIG4! Det er lov å smile da altså :D

GRATULERER TIL ALLE SOM ER FORNØYDE MED HELGENS RESULTAT!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hevlete! Sitter å knoter på en lånePC, med dårlig batteri, mangler både bokstaver og tegn i hytt og pine.. akkurat ferdig med å skrive så forsvinner teksten.

Ok: her er kortverxzsjonen: Ragga ble BIR og BIR Veteran for Des Morton på swøndag :D

Møtte mange koselige soniser, takk til SusanneL som "stjal" vann sånn at Ragga fikk.

Gratulerer til de som er fornøyd og bedre lykke neste gang til de som ikke er fullt så fornøyd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med flotte resultater folkens! :)

Caroline, vi satt å studerte dere, herlig ekvipasje! :)

Aaroh ble BIR med sitt andre CERT på lørdag, men ingen plassering i gruppa. I går fikk vi CK og ble 2BHK med res cert. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fornøyd etter helgen her også;

Lille Koskos ble BIS 3. på lørdag, men kun BIR på søndag, men søndag tok datter til min egen Nita Certet og ble BIM :wub:

Hey! Er du her og ja :D

Men du er verre enn meg - "kun BIR på søndag" liksom. Blir fort godt vant :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Møtte mange koselige soniser, takk til SusanneL som "stjal" vann sånn at Ragga fikk.

Takk det samme - og ja, hvis man mangler vann stjeles det av nærmeste kjente... (:icon_redface: )

"Gamlefar" Moby (beardis) ble BIS.2 veteran begge dager og lille yngstedamen "Moxy the Boston" fikk sitt tredje cert og ble BIR på lørdagen og på søndag ble det res.cert og 2. beste tispe.

Jeg er kjempefornøyd, såklart!

Var litt snodig å være i den eneste camp.vogn som sto igjen til mandagen, da.. (Men deilig for hundene som fikk løpe løse!)

Susanne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...