Gå til innhold
Hundesonen.no

Fast fellestrening på Ekeberg?


Benedicte

Recommended Posts

  • Svar 172
  • Created
  • Siste svar

Hvordan er det å ta med nyvaksinert valp ut blant mange hunder? Ikke vaksineres tirsdag. Hvis hun ikke er ekstra utsatt for smitte akkurat da, så kommer jeg som vanlig :)

Hun er nok ikke mer utsatt enn vanlig. Det man sier, er jo at dersom man vil passe seg for smitte, så skal man unngå for mye klining med andre hunder nettopp fram til den har blitt vaksinert, men Ikke har jo vært med på alt uansett, så da spiller det ingen rolle. Min er i alle fall frisk og fin, og vaksineres også den dagen. :ahappy: Aiko har time med Claudio 10.30, kanskje dere sees? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer det noen i morgen? Jeg tenkte kanskje å ta turen, men gidder naturlig nok ikke å dra opp på Ekebergsletta uten hund om jeg blir den eneste der oppe! Forøvrig har det blitt så mørkt at det ikke lenger er noen vits i å ta med kamera, men jeg kan ta med termos og godt humør og trene litt hopp over hinder, jeg. :wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På Bjerke er det opplyst når det er løp (og tror det går løp der på onsdager). Da er det flombelysning utover kvelden, perfekt å trene der! :wub:

Jeg stemmer for Bjerke! :)

Jeg vet det ikke finnes dårlig vær, bare dårlige klær - men alle de gode regnværsklærne mine ligger i Trondheim og jeg begynner å bli forkjøla (og har virkelig ikke tid til å bli ordentlig sjuk!), så jeg tror nok jeg dropper å komme i dag allikevel...

Det skal bli oppholdsvær utover dagen. Vi kommer heller ikke hvis det regner noe særlig, tror jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er en liten grusbane ved Grefsen barneskole, som jeg tror pleier å være opplyst...

Er ikke 100% sikker, men gatelysene lyser i hvert fall opp litt selv om lysene til selve banen ikke står på. Greit å komme seg dit både med tbane, buss og trikk, men man må gå litt. Ikke langt, kanskje 5-10 min, spørs hva man kommer med. Er også en parkeringsplass rett ved.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som sagt så er jeg ikke helt sikker på om det er lyst nok der, vet at det var belysning der før i alle fall. Hvis man tar tbanen kan man gå av i nydalen, gå over ringveien og opp en bratt bakke. Hvis man tar trikken kan man gå av i Gladsvei, gå over veien og følge Gladsvei helt bort, da ser man en skole i enden av veien.

Det hender det er noen som spiller fotball der, men selve banen er såpass liten at det er god plass til å trene rundt :wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...