Gå til innhold
Hundesonen.no

Recommended Posts

Skrevet
Så julevennlig som jeg er, slippes han ikke løs før langt ut på sommeren :lol:

Harly er verdens kuleste fotohund altså, han kan liksom gjøre alt man vil at en hund skal gjøre på en måte. Han er sprø nok til det meste, og lydig nok til å gjøre det også :lol: Em derimot, dusten, bare... Ja, sitter der og ser dum ut! Nei, jeg er liker Harly jeg altså! Min trofaste, skrullete låne-modell :lol:

What :shocked::shocked: Jeg er paff og trist, kommer til å bli så skuffet når Nissen ikke deiser ned pipa i år :twitch:

Jeg har skikkelig lyst til Bergen by igjen! Og ser at neste gang skal jeg booke meg en dag med fotografen :angel:

  • Like 1
  • 2 weeks later...
  • Svar 780
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Lille gærningen! Vi har enda langt igjen, men det går sakte fremover. Takk til @MegaMarie for trening og filming

Først; Harly er påmeldt til agility 1 og hopp 2 (debut) på Voss i begynnelsen av april, gleder meg! På tirsdag var Lykke 10 uker, vi skal prøve å få tatt oppstillingsbilde i løpet av helgen. På o

Helsestatus på Lykke: HD: A AD: A Patella: u.a Rygg: u.a :jump:

Posted Images

Skrevet (endret)

1 hanne og 6 tisper, født 01.01.13.

I slutten av februar flyttter DeepEyes Ice Age Scrat IV hjem til oss :ahappy

Frøkna skal deleies med Jeanette, kennel DeepEyes.

:

423652_10152389877780072_1543386375_n_zp

Scrat_zps89248f0d.jpg

Litt mer her; Nytt år, nye muligheter! (blogginnlegg)

Endret av *mokken*
  • Like 7
Skrevet
Wooooohooooooooooo :frantics:

:D

Gratulerer! :D Gleder meg til å følge med på lille gærningen. :) Har hun fått noe hverdagsnavn?

Takk takk! :D

Jeg har en liten liste med navn, noen er fargebetinget mens andre er "uavhengige". Så jeg må nesten se det an når vi vet hvilke valp det blir. Forløpig er Swix en sterk kandidat :ahappy:

  • Like 3
Skrevet

Yippi!!!! Dette var bare så moro altså!! Du må spørre om å få døpt om tråden her etter hvert - Harly&Swix, eller hva man nå ender opp med.. (jeg synes forresten at Scrat også kunne vært et morsomt navn, omenn ikke så feminint kanskje.. :lol: )

Skrevet
Yippi!!!! Dette var bare så moro altså!! Du må spørre om å få døpt om tråden her etter hvert - Harly&Swix, eller hva man nå ender opp med.. (jeg synes forresten at Scrat også kunne vært et morsomt navn, omenn ikke så feminint kanskje.. :lol: )

Ja tråden blir omdøpt når vi har landet på et hverdagsnavn :)

Scrat er ikke dumt nei, men kanskje litt tungt å rope med skarre R?:P

Skrevet
Ja tråden blir omdøpt når vi har landet på et hverdagsnavn :)

Scrat er ikke dumt nei, men kanskje litt tungt å rope med skarre R? :P

Nyyyydelig med skarre R synes jeg.. skjønner ikke dette opphenget i skarre-R, hadde jeg kunnet skarret på R-ene skulle Shy hett Raritet eller noe slikt..!

Skrevet
Nyyyydelig med skarre R synes jeg.. skjønner ikke dette opphenget i skarre-R, hadde jeg kunnet skarret på R-ene skulle Shy hett Raritet eller noe slikt..!

:lol:

Scrat med skarring blir kanskje litt tungt ja :-P

Gratulerer masse :-D wiiii!

Ja det høres fryktelig skarpt ut, vet ikke helt om det passer til en puse-kelpie :P

Takk :D

Gratulerer med kommende Ice Age kelpie! :D

Takk takk! :ahappy:

Skrevet (endret)

Jeg dør etter å hilse på både henne og Shy jeg. Det er best vi får et kelpetreff ganske snart :P

Endret av LXT
Skrevet
Jeg gleder meg til å hilse på frøkna :D:wub: Endelig kom det ei lita frøken til deg :D

Jaaaa endelig! Egentlig burde vi komme ned på et sporkurs hos deg. Så ikke jeg "ødelegger" denne og :lol:

Jeg dør etter å hilse på både henne og Shy jeg. Det er best vi får et kelpetreff ganske snart :P

Vi kommer bort til spesialen i mai! :D

  • Like 2
Skrevet

Jaaaa endelig! Egentlig burde vi komme ned på et sporkurs hos deg. Så ikke jeg "ødelegger" denne og :lol:

Vi kommer bort til spesialen i mai! :D

Hurra! :D

Skrevet

Gratulerer med nytt ekorn :D

Men altså, nå har du jo en Harly, så da trenger du jo en Porsche :D Eller en Posh, med de gir kanskje litt feil assiosasjoner :P

Skrevet
gratulerer mokken :-) vet du har gleda deg mye på valp og endelig kom det en frøken til deg!!

Takk takk! :D

Scrrræææt! Ser hva du mener med R-en ja :P

Er ikke barebare å være fra vest-landet :aww:

Likte Swix jeg! :thumbs:

Ja Swix er det beste så langt synes jeg :)

Gratulerer med nytt ekorn :D

Men altså, nå har du jo en Harly, så da trenger du jo en Porsche :D Eller en Posh, med de gir kanskje litt feil assiosasjoner :P

Nei altså, da mistenker jeg at deleieren setter seg på bakbeina! :lol:

Skrevet
:lol:

Det regna jeg med, så da får det bli en Ducati da :aww:

Ehhh, nei! :lol:

Gratulerer!! Og Swix var et fantastisk bra navn. :D

Takker og bukker :D

HURRA :bananas::bananas::bananas:

:bananas:

  • Like 1
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



  • Nye innlegg

    • Det var jo en himla krangel her om "etikette" for noen (mange) år siden. Mange sluttet å bruke forumet etter det, antageligvis fordi de "tapte". Ironisk nok forsvant de som vant også, så den diskusjonen var jo mye vits i 😛  Ellers er det vel som flere sier, andre arenaer og livssituasjoner har tatt over. Jeg kikker innom av og til. Blir forhåpentligvis valp i september   
    • Jeg har hunder som jeg napper hår i ørene på.  Bruker earpowder, det gjør det lettere å få tak i hårene og de slipper lettere.  Noen ganger når hårene sitter langt inne, bruker jeg veneklemme (arterieklemme) for å få de ut.  Dette får du i dyrebutikk. Håper dette kan hjelpe deg.  Hvis hunden stritter imot, må det bare trenes på, så går det fint.
    • En hundefrisør kan antageligvis hjelpe deg bedre enn en dyrlege, både med den faktiske jobben og opplæring om hvordan du gjør det selv. Har du ikke fått noe veiledning av oppdretter om tilvenning og trening på pelsstell? Hvis det er en rasehund så er det også mulig at raseklubben har klippekurs eller noen som kan hjelpe.
    • Har en ikke røykefri hund som jeg sliter med å nappe ørene på. Har sett at det er en slags saks man kan nappe det lettere på. Eller finnes det noe annet enn fingrene? Hunden jeg har stritter sånn i mot og jeg sliter virkelig siden hun er ekstremt hårsår. Jeg får ikke tak i pelsen der fordi hun vrir seg unna med kroppen og med hodet og alt. Og jeg kan ikke dra til dyrlegen hver eneste gang heller.
    • Det kommer jo an på om du ønsker å åpne og lukke port hver gang du skal kjøre inn og ut. Jeg ville nok hatt bil og kjøring utenfor gjerdet, for å unngå fare for påkjørsel av hunder.
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...