Gå til innhold
Hundesonen.no

Pek og klikk spill. Exit room


Kaja

Recommended Posts

Paraplyen, mener du?

Og resten er jeg like lost på... også kattene og kaninen :rolleyes2: Mai ikke skjønna bæret.

Er det en paraply! Hehe! Har du funnet kanin også du :aww: Jeg har et glass og en rød blyant. Har du funnet ut hva man gjør med rista da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 172
  • Created
  • Siste svar

Klikke litt på den, slik som det står i boken, og finne lyset :rolleyes2: Ikke at jeg ble så mye klokere av det :D

Jeg har laget hull i den, men skjønner ikke videre :aww: Hvilket lys, liksom...

Skjønner ikke hva man skal gjøre med den tingen oppi skuffa heller, jeg :aww:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det en paraply! Hehe! Har du funnet kanin også du :aww: Jeg har et glass og en rød blyant. Har du funnet ut hva man gjør med rista da?

:rolleyes2: Det var visst en lang stang med krok i enden. Trodde automatisk det var paraply med håndtak, jeg :D

Den kan brukes til å rote rundt i ting som henger fra taket.

Jeg har tegning av en kanin, et glass, en rød blyant, mange kuler (tre hvite, en mørk, to grønne og en rød, aner ikke hva de er til)

skrujern, jordklump og den hvite boksen. Også bilde av to katter i en vask.

Jeg har laget hull i den, men skjønner ikke videre :D Hvilket lys, liksom...

Under skrivbordet :D

Edit: Den boksen, eller vippetingen?

Jeg klarte å trykke meg bort fra spillet, og måtte begynne på nytt. Og tror nå at fargene på de ulike tingene har noe å si.

Edit 2: Fant ut hva blyanten var til, men skjønte ikke mer ut av det :aww:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har laget hull i den, men skjønner ikke videre :aww:Hvilket lys, liksom...

Skjønner ikke hva man skal gjøre med den tingen oppi skuffa heller, jeg :rolleyes2:

Under bordet ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:rolleyes2: Det var visst en lang stang med krok i enden. Trodde automatisk det var paraply med håndtak, jeg :aww:

Den kan brukes til å rote rundt i ting som henger fra taket.

Jeg har tegning av en kanin, et glass, en rød blyant, mange kuler (tre hvite, en mørk, to grønne og en rød, aner ikke hva de er til)

skrujern, jordklump og den hvite boksen. Også bilde av to katter i en vask.

Under skrivbordet :aww:

Edit: Den boksen, eller vippetingen?

Jeg klarte å trykke meg bort fra spillet, og måtte begynne på nytt. Og tror nå at fargene på de ulike tingene har noe å si.

Oh! Hvor fant du skrujern? Det er jo garantert til å skru ut rista i veggen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:rolleyes2: Det var visst en lang stang med krok i enden. Trodde automatisk det var paraply med håndtak, jeg :aww:

Den kan brukes til å rote rundt i ting som henger fra taket.

Jeg har tegning av en kanin, et glass, en rød blyant, mange kuler (tre hvite, en mørk, to grønne og en rød, aner ikke hva de er til)

skrujern, jordklump og den hvite boksen. Også bilde av to katter i en vask.

Under skrivbordet :D

Edit: Den boksen, eller vippetingen?

Den vippetingen... Har funnet ut av boksen :D

Jeg klarte å trykke meg bort fra spillet, og måtte begynne på nytt. Og tror nå at fargene på de ulike tingene har noe å si.

Ja, fant også ut det, men jeg mangler en ting...

Og, hva skal man gjøre med lyset under bordet? Har prøvd å sette den hvite boksen det, men skjeer ingenting... Har prøvd litt forskjellig egentlig, men det skjer ingenting :aww:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oh! Hvor fant du skrujern? Det er jo garantert til å skru ut rista i veggen!

I ene skuffen, tror jeg det var.

Ja, fant også ut det, men jeg mangler en ting...

Og, hva skal man gjøre med lyset under bordet? Har prøvd å sette den hvite boksen det, men skjeer ingenting... Har prøvd litt forskjellig egentlig, men det skjer ingenting :rolleyes2:

Har du laget nok hull i boksen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som vet om man skal gjøre noe med den blomsterpotta (ikke den som henger på veggen, men den med det treet oppi)? Bak den, eller i det hjørnet, så ser det jo ut som det skal stå noe eller noe sånt. Er på en måte et skravert område, noen som skjønner hva jeg mener ? :rolleyes2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som vet om man skal gjøre noe med den blomsterpotta (ikke den som henger på veggen, men den med det treet oppi)? Bak den, eller i det hjørnet, så ser det jo ut som det skal stå noe eller noe sånt. Er på en måte et skravert område, noen som skjønner hva jeg mener ? :aww:

Nei, ikke enda. Men jeg har kommet ut av rommet... og inn i et annet :rolleyes2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, ikke enda. Men jeg har kommet ut av rommet... og inn i et annet :rolleyes2:

Menne dah må du jo hjelpe oss andre da! :aww: Hva gjør jeg med den tredingsen i skuffa? Og bildet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Menne dah må du jo hjelpe oss andre da! :D Hva gjør jeg med den tredingsen i skuffa? Og bildet?

Det kommer etter at man har åpnet det andre rommet.

Hint: And, ikke kanin :aww:

Hmm... Hvordan da :rolleyes2:

Se hintet :D

Ps... Jeg blir gal av sånne spill. Håper jeg kommer ut før det er natta, ellers blir det dårlig med søvn på meg :D

Edit: Jaaaaaa! Jeg er ute :aww: Nattesøvnen er reddet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kommer etter at man har åpnet det andre rommet.

Hint: And, ikke kanin :aww:

Se hintet :D

Ps... Jeg blir gal av sånne spill. Håper jeg kommer ut før det er natta, ellers blir det dårlig med søvn på meg :D

Edit: Jaaaaaa! Jeg er ute :aww: Nattesøvnen er reddet!

Det er verre med min nattesøvn :rolleyes2:

Skjønner fremdeles ikke noe av den tregreia i skuffa... Har funnet den andre delen, og satt den på, men hva gjør jeg videre? (Tror det er noe med de kulene/ballene, men jeg skjønner ikke hva)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er verre med min nattesøvn :rolleyes2:

Min og!

Jeg skjønner ingenting av blomsterbildet, og hvordan jeg åpner den boksen på doen! Finner ikke ut av hvilke kuler jeg skal ha oppi tredingsen heller..

Noen tips anyone?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min og!

Jeg skjønner ingenting av blomsterbildet, og hvordan jeg åpner den boksen på doen! Finner ikke ut av hvilke kuler jeg skal ha oppi tredingsen heller..

Noen tips anyone?

Du setter frosken oppå de to røde blomstene som står intil hverandre. Hvis du ikke har funnet frosken, så tar du jordklumpen oppi vannglasset, også tar du det under springen :aww:

Videre skjønner jeg ikke :aww:

Jeg er UTE! :rolleyes2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner ikke halvparten dere snakker om jeg. :aww:

Får ikke opp de låste skuffene, og kodeboksen vil ikke høre, så jeg mangler vel noe da. Jordklumpen vil ikke oppi glasset heller, og den eneste springen er på bildet. :rolleyes2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner ikke halvparten dere snakker om jeg. :rolleyes2:

Får ikke opp de låste skuffene, og kodeboksen vil ikke høre, så jeg mangler vel noe da. Jordklumpen vil ikke oppi glasset heller, og den eneste springen er på bildet. :aww:

Du må først komme inn på det andre rommet å fylle opp glasset :aww:

Om du ikke har funnet den lappen hvor koden står, så er den bak skrivebordet :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må først komme inn på det andre rommet å fylle opp glasset :aww:

Om du ikke har funnet den lappen hvor koden står, så er den bak skrivebordet :rolleyes2:

Men jeg kommer ikke inn i noe annet rom? Jeg har funnet lappen, men jeg trenger kanskje noe mer for å åpne boksen? Har prøvd alle mulige løsninger på lappen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...