MorBilly Skrevet 13. Desember 2014 Rapporter Skrevet 13. Desember 2014 Ovnsbakt laks med krydderrømme og råkost av gulrot og epler. Potetbåter til. Siter
maysofie Skrevet 13. Desember 2014 Rapporter Skrevet 13. Desember 2014 Toro-lasagne, tilsetter: Kjøttdeig, revet ost på toppen, 1 løk, 1 paprika, etpar revne gulrøtter, basilikum (krydder denne gangen) + litt hvitløkskrydder og pepper. Grønn salat til av: Hjertesalat, ruccola, agurk og purre. Der hørtes ut som en god idé idag! Siter
maysofie Skrevet 13. Desember 2014 Rapporter Skrevet 13. Desember 2014 Toro-lasagne, tilsetter: Kjøttdeig, revet ost på toppen, 1 løk, 1 paprika, etpar revne gulrøtter, basilikum (krydder denne gangen) + litt hvitløkskrydder og pepper. Grønn salat til av: Hjertesalat, ruccola, agurk og purre. Der hørtes ut som en god idé idag! Siter
Lillekrapyl Skrevet 13. Desember 2014 Rapporter Skrevet 13. Desember 2014 Kyllingform med bacon, cashewnøtter, ananas, chilisauce og fløte. Siter
Guest Gråtass Skrevet 13. Desember 2014 Rapporter Skrevet 13. Desember 2014 Gråtass spesial, elggryte servert med ris og rosenkål. Gryta er lett å lage: ca 500 gram grytekjøtt av elg brunes i panne. En gul og en rød og en sjalottløk deles opp og stekes blank i en jerngryte el. To store gulerøtter deles opp og has i gryta sammen med løk og kjøtt. En god dæsj billig italiensk rødvin hives i gryta. La alt putre mens du steker sopp i balsamico eddik. Bland alt og nyyyyyt! Passer til 4 personer som ikke er døden nær av sult. Eller 2 som er det. Siter
Pringlen Skrevet 14. Desember 2014 Rapporter Skrevet 14. Desember 2014 I dag var det tid for bålmat. Jeg holdt på å fryse i hjel, og måtte tine opp med gløgg når vi kom hjem. Støveren gikk på elg (og fikk angst) men før det rakk hun å rulle seg i en rotten vom eller noe... Ja ja, maten ble bra; rådyrfilèt, sopp, sjalottløk, gulrot og spinat.... Siter
Lillekrapyl Skrevet 14. Desember 2014 Rapporter Skrevet 14. Desember 2014 Ribbe, julepølse og tilbehør. Siter
Stine Skrevet 15. Desember 2014 Rapporter Skrevet 15. Desember 2014 Idag (og i morgen) blir det helstekt kalkun med søtpotetmos, brokkoli, rosenkål og hjemmelagd fløtesaus lagd på kraft fra innmaten til kalkunen Siter
Helianthus Skrevet 15. Desember 2014 Rapporter Skrevet 15. Desember 2014 Koteletter fra nyslakta, utegående og sølebadende gris med ovnsbakte rotfrukter krydret med karve, honning, dijonsennep og hvitvinseddik. Perfekt stekt og de beste kotelettene jeg har spist noen gang 1 Siter
Symra&Pippin Skrevet 15. Desember 2014 Rapporter Skrevet 15. Desember 2014 I dag hadde jeg litt kjøtt som var igjen fra søndagsmiddagen og brokkolisalat. Brokkolisalat er det godteste jeg vet (rå brokkolibuketter, rødløk i tynne skiver, dressing av majones, rømme, litt sukker og eddik). Siter
Cavalierflat Skrevet 16. Desember 2014 Rapporter Skrevet 16. Desember 2014 Gulrotsuppe! Ble kveldsmat også. Nam Siter
Lillekrapyl Skrevet 16. Desember 2014 Rapporter Skrevet 16. Desember 2014 Hjemmelaget pizza Flink mann Siter
Stine Skrevet 17. Desember 2014 Rapporter Skrevet 17. Desember 2014 Idag skal jeg ut å spise med jobben, så blir stangekylling med parmesansaus og sjokoladefondant til dessert 2 Siter
SandyEyeCandy Skrevet 17. Desember 2014 Rapporter Skrevet 17. Desember 2014 I går lagde jeg mexikansk tomatsupper fra pose med masse ekstra krydder, fersk paprika og hvite, store bønner, med kokosmelk. De bønnene får jeg slite med i dag... 2 Siter
Ingvild Skrevet 17. Desember 2014 Rapporter Skrevet 17. Desember 2014 Driver og spiser meg ut av hybelen, så spiser litt tilfeldige ting om dagen. I dag tror jeg det blir fiskegrateng med løk, tyttebærsyltetøy, sukkererter og ananas ved siden av. Kulinarisk høydare. 2 Siter
Siri Skrevet 17. Desember 2014 Rapporter Skrevet 17. Desember 2014 Driver og spiser meg ut av hybelen, så spiser litt tilfeldige ting om dagen. I dag tror jeg det blir fiskegrateng med løk, tyttebærsyltetøy, sukkererter og ananas ved siden av. Kulinarisk høydare. FISKEGRATENG!!! Det var god idé. Da blir det fiskegrateng med revet gulrot og rosiner til middag i dag. Egentlig har jeg veldig lyst til å lage litt rørt tyttebær også - har fått litt dilla på det (guri det smaker så mye bedre når man lager det selv enn når man kjøper det på glass). Siter
Guest Jonna Skrevet 17. Desember 2014 Rapporter Skrevet 17. Desember 2014 Spist andebryst i tre dager med div tilbehør (namnamnam) men i dag blir det frossen pizza Siter
Guest Gråtass Skrevet 17. Desember 2014 Rapporter Skrevet 17. Desember 2014 Spist andebryst i tre dager med div tilbehør (namnamnam) men i dag blir det frossen pizza Uten å invitere meg???? Siter
Pringlen Skrevet 17. Desember 2014 Rapporter Skrevet 17. Desember 2014 I går hadde jeg og ungen årets "julebakst". Ca 40 vårruller, så det ble også middagen Pinnekjøtt i dag. Siter
Guest Jonna Skrevet 17. Desember 2014 Rapporter Skrevet 17. Desember 2014 Uten å invitere meg???? Hadde du lyst på frossenpizza? Ene naboen inviterte seg selv, ellers hadde jeg vel spist det for 4 dag på rad i dag Siter
Recommended Posts