Gå til innhold
Hundesonen.no

Fast fellestrening på Ekeberg?


Benedicte

Recommended Posts

Hmm... hvis gubben vil, så kommer vi kaaanskje med begge to. Oodk har agility-trening i morra, og det er så uffent når man trener ro og kontakt. :)

Dessuten er det vel jaggu på tide å treffe litt flere sonen-folk (og bli kjent med flere potensielle ridgeback-pøbel-passere... :wub: ).

Aiko kommer ikke hjem fra hyttetur før i kveld, så vi kommer ikke i dag, men vi kan passe ridgeback-pøbler, altså! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 172
  • Created
  • Siste svar

Jeg kommer! Denne gangen bare med Laika (sambo tar med Fenris om han gidder å bli med). Tørr ikke prøve meg på stuntet med to ufokuserte unghunder igjen (selv om det ikke var meningen å bli stående aleine med de :lol: ) det kom ikke så mye konstruktivt ut av å stå på veien å se på.. :)

Jeg blir forresten veldig glad om noen kan komme med tips og råd til meg når jeg trener, det er bare å blande seg inn når jeg trener for å komme med kritikk, tips osv. Jeg blir bare glad til for jeg har enda masse, masse å lære!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er helt enig. Det er alltid noe som skjer på onsdager.

Vi var i Ashim og det var flere andre fra Oslo som hadde tatt turen dit.

Nå er det snart slutt på freestyle kurset vi går på, vi trenger et annet sted å trene i stedenfor. 1,5 time holder.

Hva med tirsdager?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er helt enig. Det er alltid noe som skjer på onsdager.

Vi var i Ashim og det var flere andre fra Oslo som hadde tatt turen dit.

Nå er det snart slutt på freestyle kurset vi går på, vi trenger et annet sted å trene i stedenfor. 1,5 time holder.

Hva med tirsdager?

Det kan tas i en egen tråd i stedet for å skape mer forvirring i denne :ahappy:

Vi har onsdagstreninger og trives med det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan tas i en egen tråd i stedet for å skape mer forvirring i denne :lol:

Vi har onsdagstreninger og trives med det.

Takk! Vi kan ikke drive å bytte dager for hver gang en ny kommer inn og ønsker en annen dag.

Liker onsdagstreningene jeg :ahappy:

Jepp, men siden det er litt leit å ikke få vært med kan dere jo si fra hvis dere vil trene en dag ekstra?

Vet ikke om det er vits å lage egen tråd for det, dere har jo som sagt onsdagstreningene og da tror jeg ikke det er mange nok til å lage en helt ny gruppe en annen dag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Problemet er at det blir veldig rotete i tråden og folk forstår ikke når man skal trene osv. Det skjedde hvertfall med tråden vår for fellestrening i Lillestrøm og på Furuset.

Om folk vil ha egen dag så kan de jo lage egen tråd om det. Om folk bare vil trene en annen dag "av og til", så kan det jo lages egen tråd for den enkelte dagen. Jeg har hvertfall ikke tid til flere treninger på Ekeberg hver uke, dessuten tror jeg det da fort blir lite folk på trening. Det er jo bare 5-7 stk som møter opp per trening nå, og om vi kommer med enda en dag vil kanskje halvparten bytte dag, siden de færreste gidder å trene der oppe to ganger i uken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...