Gå til innhold
Hundesonen.no

Harly & Lykke


mokken
 Share

Recommended Posts

  • Svar 781
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Lille gærningen! Vi har enda langt igjen, men det går sakte fremover. Takk til @MegaMarie for trening og filming

Først; Harly er påmeldt til agility 1 og hopp 2 (debut) på Voss i begynnelsen av april, gleder meg! På tirsdag var Lykke 10 uker, vi skal prøve å få tatt oppstillingsbilde i løpet av helgen. På o

Helsestatus på Lykke: HD: A AD: A Patella: u.a Rygg: u.a :jump:

Posted Images

Og jeg har fullstendig glemt å gratulere! Både med napp og at du fikk søte lille favoritten! :D

Tusen takk! :D

Venter i spenning på hva Olga skal hete.. Jeg nedlegger veto på Olga!!

Olga må selvsagt få et nytt navn ja, stakkars "liten" :lol:

Tenker så det knaker her, uten å bli noe videre klok.... *work in progress* :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er bra hun har fått opp ørene sine litt, ellers kunne hun jo blitt forvekslet med en labradorvalp. :whistle: Og selvfølgelig må hun hete Olga! Hallo! Det finnes jo ikke noe mindre passende navn på en kelpie, og nettopp derfor er det perfekt! :D

Gratulerer med både opprykk og nytt familiemedlem. :ahappy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er bra hun har fått opp ørene sine litt, ellers kunne hun jo blitt forvekslet med en labradorvalp. :whistle: Og selvfølgelig må hun hete Olga! Hallo! Det finnes jo ikke noe mindre passende navn på en kelpie, og nettopp derfor er det perfekt! :D

Gratulerer med både opprykk og nytt familiemedlem. :ahappy:

*ler* Ja hun er litt rund i kantene :P

Og nei, Olga er ikke litt aktuelt en gang :lol:

Gratulerer med opprykk, og ikke minst med valp :D Jeg gleder meg masse til å hilse på henne! :ahappy:

Tusen takk! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Navnet falt på Lykke? :)

Søte valpen, denne blir farlig å følge med på :wub:

Japp, vinglet litt mellom flere så det var ikke helt enkelt. I følge oppdretter passet det visst perfekt :)

Tirsdag kommer stadig nærmere.... Gleder meg til å få henne hjem :wub:

  • Like 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja altså, hun er litt stor og tjukk! :lol:

En labbisoppdretter fikk sjokk når hun hørte hvor mye Lykke veide v/ 6 uker...

Njæi, det var nå ikke det jeg mente - men at siden ørene var lagt bak så fikk hun labradorpreg :P hun har kanskje litt mer kraftig snuteparti, altså ikke så "kileformet" som kelpiene bruker å ha, på bildet - men det kan jo være bare vinkelen :) Det er et kompliment fra min side uansett (alt jeg skriver! :D )

Hvor mye veide hun v/ 6 uker eller nå? Labben min veide 5 kg på 7 ukerssjekken - 5,5 da jeg henta henne v/ 9 uker :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...