Guest LXT Skrevet 7. Mars 2013 Rapporter Skrevet 7. Mars 2013 Laks og grønnsaker stekt i ovnen med litt smør. (Brokoli, blomkål, erter, løk, spinat) Krydret med dill på laksen, estragon, pepper og chilli explotion på grønnsakene. Namnam! Siter
Lola Pagola Skrevet 7. Mars 2013 Rapporter Skrevet 7. Mars 2013 Brødskiver! Av det nydelige mini-brødet jeg bakte i går kveld. Seriøst. Beste jeg har bakt noen gang, helt fantastisk om jeg får si det selv! Har faktisk bare spist brødskiver i dag, og en banan.... litt tomt i kjøleskapet Siter
AussieAllTheWay Skrevet 8. Mars 2013 Rapporter Skrevet 8. Mars 2013 I dag skal jeg gjøre mitt første forsøk på fiskegrateng (lavkarbo versjon) Blir spennende å se om det blir spisende Siter
marjea Skrevet 9. Mars 2013 Rapporter Skrevet 9. Mars 2013 Hmm.. Nachos to dager på rad (fordi det er så himla lettvint) eller sette i gang med pizza? Siter
Guest Gråtass Skrevet 9. Mars 2013 Rapporter Skrevet 9. Mars 2013 Sushi fra take-away sjappa og den var GOD!!! Siter
Caroline Skrevet 9. Mars 2013 Rapporter Skrevet 9. Mars 2013 I går var det biff med soppstuing, brokkoli og hjemmelaget potetmos. I dag ble det taco. I morgen blir det enten tacorester eller gryterett. Siter
Maria Skrevet 10. Mars 2013 Rapporter Skrevet 10. Mars 2013 Spaghetti og kjøttsaus! Tjoho. Tilbake til barndommen. Siter
AussieAllTheWay Skrevet 10. Mars 2013 Rapporter Skrevet 10. Mars 2013 Hjemmelagde italienske burgere. Jeg har hørt om italiens pizza men italiensk burger? Tynn og sprø den da eller? Fiskegrateng og pizza i lavkarboens navn er laget og fortært. Begge deler absolutt godkjent Siter
Lola Pagola Skrevet 10. Mars 2013 Rapporter Skrevet 10. Mars 2013 Jeg har hørt om italiens pizza men italiensk burger? Tynn og sprø den da eller? Fiskegrateng og pizza i lavkarboens navn er laget og fortært. Begge deler absolutt godkjent Spiser du middag så tidlig?? Jeg driver og lager meg havregrøt til frokost nå jeg Siter
AussieAllTheWay Skrevet 10. Mars 2013 Rapporter Skrevet 10. Mars 2013 Spiser du middag så tidlig?? Jeg driver og lager meg havregrøt til frokost nå jeg Ups! Glemte jeg å si at det var en slik oppsamlings post ang de to foregående dagene? Solly I DAG skal vi ha kylling og salat... Men altså jeg spiste faktisk fiskegrateng i til frokost, og pizza til lunsj i dag......... Rester er GODT !! 1 Siter
mokken Skrevet 10. Mars 2013 Rapporter Skrevet 10. Mars 2013 Pinnekjøtt med kålrabistappe og potet 2 Siter
Guest Gråtass Skrevet 10. Mars 2013 Rapporter Skrevet 10. Mars 2013 Sykehjemsmiddag i dag, lammefrikasse med kokte pottiser. Til dessert var det juksetilslørte bondepiker med svisker ikke epler, gadd ikke smake engang jeg altså. De tilslørte bypikene kan de ha for seg selv, men gulrotkaka til kaffen var yummi. Jeg kommer seriøst til å trille ut av det sjukehjemmet der om 8 uker, de spiser jo konstant! Siter
borderen Skrevet 11. Mars 2013 Rapporter Skrevet 11. Mars 2013 Idag blir det hjemmelaget tomatsuppe og pannekaker Siter
Mud Skrevet 11. Mars 2013 Rapporter Skrevet 11. Mars 2013 Hjemmelagd blomkålsuppe. Den usunne varianten. Damn, det er godt! Veldig populært her i heimen. Siter
tulip Skrevet 11. Mars 2013 Rapporter Skrevet 11. Mars 2013 Salvieinnpakkede nakkekoteletter med rotmos. nammenammenam Siter
Maria Skrevet 11. Mars 2013 Rapporter Skrevet 11. Mars 2013 Hadde tenkt å være fancy i dag, men orket ikke. Så det ble brødskive med speilegg og go'morgen yoghurt. Hoho, så flott a gitt Siter
Siri Skrevet 11. Mars 2013 Rapporter Skrevet 11. Mars 2013 Calzone med ost og skinke fra Narvesen på Oslo S Siter
Caroline Skrevet 11. Mars 2013 Rapporter Skrevet 11. Mars 2013 Spaghetti med hjemmelaget kjøttsaus. Kjøttdeig, løk, bønner, oliven, sukkererter, litt chilisaus, tomatsaus, rød pesto, creme fraiche, basilikum og timian. Nam! Siter
Guest Jonna Skrevet 11. Mars 2013 Rapporter Skrevet 11. Mars 2013 Brå stekte nakkekoteletter, som har fått godgjøre seg i ovnen badene i cream fresh og 3-4 ts Salam Olek, en løk og spinat. Ris til. Siter
Guest Gråtass Skrevet 11. Mars 2013 Rapporter Skrevet 11. Mars 2013 Mer sykehjemsmiddag i dag. Kålrulletter har jeg ikke spist siden 1993 minst! Hermetiske fersken til dessert. Siter
Lola Pagola Skrevet 13. Mars 2013 Rapporter Skrevet 13. Mars 2013 Ett eller annet med salat ved siden av. Godt :-) Sent from my LG-P880 using Tapatalk 2 1 Siter
Guest Gråtass Skrevet 13. Mars 2013 Rapporter Skrevet 13. Mars 2013 Svidd ferdigpizza, har definitivt spist bedre middager altså. I morgen blir det biff! Siter
Malamuten Skrevet 13. Mars 2013 Rapporter Skrevet 13. Mars 2013 Etter 4 dager med og spise alle måltider ute var det godt og komme tilbake til hverdagen igjen :-) lettsaltet torsk med brokkoli blomkål og smeltet smør i går,det samme til lunsj/tidligmiddag i dag og nå blir det midda/kvelds omelett med løk paprika og bacon :-) Siter
Recommended Posts