Gå til innhold
Hundesonen.no

Dagens Middag


tm100021
 Share

Recommended Posts

  • Svar 3.2k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Jeg tror jeg sprekker... To flotte blomkålhoder brekt i store buketter, forvellet i vann til nesten møre. En god liter hvit saus med muskat over blomkålen (som ble sirlig stappet ned i en ildfast fo

Omnomnomnomnom!!!

Jeg leste først... Morrabrød

Posted Images

Guest Gråtass

Spist middag på jobb i dag, Beinløse fugler med kålstuing og potet. (Ja jeg jobber på sykehjem... eneste stedet man spiser sånt til middag, selv om det er godt. Ikke aner jeg hvor det har fått navnet sitt fra heller, for det finnes jo ikke fugl i de avlange kjøttkakene..)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag lager jeg meg det som jeg tror blir ille godt, det lukter i hvert fall snadder.

To poteter, en søtpotet, to gulrøtter, en persillerot, en halv kålrot, 12 cm purreløk, en vårløk, to middagspølser og en dæsj røkt skinke i biter, kokes i en halvtimes tid med diverse krydder og et par buljongterninger. Og dette holder leeenge. Mmm... Gleder meg! Og trenger ikke lage middag resten av helga.

Jeg innbiller meg at nystekte rundstykker hadde vært godt til, men det orket jeg ikke å bake, og det blir nok mer enn bra nok uten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Karrigryte :D 2 løk, 3 båter hvitløk, 700 gram kylling, 2 bokser vannkastanje, 1 boks annanas, 1 boks tropiske frukter (sånn går det når du tar feil boks og ikke oppdager det :P ) en pose fryste aspargesbønner, 2 bokser kokosmelk, en terning med kyllingbuljong + litt vann og masse karri!!! + litt gurkemeie, salt, pepper og paprikapulver. Ja, det skal holde til 2 dager :) Serveres med litt ris, grønn salat idag og nanbrød i morra :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...