Gå til innhold
Hundesonen.no

Fast fellestrening på Ekeberg?


Benedicte

Recommended Posts

  • Svar 172
  • Created
  • Siste svar

Jeg kunne tenke meg litt fellestrening selv nå, for å friske litt opp det å bli kommandert før neste LP-stevne. Men X'en har løpetid - noen som ikke ønsker at vi da kommer?

Ellers jobber jeg som regel til fem, så vi kommer i så fall rekende litt etter hvert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oppe ved slettene, men på andre siden av veien for de campingen. Det er et stort grønarealet der også, og vi trener ved siden av en barnehage der. Kjører du f.eks fra Utsikten, så er det på venstre side av veien når du kommer opp til slettene. Er parkeringsplass der. Huff, Monica, lyst til å komme med en bedre veibeskrivelse? :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjører du slik at du kommer og får campingen på høyre side, er det en parkeringsplass rett etter på venstre side, kjør inn på den og fortsett inn på en humpete vei inn på selve sletta.

Jeg lurer litt på om vi bør kjøre litt videre inn jeg, så flere får mulighet til å parkere. I så fall så følger man den veien man kommer inn på til høyre. Lurer på om det ikke er mere muligheter til å parkere om man kjører lenger inn (spørs nok om folk blir så glade om vi skal sperre veien :lol: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når en kommer fra sentrum, er det på venstre side noen titalls meter etter innkjøringen til Ekeberg Camping (som er inn til høyre).

Det er da en romslig parkeringsplass der langs veien - men vi som har bil når vi trener pleier ofte å kjøre inn grusveien mellom trærne og inn på gressletta hvor vi er, for å ha bilen i skyggen og mulighet til å gi hundene hvile mellom øktene.

Erfaringsmessig pleier de som sparker fotball å være på høyre side, mens de som har drager og ting som svever i lufta er på venstre side - vår side. Så en kan jo se etter sånt, om været er rett :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, jeg var superuhøflig og gikk uten å si det til noen, men alle virket så opptatt med sitt så jeg ville ikke(les: turte ikke) avbryte noen. :icon_confused::whistle::ahappy:

Neida, det er bare å avbryte! Jeg kjente ikke alle i kveld, men buste på og kom i gang med treningen. Sånn må det gjøres :ahappy:

Takk til de som møtte opp for en fin trening, takk for hjelpen til de som kommanderte og ellers bisto i treningen min :ahappy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har lagt ut noen bilder fra dagens trening her, men innser at bildene kommer til å bli dårligere og dårligere for hver gang jeg kommer, for det blir jo bare mørkere og mørkere utover høsten...

Åh, det ble jo fine bilder av X'en - kan jeg låne til bloggen? Jeg ser jo skikkelig blid og avslappet ut, ikke forknytt og stress-sint :icon_confused:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...