Gå til innhold
Hundesonen.no

Pek og klikk spill. Exit room


Kaja

Recommended Posts

  • Svar 172
  • Created
  • Siste svar

Hvordan bruke den på røret er spørsmålet. Klikk på kniv og deretter rør funker dårlig :S

Jeg har forklart hvordan man bruker kniven og hvordan man utforsker de forskjellige objektene lengre opp i tråden :whistle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

i kofferten, trur eg. Husker ikke hva som var hvor. :whistle:

Sukk. Føler meg blond i dag. Har jo trykket over alt på den dumme kofferten uten å klare og åpne den. Forsøkte med nøkkelen som lå bak kofferten også, men neida. :lol:

*Klø seg i hodet*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må finne en annen nøkkel. :whistle:

Betyr det at jeg må få opp de kodelåsene med lysene det kanskje?

Er det noe system eller skal man bare klikke til man er heldig? Det kan jo ta sin tid liksom...

Edit: *Flir* Tror de fleste sitter fast her en eller annen gang :D

Edit: Når du sier bildet, mener du da Vinci-en eller spillet generelt? :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner heller ikke de kodene. :D Dvs talllåsen mangler jeg å vite en ting for å få til, men regner med jeg må ha opp de to andre for å finne siste cluet til den. :lol:

Edit :whistle:

Davincien

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner heller ikke de kodene. :D Dvs talllåsen mangler jeg å vite en ting for å få til, men regner med jeg må ha opp de to andre for å finne siste cluet til den. :lol:

Edit :whistle:

Davincien

Fikk det til! Yey! Endelig kom jeg meg inn i kofferten, og der var det jo litt av hvert :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Betyr det at jeg må få opp de kodelåsene med lysene det kanskje?

Er det noe system eller skal man bare klikke til man er heldig? Det kan jo ta sin tid liksom...

Edit: *Flir* Tror de fleste sitter fast her en eller annen gang :D

Edit: Når du sier bildet, mener du da Vinci-en eller spillet generelt? :lol:

Hint for kodelåsen til venstre

svaret finnes i kofferten, men det er ikke noe du kan plukke opp. Tenk skala, ikke alfabet

:whistle:

DaVinci

skjuler en safe, utforsk bildet for å finne låsen.

koden til safen:

har du antageligvis i inventaret ditt. Test alt du har, finnes det noe som kan ligne på en safe-kombinasjon der?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er gøy når det går fremover, men ikke når man sitter fast. Akkurat nå har jeg mest lyst til å finne et brekkjern til å gå løs på den gulvplanken med :D

:lol: Jeg låner gjerne brekkgjernet for den fargekodelåsen. Jeg får ikke til sånt. :whistle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er gøy når det går fremover, men ikke når man sitter fast. Akkurat nå har jeg mest lyst til å finne et brekkjern til å gå løs på den gulvplanken med :whistle:

Hehe. Hva har du i inventaret ditt nå, da? Kanskje du har det du trenger?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal gi beskjed hvis jeg finner et brekkjern, Raksha! :whistle:

Hehe. Hva har du i inventaret ditt nå, da? Kanskje du har det du trenger?

Nå har jeg ganske mye altså. (Yey! Tre batterier, en lommekniv, to nøkler(bilde og koffert), en fargeterning, en konvolutt, to lapper, et reagensrør og en laserpeker(?), så det kommer seg :lol:) Har lagt gullbaren på slik at den kommer litt opp, og trodde at jeg skulle kutte over tråden med kniven, men neida. Hmpf.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:lol: Skjønner ikke hvordan jeg skal få opp safen jeg.. har funnet kodene, og x=9 men hva med R og L?

R=right, L=left :)

En liten opplysning: X'en er forskjellig fra spill til spill, ingen har det samme. Dvs at enhver må finne sin lapp hvor X'en står

Skal gi beskjed hvis jeg finner et brekkjern, Raksha! :D

Nå har jeg ganske mye altså. (Yey! Tre batterier, en lommekniv, to nøkler(bilde og koffert), en fargeterning, en konvolutt, to lapper, et reagensrør og en laserpeker(?), så det kommer seg :whistle:) Har lagt gullbaren på slik at den kommer litt opp, og trodde at jeg skulle kutte over tråden med kniven, men neida. Hmpf.

Du er på rett spor, men har du stilt inn kniven riktig?

Laserpekere liker forresten batterier :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

R=right, L=left :whistle:

En liten opplysning: X'en er forskjellig fra spill til spill, ingen har det samme. Dvs at enhver må finne sin lapp hvor X'en står

Du er på rett spor, men har du stilt inn kniven riktig?

Laserpekere liker forresten batterier :D

Hehe, laserpekeren fikk batterier like etter at jeg skrev forrige innlegg. Ikke det at jeg skjønner var jeg skal bruke laserskriften til enda da men... Kniven er stilt inn på kniv, men jeg har forsåvidt forsøkt resten av innstillingene også. Just inn case. (Ikke det at jeg egentlig trodde at korkåpneren skulle funke på tråden da men... :lol: )

Edit: Etter en million klikkeforsøk så klikket jeg visst endelig presist nok til å kutte tråden. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...