Gå til innhold
Hundesonen.no

Harly & Lykke


mokken
 Share

Recommended Posts

  • Svar 781
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Lille gærningen! Vi har enda langt igjen, men det går sakte fremover. Takk til @MegaMarie for trening og filming

Først; Harly er påmeldt til agility 1 og hopp 2 (debut) på Voss i begynnelsen av april, gleder meg! På tirsdag var Lykke 10 uker, vi skal prøve å få tatt oppstillingsbilde i løpet av helgen. På o

Helsestatus på Lykke: HD: A AD: A Patella: u.a Rygg: u.a :jump:

Posted Images

så herlig med kurs :-D

og herlige badebilder!! Så kelpiser liker vann etterhvert altså? :-P

Ja det er utrolog deilig med litt "påfyll" innimellom!

Takk takk, er ikke Vegasen glad i vann altså? :P

Begge mine ble veldig mye tryggere med en gang de fikk på vest, og de første gangene er jeg stort sett uti å vasser sammen med valpen :)

Åå, jeg har liksom helt glemt de kurskveldene! Jeg hater å ha jobb hvor jeg ikke vet om jeg kan eller ikke. De høres kjempe kjekke ut! Forhåpentligvis får jeg vært med fra høsten av :)

Ja de kurskveldene har vært kjempefine, så jeg håper de fortsetter videre. Anbefales! :ahappy:

Spennende kurs da! Sikkert veldig nyttig å få tips til baneløsning.

Ja veldig gøy, og en veldig flink og løsningsorientert instruktør som er flink til å "se" hver enkelt ekvipasje :)

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det er utrolog deilig med litt "påfyll" innimellom!

Takk takk, er ikke Vegasen glad i vann altså? :P

Begge mine ble veldig mye tryggere med en gang de fikk på vest, og de første gangene er jeg stort sett uti å vasser sammen med valpen :)

Gleder meg svært til kurs selv, blir desverre ikke før i september :-/

Vegas hakke likt vann før nå nylig :-) Nå kan han vasse, hoppe og sprette litt. Men svømme? no way! haha! jeg har ingen vest i hans størrelse :-/

Hvordan går det med lykke ellers? :-) Hun ser så stor ut og voksen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gleder meg svært til kurs selv, blir desverre ikke før i september :-/

Vegas hakke likt vann før nå nylig :-) Nå kan han vasse, hoppe og sprette litt. Men svømme? no way! haha! jeg har ingen vest i hans størrelse :-/

Hvordan går det med lykke ellers? :-) Hun ser så stor ut og voksen!

Høks har billige redningsvester som sitter helt fint på :)

Lykke går det bra med, hun er et bøllefrø uten sidestykke.

Hun er barnslig, glad, superglad i mennesker og mat. Kampleken har nå blitt veldig bra, og hun leker hvor som helst, ser ikke ut til å reagere på noen av de miljøene hun har vært i. Alt av aktiviteter hun har blitt presentert for så langt er bare gøy, så hun ser ut til å være en utmerket potet-hund, perfekt for meg!

Hun er ydmyk i møte med fremmede hunder, og leker med hvem som helst så lenge motparten er åpen for det. Hunder som tydlig ikke vill herje holder hun avstand fra :)

Og litt kliss på slutten....

Noen hunder har det lille ekstra, hjertebarnfaktoren. Lykke er på vei til å bli et hjertebarn :wub:

Edit; burde kanskje nevne at hun er litt sta også?!

Den lille damen har meninger om ting, helt klart. Men uten at det påvirker trening på noen måte. I hverdagen slår det litt ut innimellom, tar seg en liten kunstpause innimellom der hun må tenke seg om, før hun lar seg overbevise :P

Endret av *mokken*
  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stevnehelg, Nordnæsdalen 22.-23. juni :)

Lørdag:

Hopp 2 - disk, et løp der bortimot alt stemte og vi gikk av banen med en enorm godfølelse :ahappy:

Ag 1 - feilfritt, nr 2, napp og opprykk til ag 2. Et løp jeg ikke var spesielt fornøyd med meg selv, tok meg stadig i å være litt feil plassert. For rask, for sen, for nærmt osv... Når jeg fikk se løpet på film etterpå så det ikke så ille ut alikevel. :P

Søndag:

Hopp 2 - 5 feil/1 riv og nr 3. Kjempefint løp som jeg er godt fornøyd med egeninnsats.

Ag 2, debut - feilfritt, nr 2 og napp. SuperHarly! :heart:

Kunne sikkert sagt mye mer, men jeg er altså så innmari stolt av lille elleville at jeg er tom for ord! :wub:

  • Like 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, du fikk ikke til å lime de sammen? Sorry for at jeg ødelagte :icon_redface: Ble det et pent bilde da? :lol:

Det går helt fint, jeg er ikke spesielt teknisk nei :P

Bildet fant jeg ikke, kanskje du slettet det i samme slengen? :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åååå tenk at Strider har sånn en flink bror (med dertilhørende fører! Ikke bare bare å være fører for en så hurtig og ultrasensitiv hund som tar imot minste vink.. de vinkene må være ganske så presise da!) Gratulerer så masse masse masse!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye! :D

Sent from my iPad using Tapatalk HD

Takk takk :D

Åååå tenk at Strider har sånn en flink bror (med dertilhørende fører! Ikke bare bare å være fører for en så hurtig og ultrasensitiv hund som tar imot minste vink.. de vinkene må være ganske så presise da!) Gratulerer så masse masse masse!

Ja dette med timing er ikke helt enkelt alltid :P

Tusen takk!

Nå lader vi opp til stevne på Stord førstkommende helg, også blir det sporkurs påKarmøy helgen etterpå :ahappy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Wow så flink hun er! Og så deilig sted dere har å bade, ingen folk i omegn?

Ja var litt spent, for nå har hun ikke svømt på 1 1/2 uke, har kun vasset mens vi har vært på ferie. Men vann og ball har hun tydeligvis tenkt hardt på den siste tiden for gutta boys måtte virkelig ta i for å få sjangs på ballen i dag! :P

På kvelden og om morgenen er det nesten aldri folk der, heldigvis for oss :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...