Gå til innhold
Hundesonen.no

Pek og klikk spill. Exit room


Kaja

Recommended Posts

  • Svar 172
  • Created
  • Siste svar

Er det meningen at man skal kunne ta ut de forskjellige "dingsene" på kniven? Regner med den skal brukes til å skjære over tråden eller hva det er på planken...? Sitter fast i alle retninger jeg... *frustrert* :whistle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det meningen at man skal kunne ta ut de forskjellige "dingsene" på kniven? Regner med den skal brukes til å skjære over tråden eller hva det er på planken...? Sitter fast i alle retninger jeg... *frustrert* :whistle:

Jepp. Ta ut kniv, skjer over tråd på planken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åååååh, jeg blir så sur av sånne spill, men jeg greier jo ikke slutte heller :D

Jeg står veldig fast på den høyre kodelåsen, noen tips?

hint: terning+blacklight

Er det meningen at man skal kunne ta ut de forskjellige "dingsene" på kniven? Regner med den skal brukes til å skjære over tråden eller hva det er på planken...? Sitter fast i alle retninger jeg... *frustrert* :whistle:

Ja, du kan ta ut de forskjellige dingsene. In fact, du har bruk for alle de forskjellige dingsene i løpet av spillet.

Tips: på alle tingene man samler er det en liten I for Info i nedre høyre hjørne. Trykk på denne for å utforske tingene :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, du kan ta ut de forskjellige dingsene. In fact, du har bruk for alle de forskjellige dingsene i løpet av spillet.

Tips: på alle tingene man samler er det en liten I for Info i nedre høyre hjørne. Trykk på denne for å utforske tingene :lol:

Jeg har trykt på i'en... men hvordan får jeg ut tingene? Har trøkt og trøkt og ingenting skjer.... *sutre*

Edit: Jøss, plutselig gjorde de det. Pussig.... :whistle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har trykt på i'en... men hvordan får jeg ut tingene? Har trøkt og trøkt og ingenting skjer.... *sutre*

Du må passe på at du ikke har kniven oppe i "I-modus" og samtidig har aktiv kniv... altså, hvis det ser ut som om du trykker på kniven med kniven, så trykk på knivbildet på inventarlinjen en gang til. Du skal bare ha musepekeren når du utforsker kniven, og dermed vil du kunne bytte verktøy. Det samme gjelder for alle tingene, de kan ikke utforskes hvis det samtidig er aktivt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må man ha alle tre batteriene i uv lampa for at den skal funke? Hvor eeeer det siste batteriet da...?

De små batteriene er ikke til UV-lampa, men til laserpekeren. UV-lampa skal ha fire AA-batterier.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De små batteriene er ikke til UV-lampa, men til laserpekeren. UV-lampa skal ha fire AA-batterier.

Å.. Er det uv lampa som var under planken på gulvet? Hmm.. Men hvor er de batterienen til den da..?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å.. Er det uv lampa som var under planken på gulvet? Hmm.. Men hvor er de batterienen til den da..?

Ja, det er UV-lampa. Batteriene til den finner du på et vis etter at stolen er fjernet

Bare til opplysning, en er nødt til å ha lyd på PCen for en av oppgavene...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er UV-lampa. Batteriene til den finner du på et vis etter at stolen er fjernet

Bare til opplysning, en er nødt til å ha lyd på PCen for en av oppgavene...

bruker man laserpekeren på boltene på stolen...? Jeg får jo ikke skrudd den på.. Æsj.. sitter skikkelig fast asså..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bruker man laserpekeren på boltene på stolen...? Jeg får jo ikke skrudd den på.. Æsj.. sitter skikkelig fast asså..

Nei, du trenger skikkelig verktøy...

Et hint til, se på lappene dere finner. De gir gode hint.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, du trenger skikkelig verktøy...

Et hint til, se på lappene dere finner. De gir gode hint.

Jammen... Har bare funnet to lapper jeg... den med smilefjes og den 10-sekunders greia.. er det noe jeg ikke har funnet da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du finner flere lapper igjennom spillet. Nå husker jeg ikke hva som var hvor lengre, for jeg sitter og pusler med andre pek-og-klikk-spill... Har du funnet og åpnet reagensrøret? Der er det i allefall en lapp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...