Blongo Skrevet 20. September 2010 Rapporter Skrevet 20. September 2010 Kanskje jeg også skal komme. Planen er jo å drive med LP etterhvert men siden jeg ikke KAN så masse så kan jeg titte litt hehe
M.J Skrevet 20. September 2010 Rapporter Skrevet 20. September 2010 Jeg blir med på onsdag. Jeg slutter på jobb kl. 16 så det er mulig jeg kommer litt senere, men jeg skal prøve å rekke de til kl. 17.
SFX Skrevet 20. September 2010 Rapporter Skrevet 20. September 2010 Jeg kunne tenke meg litt fellestrening selv nå, for å friske litt opp det å bli kommandert før neste LP-stevne. Men X'en har løpetid - noen som ikke ønsker at vi da kommer? Ellers jobber jeg som regel til fem, så vi kommer i så fall rekende litt etter hvert.
turbobensen Skrevet 21. September 2010 Rapporter Skrevet 21. September 2010 Vi vil gjerne komme! Vi er jo i Oslo med jevne mellomrom og savner veldig noen og trene med da.. Er i Oslo nå. Og løpetispe er jo bare perfekt. Min hormonbombe er ubrukelig da, så det vil jeg veldig gjerne trene på
Wanderlust Skrevet 21. September 2010 Rapporter Skrevet 21. September 2010 Da håper jeg vi blir en fin gjeng i morgen
SiriEveline Skrevet 21. September 2010 Rapporter Skrevet 21. September 2010 Dette hørtes spennende ut, dessverre er det umulig for meg å komme meg dit til kl 5. Rett og slett pga. av kø.. det er umulig å kjøre over Røa mellom 4-5.. Men nå er vel uansett Ekeberg så langt unna for meg at det er en utfordring nok i seg selv.
Whoopsis Skrevet 21. September 2010 Rapporter Skrevet 21. September 2010 Æsj, rekker ikke likevel.. Men vi kommer neste uke! (Jeg sa visst det sist også jeg..)
SFX Skrevet 21. September 2010 Rapporter Skrevet 21. September 2010 Er det noen som har og tar med hopphinder?
Wanderlust Skrevet 21. September 2010 Rapporter Skrevet 21. September 2010 Er det noen som har og tar med hopphinder? Jeg kan
meika Skrevet 22. September 2010 Rapporter Skrevet 22. September 2010 hmm, jeg vil gjerne.. men jeg har ingen erfaring av noe slag og en 10 mnd gammel OVERlykkelig/ivrig Border Collie blanding.. Men jeg vil gjerne lære! Dog idag passer dårlig, men neste uke blir bedre!
turbobensen Skrevet 22. September 2010 Rapporter Skrevet 22. September 2010 Så da blir det kl 5 på Ekeberg i dag? GPS er en fin ting, for jeg har ingen anelse på hvor det er noen som vet når sånn ca jeg burde starte fra stovner, med tanke på eventuell rush-trafikk osv.?
Blongo Skrevet 22. September 2010 Rapporter Skrevet 22. September 2010 Hvor på Ekeberg er det man møter da. Prøvd å lese igjennom tråden nå men fant ingen konkrett plass. Men så er jo ikke hodet skrudd rett på idag så ikke skytt meg om det står i tråden
Benedicte Skrevet 22. September 2010 Forfatter Rapporter Skrevet 22. September 2010 Oppe ved slettene, men på andre siden av veien for de campingen. Det er et stort grønarealet der også, og vi trener ved siden av en barnehage der. Kjører du f.eks fra Utsikten, så er det på venstre side av veien når du kommer opp til slettene. Er parkeringsplass der. Huff, Monica, lyst til å komme med en bedre veibeskrivelse?
Wanderlust Skrevet 22. September 2010 Rapporter Skrevet 22. September 2010 Kjører du slik at du kommer og får campingen på høyre side, er det en parkeringsplass rett etter på venstre side, kjør inn på den og fortsett inn på en humpete vei inn på selve sletta. Jeg lurer litt på om vi bør kjøre litt videre inn jeg, så flere får mulighet til å parkere. I så fall så følger man den veien man kommer inn på til høyre. Lurer på om det ikke er mere muligheter til å parkere om man kjører lenger inn (spørs nok om folk blir så glade om vi skal sperre veien )
SFX Skrevet 22. September 2010 Rapporter Skrevet 22. September 2010 Når en kommer fra sentrum, er det på venstre side noen titalls meter etter innkjøringen til Ekeberg Camping (som er inn til høyre). Det er da en romslig parkeringsplass der langs veien - men vi som har bil når vi trener pleier ofte å kjøre inn grusveien mellom trærne og inn på gressletta hvor vi er, for å ha bilen i skyggen og mulighet til å gi hundene hvile mellom øktene. Erfaringsmessig pleier de som sparker fotball å være på høyre side, mens de som har drager og ting som svever i lufta er på venstre side - vår side. Så en kan jo se etter sånt, om været er rett
Blongo Skrevet 22. September 2010 Rapporter Skrevet 22. September 2010 Takk for svar alle sammen. Så håper jeg at det ikke er så mye kø idag. Det avgjør nemelig om jeg kommer eller ei
Superbikkja Skrevet 22. September 2010 Rapporter Skrevet 22. September 2010 Vi pleier å trene på Ekeberg, vi! Artig, kanskje jeg stikker innom en tur i dag
M.J Skrevet 22. September 2010 Rapporter Skrevet 22. September 2010 Uff, jeg var superuhøflig og gikk uten å si det til noen, men alle virket så opptatt med sitt så jeg ville ikke(les: turte ikke) avbryte noen.
SFX Skrevet 22. September 2010 Rapporter Skrevet 22. September 2010 Uff, jeg var superuhøflig og gikk uten å si det til noen, men alle virket så opptatt med sitt så jeg ville ikke(les: turte ikke) avbryte noen. Neida, det er bare å avbryte! Jeg kjente ikke alle i kveld, men buste på og kom i gang med treningen. Sånn må det gjøres Takk til de som møtte opp for en fin trening, takk for hjelpen til de som kommanderte og ellers bisto i treningen min
Guest LXT Skrevet 22. September 2010 Rapporter Skrevet 22. September 2010 Æsj, jeg skulle være med i dag. Men så glemte jeg det og kom ikke på det før kl var kvart på ni i kveld Buuu
Ingvild Skrevet 22. September 2010 Rapporter Skrevet 22. September 2010 Jeg har lagt ut noen bilder fra dagens trening her, men innser at bildene kommer til å bli dårligere og dårligere for hver gang jeg kommer, for det blir jo bare mørkere og mørkere utover høsten...
Blongo Skrevet 23. September 2010 Rapporter Skrevet 23. September 2010 Jeg satt i kø fra jobb å var hjemme kl 1645 Å da hadde jeg enda halvveis igjen til Ekeberg Neste gang skal jeg huske å begynne kl 7 sånn at jeg kan dra fra jobb kl 15
SFX Skrevet 23. September 2010 Rapporter Skrevet 23. September 2010 Jeg har lagt ut noen bilder fra dagens trening her, men innser at bildene kommer til å bli dårligere og dårligere for hver gang jeg kommer, for det blir jo bare mørkere og mørkere utover høsten... Åh, det ble jo fine bilder av X'en - kan jeg låne til bloggen? Jeg ser jo skikkelig blid og avslappet ut, ikke forknytt og stress-sint
Midas Skrevet 23. September 2010 Rapporter Skrevet 23. September 2010 Jeg og Midas vil være med. Vi kan ikke onsdager, da har vi både kurs og fellestrening med klubben. Torsdager derimot passer godt for oss
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar