Gå til innhold
Hundesonen.no

Fast fellestrening på Ekeberg?


Benedicte

Recommended Posts

  • Svar 172
  • Created
  • Siste svar

Ja, onsdagen som var kan man ikke skryte av oppmøtet. Jeg hadde egentlig tenkt og holde meg hjemme pga hodepine, men var ei som endte opp med å stå der alene. Så da følte jeg nesten at jeg måtte ta meg en tur (vet hvor utrolig kjipt det er å møte opp alene på noe).

Så da må man tydeligvis holde tråden aktiv her. SÅ:

Hvem kommer onsdag 6.okt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg vil, jeg vil jeg vil!

MEN, jeg har aldri vært med på noe sant, hva gjør dere? :ahappy:

Og voffs og jeg kan ikke så mye enda men jeg skylder på at hun "bare" er 10 mnd (omplassering da, så jeg har ikke hatt henne såå lenge...) :wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg vil, jeg vil jeg vil!

MEN, jeg har aldri vært med på noe sant, hva gjør dere? :ahappy:

Og voffs og jeg kan ikke så mye enda men jeg skylder på at hun "bare" er 10 mnd (omplassering da, så jeg har ikke hatt henne såå lenge...) :wub:

Sitter og prater, drikker kaffe/kakao, trener på det en måtte ønske. Spør om tips om man trenger det, eller kanskje man trenger noen til å kommandere. Vi er ikke farlige, ingen av oss biter (tror jeg! :) ).

Man MÅ ikke trene heller, om det så bare er for miljøtrening eller bare være sosial med andre hundemennesker :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitter og prater, drikker kaffe/kakao, trener på det en måtte ønske. Spør om tips om man trenger det, eller kanskje man trenger noen til å kommandere. Vi er ikke farlige, ingen av oss biter (tror jeg! :wub: ).

Man MÅ ikke trene heller, om det så bare er for miljøtrening eller bare være sosial med andre hundemennesker :)

Det hørste hyggelig ut! Da kommer jeg neste onsdag!

Miljøtrening er bra for lille frøken, vi trener konstant på å ikke stresse når det skjer ting rundt oss og klare å holde fokus.. det er ikke så lett det gett!

kanskje det er noen som kan gi meg en innføring i spor og? :ahappy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Norma og jeg var der med noen andre vi kjenner på onsdag, og jeg mente jeg så dere på andre siden der (JA, jeg ser dårlig på avstand, selv med linser :ahappy: )... Vi kan jo kanskje slå oss sammen neste gang? :wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, nå har jeg surra. Jeg er jo i Sigdal med bikkjen(e) på onsdag. MEN jeg kommer neste onsdag!

Og da har jeg muligens en hund som trenger mye sosialisering og trening og jeg tips og råd fra alle om hvordan jeg skal takle han. Det er en 7 mnd gammel blandingshann som er superstressa og ikke kan noe. Han har aldri vært aktivisert med noe i hele sitt liv. Håper på å få han ned på jorda før neste onsdag (er han helt ute å kjøre da tar jeg jo selvfølgelig ikke han med, skal ikke ødelegge for alle andre...), har begynt å få bort overskuddsenergien og aktivisere han mentalt nå og ser allerede fremskritt (hentet han på en halvtimes varsel på fredag kveld).

men dette er kanskje ikke helt den rette tråden til å legge ut om trening av voffen. :) Jeg får gå å lage en tråd til han! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde tenkt til å foreslå i den andre sportråden din at om du kom på onsdagstrening, så kunne vi snakke mer om spor da. Så la oss gjøre nettopp det! :)

JA! gjerne! ;) har lagt all sportreninga på hylla frem til jeg finner ut hva som er lurest å starte med og hvordan jeg skal gå frem. Så i morra får bikkjene de beina som egentlig skulle være i enden av sporet ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De som ville trene en annen dag; vi er noen som skal møtes på Gaustad (busstoppet ved ringveien) og trene på søndag kl. 11.

Dette kunne jeg tenke meg å være med på. Altså søndag om en uke trener dere?

Og jeg er gjerne med ellers, om det blir et annet tidspunkt enn kl 17 noen dager :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når på onsdag blir det? Jeg har lyst til å komme med Midas. Det kan hende nevøen min på 3,5 år blir med hvis det er greit. Hvor på ekeberg trener vi? Ved hundejordet eller?

Blir vel fra 17.00 og utover (noen kommer vel ikke før 18.00 tenker jeg)

Vi er som nevnt tidligere nærme campingen, men på motsatt side av veien og bare bittelitt lenger opp. Ligger en gul(?) barnehage der.

Dette kunne jeg tenke meg å være med på. Altså søndag om en uke trener dere?

Og jeg er gjerne med ellers, om det blir et annet tidspunkt enn kl 17 noen dager :)

Kan dere være så snill å ta dette i en egen tråd evt? Blir fort surr og vanskelig å følge med. Er vanskelig nok fra før av tydeligvis..!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan dere være så snill å ta dette i en egen tråd evt? Blir fort surr og vanskelig å følge med. Er vanskelig nok fra før av tydeligvis..!

Jeg sier bare at jeg er med på trening på Ekeberg, om det er noen dager det blir senere enn 17.00.

Og når noen da kommer med et forslag om et tidspunkt som er mulig så sier jeg ja takk, men beklager at jeg svarte i feil tråd ;)

Men så syntes jeg at heller kunne ha sagt at det faktisk er mulig å komme så sent som 18.00, jeg vet ikke hvor lenge dere pleier å holde på jeg. Poenget er bare at jeg har veldig lyst å være med på en trening med sonenfolket :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sier bare at jeg er med på trening på Ekeberg, om det er noen dager det blir senere enn 17.00.

Og når noen da kommer med et forslag om et tidspunkt som er mulig så sier jeg ja takk, men beklager at jeg svarte i feil tråd ;)

Men så syntes jeg at heller kunne ha sagt at det faktisk er mulig å komme så sent som 18.00, jeg vet ikke hvor lenge dere pleier å holde på jeg. Poenget er bare at jeg har veldig lyst å være med på en trening med sonenfolket ;)

Det var da fælt så hårsår da!? Men om du leser det jeg skrev, så får du også svar på det siste du skriver.

Quoter meg selv og uthever så det blir lett å finne frem jeg :) :

Blir vel fra 17.00 og utover (noen kommer vel ikke før 18.00 tenker jeg)

Vi er som nevnt tidligere nærme campingen, men på motsatt side av veien og bare bittelitt lenger opp. Ligger en gul(?) barnehage der.

Kan dere være så snill å ta dette i en egen tråd evt? Blir fort surr og vanskelig å følge med. Er vanskelig nok fra før av tydeligvis..!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var da fælt så hårsår da!? Men om du leser det jeg skrev, så får du også svar på det siste du skriver.

Quoter meg selv og uthever så det blir lett å finne frem jeg :) :

Jeg har da allerede lest det, men det er første gangen jeg hører at noen kommer så sent, og jeg spørr igjen, hvor lenge holder dere på?

Håper at det er forståelig at jeg ikke ønsker å komme sånn i 18.00 tiden, for så holde på i 30min.

Det andre jeg lurer på er vel om jeg er velkommen med Tinka og evt. Chico, vi trener lydighet og freestyle, sånn til vanlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har da allerede lest det, men det er første gangen jeg hører at noen kommer så sent, og jeg spørr igjen, hvor lenge holder dere på?

Håper at det er forståelig at jeg ikke ønsker å komme sånn i 18.00 tiden, for så holde på i 30min.

Det andre jeg lurer på er vel om jeg er velkommen med Tinka og evt. Chico, vi trener lydighet og freestyle, sånn til vanlig.

"Vi" (i gåseøyne fordi jeg ikke trener hund men bare skravler og er sosial ;)) holder gjerne på et par-tre timer. Sist onsdag dro jeg vel litt over sju, og da var jeg langt i fra den siste som dro.

Og alle er velkomne! Jeg kommer jo til og med uten hund, men blir ikke kastet ut av den grunn. :)

Jeg kommer forresten ikke på onsdag - da sitter jeg på toget til Trondheim.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette kunne jeg tenke meg å være med på. Altså søndag om en uke trener dere?

Og jeg er gjerne med ellers, om det blir et annet tidspunkt enn kl 17 noen dager :)

Vi trener nesten hver søndag, sted varierer litt fra gang til gang. Send meg en epost på simira@tihlde.org, så sender jeg epost om søndag, venter bare på en bekreftelse ang sted.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...