Gå til innhold
Hundesonen.no

Harly & Lykke


mokken
 Share

Recommended Posts

  • Svar 781
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Lille gærningen! Vi har enda langt igjen, men det går sakte fremover. Takk til @MegaMarie for trening og filming

Først; Harly er påmeldt til agility 1 og hopp 2 (debut) på Voss i begynnelsen av april, gleder meg! På tirsdag var Lykke 10 uker, vi skal prøve å få tatt oppstillingsbilde i løpet av helgen. På o

Helsestatus på Lykke: HD: A AD: A Patella: u.a Rygg: u.a :jump:

Posted Images

Så fin lita jente! Balansert i kroppen, fine vinkler og helt herlig uttrykk. :wub: Gleder meg til å møte henne. :)

Hun er en tvers igjennom deilig valp altså :wub:

Gleder meg til å treffe deg og Geo igjen også :ahappy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, hva sier Harly til å ha blitt fanget i et litt ubarnslig øyeblikk da? Lykke er jo bare kjempe kul! :D

Veeel, streng ttatt så har vi 2 valper i hus innimellom... Den eldste er snart 3 år :P

Men så har han sine øyeblikk der det lyser "se den teite valpen daaa..." Han er ikke så langt unna selv ;)

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Lykke har vært på valpeshow i helgen, og fikk denne kritikken fra dommer Leif Ragnart Hjorth:

4 ½ mnd. Bra proposisjoner i hode/kropp. Ennå litt lett. Korrekt bitt. Velformede mørke øyne. Velplasserte ører. Bra hals. Velvinklet skulder, kunne vært mer tilbake. God lengde bryst, men utvikle seg dypere. Godt formet kryss. Utmerket muskulatur. Meget lovende pels. Beveger seg bra. Lovende valp.

Frøkna synes det var rasende festlig i ringen, så hun vekslet hyppig mellom gallopp, hopp og sprett og kamplek med båndet sitt :lol:

Dommeren var veldig trivelig og den lille damen fikk en fin opplevelse i ringen, noe som for meg er aller viktigst på valpeshow :)

Mer i bloggen for de som er nysgjerrig.

Blider; Marianne Andersen

976181_527431890627460_118186477_o.jpg

971402_527431737294142_233825504_n.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flir.. Lykke har egen tilnærming til gangartene hun!

Trinn 1: Start med fritt svev

Trinn2 : Ta en fot eller 2 i bakken

Trinn 3; Ha 3 føtter i bakken

Trinn 4: drop trinn 3 gå tilbake til trinn 1

:lol: Nettopp! :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...