mokken Skrevet 22. Februar 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 22. Februar 2013 Dååååån! Nommen Og herlig navn Likte navnet utrolig godt Kjempefin liten svartpels Tusen takk dere! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Jonna Skrevet 26. Februar 2013 Rapporter Share Skrevet 26. Februar 2013 Nå sitter vel Monica på Gardermoen og venter på "vår" Lykke og i dag var vel siste gangen jeg så henne på en god stund. Siste bildene før hun forlot østlandet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shlush Skrevet 26. Februar 2013 Rapporter Share Skrevet 26. Februar 2013 nyyyyydelig!!!! <3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingvild Skrevet 26. Februar 2013 Rapporter Share Skrevet 26. Februar 2013 Hun er så søøøt! Se på det ansiktet da! Herlighet. Får nesten lyst på en til, men bare nesten. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mokken Skrevet 26. Februar 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 26. Februar 2013 (endret) Tusen takk for bilder Jeanette! Nå ligger Lykke å sover her etter å ha sjekket ut "hagen" (grusplassen mellom huset og garasjen), utforsket leiligheten og lokalisert fòrtønnen Flyturen gikk greit, etter en 5 minutters protestkonsert sovent hun i flybaggen. Hilste glad og fornøyd på parkeringsmannen før vi ruslet bort til bilen der det kom en ny proteskonsert. Søt utenpå, og masse bein i nesen Harly synes den bittelille saken var litt rar, men han tok henne fint i mot. Lykke har funnet ut at det ikke finnes pupper med melk i på hennes nye kompis Endret 26. Februar 2013 av *mokken* 6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Poter Skrevet 26. Februar 2013 Rapporter Share Skrevet 26. Februar 2013 Grattis med valp! Regner med jeg får følge søstra på nært hold fremover Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Artemis Skrevet 26. Februar 2013 Rapporter Share Skrevet 26. Februar 2013 Så søøøøt! Grattis med valp! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SiriEveline Skrevet 26. Februar 2013 Rapporter Share Skrevet 26. Februar 2013 Gratulerer så mye! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Benedicte Skrevet 26. Februar 2013 Rapporter Share Skrevet 26. Februar 2013 Gratulerer så mye! Hun er så søt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest janson Skrevet 26. Februar 2013 Rapporter Share Skrevet 26. Februar 2013 Herligheeet! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mokken Skrevet 26. Februar 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 26. Februar 2013 nyyyyydelig!!!! <3 Hun er så søøøt! Se på det ansiktet da! Herlighet. Får nesten lyst på en til, men bare nesten. Helt enig! Grattis med valp! Regner med jeg får følge søstra på nært hold fremover Så søøøøt! Grattis med valp! Gratulerer så mye! Gratulerer så mye! Hun er så søt Tusen takk dere! Herligheeet! *Nikker* Klar for avreise på Gardemoen 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mokken Skrevet 26. Februar 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 26. Februar 2013 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toril Skrevet 26. Februar 2013 Rapporter Share Skrevet 26. Februar 2013 Helt nydelig !Gratulerer så mye! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evelzz Skrevet 26. Februar 2013 Rapporter Share Skrevet 26. Februar 2013 Hun er helt nydelig Gleder meg masse mest til å hilse på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
shira Skrevet 26. Februar 2013 Rapporter Share Skrevet 26. Februar 2013 Gratulere. Kjempe søt er hun Sent from my Galaxy Nexus using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest LXT Skrevet 26. Februar 2013 Rapporter Share Skrevet 26. Februar 2013 Hun er skjønn! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MegaMarie Skrevet 26. Februar 2013 Rapporter Share Skrevet 26. Februar 2013 Her tar det jo helt av med oppdateringer Håper du oppdaterer like ivrig fremover! Super søt! Si i fra når jeg og kamera mitt skal få møte henne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mokken Skrevet 26. Februar 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 26. Februar 2013 Helt nydelig !Gratulerer så mye! Hun er helt nydelig Gleder meg masse mest til å hilse på Gratulere. Kjempe søt er hun Sent from my Galaxy Nexus using Tapatalk 2 Hun er skjønn! Veldig veldig enig med dere! Tusen takk for gratulasjoner Her tar det jo helt av med oppdateringer Håper du oppdaterer like ivrig fremover! Super søt! Si i fra når jeg og kamera mitt skal få møte henne Veeel altså jeg lover ingenting, jeg er best på "i rykk og napp" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SFX Skrevet 26. Februar 2013 Rapporter Share Skrevet 26. Februar 2013 Gratulerer så mye til Mokken og Jeanette med babyen! 5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Siri Skrevet 26. Februar 2013 Rapporter Share Skrevet 26. Februar 2013 Grattis så mye . Tipper dere skal få mye moro framover Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Djervekvinnen Skrevet 26. Februar 2013 Rapporter Share Skrevet 26. Februar 2013 Gratulerer så mye! Rasen er kjempefin i svart syns jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mokken Skrevet 26. Februar 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 26. Februar 2013 Gratulerer så mye til Mokken og Jeanette med babyen! Fantastisk bra! Tusen takk, den var knalltøff! Grattis så mye . Tipper dere skal få mye moro framover Gratulerer så mye! Rasen er kjempefin i svart syns jeg Tusen takk for gratulasjoner! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Malamuten Skrevet 26. Februar 2013 Rapporter Share Skrevet 26. Februar 2013 Grattulerer med nydelig valp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sham Skrevet 26. Februar 2013 Rapporter Share Skrevet 26. Februar 2013 Å herregud, hun var nydelig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Malinka Skrevet 26. Februar 2013 Rapporter Share Skrevet 26. Februar 2013 Gratulerer med ny valp! Hun er nydelig! Sent from my HTC One S using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts