Gå til innhold
Hundesonen.no

Pek og klikk spill. Exit room


Kaja

Recommended Posts

  • Svar 172
  • Created
  • Siste svar

safen nekter å åpne seg, jeg har quadrupel sjekket tallene, jeg har tilogmed tatt til venstre istedetfor høyre... men intet funker.. er kjapp i vendingen og lar den få tid til å registrere at den er på 10 og 40 og 3 og 56. men nei! hjeeeeelp

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sliter med safen på venstre side jeg altså...

jeg har

EB

AF

E-lyse blå

B-Brun

A-Blå

F-Grønn

Hjelp! :whistle:

Du skal ha nr 3 turkis, nr 4 grønn, nr 6 blå og nr 7 eh brun?? Tror ikke min hadde brun, men du er sikkert enig med deg selv! :D

Nå har jeg forresten delvis jukset meg ferdig (I haaaate myself! :lol:) og ble overrasket over hvor mye man hadde brukt for det infrarøde (eller hva det nå kalles) lyset til. Ble sliiiiten i hodet mitt, jeg! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du skal ha nr 3 turkis, nr 4 grønn, nr 6 blå og nr 7 eh brun?? Tror ikke min hadde brun, men du er sikkert enig med deg selv! :D

Nå har jeg forresten delvis jukset meg ferdig (I haaaate myself! :D) og ble overrasket over hvor mye man hadde brukt for det infrarøde (eller hva det nå kalles) lyset til. Ble sliiiiten i hodet mitt, jeg! :D

Brun/rød/gul what ever :) haha Tuuuuuusen takk :whistle: Det gikk :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har nå skjønt at det er noter.. CDEFGAH men hva er B ?:S

Man kaller det B på engelsk. Sånn historisk *si med lærerstemme* så het det i utgangspunktet b, men så var det noen som slurvet litt med skrivemåten (man skreiv jo for hånd på den tiden) og så trodde andre at det sto h isteden. So seier soga iallefall. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor vil ikke den høyre boksen åpne seg! aargg.. jeg har jo terningen og blackligthen og taster inn tallene som vises der i rekkefølgen til fargekoden i boksen.. :P

Det er en grunn til at de sitter på en terning. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Men jeg står fast allerede jeg. Hva skal jeg bruke den lange stanga til? Og den røde blyanten. Og hva skal jeg med den sommerfuglen? HÆ? :banana:;):)

Paraplyen, mener du?

Og resten er jeg like lost på... også kattene og kaninen :banana: Mai ikke skjønna bæret.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...