Gå til innhold
Hundesonen.no

Pek og klikk spill. Exit room

Kaja

Recommended Posts

• Svar 172
  • Created
  • Siste svar
Skrevet

safen nekter å åpne seg, jeg har quadrupel sjekket tallene, jeg har tilogmed tatt til venstre istedetfor høyre... men intet funker.. er kjapp i vendingen og lar den få tid til å registrere at den er på 10 og 40 og 3 og 56. men nei! hjeeeeelp

Skrevet

Sliter med safen på venstre side jeg altså...

jeg har

EB

AF

E-lyse blå

B-Brun

A-Blå

F-Grønn

Hjelp! :whistle:

Skrevet

Sliter med safen på venstre side jeg altså...

jeg har

EB

AF

E-lyse blå

B-Brun

A-Blå

F-Grønn

Hjelp! :whistle:

Du skal ha nr 3 turkis, nr 4 grønn, nr 6 blå og nr 7 eh brun?? Tror ikke min hadde brun, men du er sikkert enig med deg selv! :D

Nå har jeg forresten delvis jukset meg ferdig (I haaaate myself! :lol:) og ble overrasket over hvor mye man hadde brukt for det infrarøde (eller hva det nå kalles) lyset til. Ble sliiiiten i hodet mitt, jeg! :)

Skrevet

Du skal ha nr 3 turkis, nr 4 grønn, nr 6 blå og nr 7 eh brun?? Tror ikke min hadde brun, men du er sikkert enig med deg selv! :D

Nå har jeg forresten delvis jukset meg ferdig (I haaaate myself! :D) og ble overrasket over hvor mye man hadde brukt for det infrarøde (eller hva det nå kalles) lyset til. Ble sliiiiten i hodet mitt, jeg! :D

Brun/rød/gul what ever :) haha Tuuuuuusen takk :whistle: Det gikk :lol:

Skrevet

Jeg har nå skjønt at det er noter.. CDEFGAH men hva er B ?:S

Man kaller det B på engelsk. Sånn historisk *si med lærerstemme* så het det i utgangspunktet b, men så var det noen som slurvet litt med skrivemåten (man skreiv jo for hånd på den tiden) og så trodde andre at det sto h isteden. So seier soga iallefall. :P

Skrevet

Hvorfor vil ikke den høyre boksen åpne seg!! aargg.. jeg har jo terningen og blackligthen og taster inn tallene som vises der i rekkefølgen til fargekoden i boksen.. :P

Skrevet

Hvorfor vil ikke den høyre boksen åpne seg! aargg.. jeg har jo terningen og blackligthen og taster inn tallene som vises der i rekkefølgen til fargekoden i boksen.. :P

Det er en grunn til at de sitter på en terning. :P

• 1 month later...
Skrevet

Et til spill her ;)

Kommer ikke så langt, så kunne trengt litt hjelp :banana:

Oh, no! Enda et spill. Jeg klarer ikke å la være! :banana::)

Skrevet

Men jeg står fast allerede jeg. Hva skal jeg bruke den lange stanga til? Og den røde blyanten. Og hva skal jeg med den sommerfuglen? HÆ? :banana::banana::)

Skrevet

Men jeg står fast allerede jeg. Hva skal jeg bruke den lange stanga til? Og den røde blyanten. Og hva skal jeg med den sommerfuglen? HÆ? :banana:;):)

Paraplyen, mener du?

Og resten er jeg like lost på... også kattene og kaninen :banana: Mai ikke skjønna bæret.

Skrevet

Vet dere hva man bruker den hvite boksen til? :banana:

Tror det har noe å gjøre med det som står i den ene boka, men skjønner det ikke...

Edit: Hvilken sommerfugl? :banana:

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Men hvis hun spiser opp maten er det vel bare å enten gi henne mer, eller mer energirik mat? Høyenergifôr for jakthunder er for eksempel et godt alternativ.
    • Maten blir som oftest spist opp med en gang. Jeg har sett at hun spiser både tørr for og vom men hun spiser ikke nok siden hun fortsatt er undervektig. Skal bestille en time hos vetrinæren.
    • Mat fremme hele tiden er generelt en dårlig metode for småspiste hunder. Noen få, små måltider om dagen er bedre.  Antar du har testet med vårfôr og råfôr også.  Jeg ville nå uansett tatt en tur til dyrlegen og utelukket at det er noe galt, og få en profesjonell vurdering på om hunden er undervektig eller bare naturlig tynn.
    • De får mat til forskjellig tidspunkt. Hunden virker helt frisk og rask. Ellers hadde jeg tatt hun med til veterinæren alt. Når jeg gir henne godbiter vil hun alltid ha.  Hun er også lavere enn rasestandarden i mankehøyde og er ellers liten på alle områder.
    • Parasitter er det ikke da hun også lever med andre hunder og de er normalvektige. Ellers hadde de også blitt smitta. Hun får lik mat som de andre. Noen ganger er det mat fremme hele dagen mens andre dager blir det spist opp. Har ikke merka noen forskjell men gjør dette for at det skal være en forandring. Har prøvd flere for. Burde jeg da dra til dyrlegen for å sjekke stoffskifte?
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...