Gå til innhold
Hundesonen.no

Pek og klikk spill. Exit room


Kaja

Recommended Posts

R=right, L=left :whistle:

En liten opplysning: X'en er forskjellig fra spill til spill, ingen har det samme. Dvs at enhver må finne sin lapp hvor X'en står

ååå herregud... Noen ganger tenker jeg ikke :lol::D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 172
  • Created
  • Siste svar

Hehe, laserpekeren fikk batterier like etter at jeg skrev forrige innlegg. Ikke det at jeg skjønner var jeg skal bruke laserskriften til enda da men... Kniven er stilt inn på kniv, men jeg har forsåvidt forsøkt resten av innstillingene også.

Er du sikker på at du ikke har kuttet tråden? Da er nemlig planken løs.

Prøv å reversere handlingene dine, og test planken på nytt. Skjer det noe?

Just inn case. (Ikke det at jeg egentlig trodde at korkåpneren skulle funke på tråden da men... :D )

Åh? Prøvde nemlig det også, jeg :D

Edit: Etter en million klikkeforsøk så klikket jeg visst endelig presist nok til å kutte tråden. :D

;)

ååå herregud... Noen ganger tenker jeg ikke :):whistle:

:lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaja, da har jeg i det minste kommet et godt stykke siden jeg begynte å klage min nød i denne tråden, men så finner man jo bare nye steder å sitte fast :whistle: Stolen er flyttet på, men står fast der, og jeg har fått en dings som lager lyd som jeg ikke får åpnet. :lol: Hmm hmm.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får ikke til den venstre boksen! :whistle: Fått bort stolen, fått opp safen, men får ikke opp den venstre boksen.

Så så! Hvis det er en trøst, så får jeg ikke opp verken den høyre eller den venstre boksen. :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke fått opp den høyre jeg heller... men der vet jeg at jeg mangler noen ting, så da er det liksom greit. Men den venstre skal det gå an å få opp, om man bare skrur på hjernecella. Hjernecella har visst tatt ferie...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaja, da har jeg i det minste kommet et godt stykke siden jeg begynte å klage min nød i denne tråden, men så finner man jo bare nye steder å sitte fast :D Stolen er flyttet på, men står fast der, og jeg har fått en dings som lager lyd som jeg ikke får åpnet. :lol: Hmm hmm.

Du må takle musikk-boksen før du kommer videre i stol-området.

Musikkboks:

still inn så det blir samme tone på alle

Når du har fått åpnet musikkboksen må du utforske den nøye.

Jeg får ikke til den venstre boksen! :whistle: Fått bort stolen, fått opp safen, men får ikke opp den venstre boksen.

se i kofferten etter hint, det er noe du ikke kan plukke opp. Safekoden er ikke alfabetisk...

det er skalaen

Hint for den høyre boksen finnes tidlig i tråden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må takle musikk-boksen før du kommer videre i stol-området.

Musikkboks:

still inn så det blir samme tone på alle

Når du har fått åpnet musikkboksen må du utforske den nøye.

se i kofferten etter hint, det er noe du ikke kan plukke opp. Safekoden er ikke alfabetisk...

det er skalaen

Hint for den høyre boksen finnes tidlig i tråden.

Har sett hvor hintet i kofferten skal være - men får det ikke til fordeom *håpløs*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AAAaargh! Jeg skjønner ikke de hintene som dukker opp! *rive seg i håret*

Ikke får jeg bort stolen heller, selv om det tydeligvis er sååå enkelt! :whistle: Og skjønner at tydeligvis har venstre luke/boks noe å gjøre med den koden som står i kofferten. Men jeg har prøvd å legge inn fargene etter bokstavene (altså a som første etc) og ha resten grå, men næææh... Iiiiirgh! :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Føler jeg meg skrekkelig dum her. Får ikke opp verken høyre eller venstre boks og ikke safen helder. Stolen får jeg ikke flyttet helder og jeg mangler et batteri. :whistle: Og jeg som trodde jeg var flink på sånt :D De små grå får i det miste jobbet. :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dooooreeeeemiiiiiii.... :whistle:Carma, har du ikke funnet bolte-dingsen for å ta stol-boltene? Dessverre husker jeg ikke hvor den var...

I safen...

Føler jeg meg skrekkelig dum her. Får ikke opp verken høyre eller venstre boks og ikke safen helder. Stolen får jeg ikke flyttet helder og jeg mangler et batteri. :whistle: Og jeg som trodde jeg var flink på sånt :D De små grå får i det miste jobbet. :lol:

Har du forsøkt å få opp det panelet/stikkontaktdingsen i veggen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du forsøkt å få opp det panelet/stikkontaktdingsen i veggen?

Nei det har jeg ikke prøvd! *prøve nå* Takk :whistle:

Edit: kan jeg konkludere med at jeg er veldig dårlig på og åpne safer. Eller bare høyre/venstre forvirret xD

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Doremi.... heeeeerregud så utrolig komplisert! Hadde jeg aldri kommet på av meg selv! Takk takk! En nøkkel i havn! :whistle:

Men hvordan får jeg opp safen da? Har koden og har x og har prøvd å snurre hjul... men er det noe triks her eller er det bare jeg som gjør det feil??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får ikke opp panel nr tre jeg - funnet det - men finner tydeligvis ikke knappen.

Edit:

I'm out!

*Dåååån*

Grattis! :whistle:

Jeg er fortsatt innesperret :lol: Tror jeg må prøve litt videre. Har ikke åpnet musikkdingsen enda.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men hjeeelp dah! Hvorfor får jeg ikke opp safen? *gremmes*

Har du riktig nr på xx? Vrir du riktige veier? Du trenger ikke være innom 0 for hvert siffer, som man må i "virkeligheten".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...