sham Skrevet 18. April 2012 Rapporter Share Skrevet 18. April 2012 Hjemmelaget meksikansk gryte! Enkel og kjempe godt! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirai Skrevet 18. April 2012 Rapporter Share Skrevet 18. April 2012 Jeg stekte dem ett min på hver side i panna, og så inn i ovnen på grillfunksjon til de så fine ut og så snudde jeg dem 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mardina Skrevet 18. April 2012 Rapporter Share Skrevet 18. April 2012 Taco har jeg hatt i dag ) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cattn Skrevet 18. April 2012 Rapporter Share Skrevet 18. April 2012 Min middag i dag! Maggie Juicy Chicken på en seng av blomkålpurè toppet med stekt asparges! Kyllingen er litt funky farge på fordi posen og krydder var beregnet for 5 kyllingfileter, og jeg hadde 2 stk oppi Men godt var det og mett er jeg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HHC Skrevet 18. April 2012 Rapporter Share Skrevet 18. April 2012 Min middag i dag! Maggie Juicy Chicken på en seng av blomkålpurè toppet med stekt asparges! Kyllingen er litt funky farge på fordi posen og krydder var beregnet for 5 kyllingfileter, og jeg hadde 2 stk oppi Men godt var det og mett er jeg MMMM! Blomkålpurè er så undervurdert Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Synnikken Skrevet 18. April 2012 Rapporter Share Skrevet 18. April 2012 Svinesteik med poteter, saus og makaroni. Nøye veid opp Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Kåre Lise Skrevet 20. April 2012 Rapporter Share Skrevet 20. April 2012 Så avanserte dere er Det er kjøttdeig på tilbud her så jeg tror jeg skal rusle dit, kjøpe 1kg + og steke opp kjøttkaker å ha i frysern. kanskje jeg kliner til med kålstuing og brun saus? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lola Pagola Skrevet 20. April 2012 Rapporter Share Skrevet 20. April 2012 Sent from my u8800 using Tapatalk 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Jonna Skrevet 20. April 2012 Rapporter Share Skrevet 20. April 2012 En avokado skvist/blandet med litt rømme og sitronpepper. 4 stekte kryddrete kyllingvinger Stekt hvitløksbrød Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Strøssel Skrevet 20. April 2012 Rapporter Share Skrevet 20. April 2012 idag ble det cafe mat ostesnitzel å tressis til dessert ! (bare sjokoladen selvsagt) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lotta Skrevet 20. April 2012 Rapporter Share Skrevet 20. April 2012 Dagens middag står i ovnen; laksefileter med poteter i båter, gulerot, sukkererter, purre og paprika, fløte... (Litt bekymret for at jeg har hatt for mye salt på - krysser fingre for at det blir OK!) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Yellow Skrevet 21. April 2012 Rapporter Share Skrevet 21. April 2012 I dag blir det en enkel middag med grøvbrød, eggerøre og kaldrøkt laks. I morgen blir det Tikka masala med masse strimlet svinekjøtt, en kladd lettrømme i sausen og en finhakket løk. Servert med ris, isbergsalat og agurk. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lola Pagola Skrevet 21. April 2012 Rapporter Share Skrevet 21. April 2012 Jeg er fortsatt på det stadiet der å lage middag er en så ny ting for meg at jeg tar bilde hver gang I dag var det uteliggermiddag, bønner og bønner og speilegg. Ser stusselig ut, men er egentlig ganske godt. Og utrolig lettvindt, dette er min nye ferdigpizza. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Enits Skrevet 21. April 2012 Rapporter Share Skrevet 21. April 2012 Dagens middag :)Juicy chicken taco med salat. I den har jeg ost, søt paprika, kidneybønner, agurk og ananas og kinakål 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HHC Skrevet 23. April 2012 Rapporter Share Skrevet 23. April 2012 Ovnbaktlaks med sånn toro-pose miks og masse grønnsaker i formen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lola Pagola Skrevet 23. April 2012 Rapporter Share Skrevet 23. April 2012 Havregrøt! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stine Skrevet 24. April 2012 Rapporter Share Skrevet 24. April 2012 Dagens middag er hamburger med hjemmelagd pomes frites, fylte tomater, salat, "wokka" grønnsaker og brød med hjemmelagd kryddersmør Jeg har vært i det huslige hjørnet mitt idag Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HHC Skrevet 25. April 2012 Rapporter Share Skrevet 25. April 2012 Lite fantasi - så biff med fløtegratinerte poteter og brokkoli Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
:)Kine Skrevet 25. April 2012 Rapporter Share Skrevet 25. April 2012 Grønnsakssuppe! I dag igjen! Det her er vel 4. gangen på 2 uker. Samboer'n er i Kina, og jeg gidder ikke lage middag til meg selv. Jeg kokte opp masse grønnsakssuppe før han dro, delte det og putta det i frysern. Enkelt og godt! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stine Skrevet 25. April 2012 Rapporter Share Skrevet 25. April 2012 Mexikansk gryte med salat og baggis Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marjea Skrevet 25. April 2012 Rapporter Share Skrevet 25. April 2012 Fiskeboller i hvit saus, poteter og gulrøtter - enkelt og godt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
laikamor Skrevet 25. April 2012 Rapporter Share Skrevet 25. April 2012 Fiskeboller i hvit saus, poteter og gulrøtter - enkelt og godt Samme her, bare at gulrøttene manglet Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xxx12345 Skrevet 25. April 2012 Rapporter Share Skrevet 25. April 2012 Salat med biffstrimler, ost og tacosaus på toppen.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirai Skrevet 25. April 2012 Rapporter Share Skrevet 25. April 2012 Lager den biffgryta igjen jeg da...host host... mmm den står nede og putrer nå, det lukter fantastisk. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Caroline Skrevet 25. April 2012 Rapporter Share Skrevet 25. April 2012 Ris og tunfisk med masse krydder. Det var det jeg hadde igjen i skapet Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts