Gå til innhold
Hundesonen.no

Pek og klikk spill. Exit room


Kaja

Recommended Posts

Du skal kunne åpne boksen om du bare snur koden riktig vei... Har du husket å trykke på åpneknappen på boksen etter at du har trykket inn koden? :aww:

Det tar litt tid å komme inn på det andre rommet, det har jeg funnet ut :rolleyes2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 172
  • Created
  • Siste svar

Du skal kunne åpne boksen om du bare snur koden riktig vei... Har du husket å trykke på åpneknappen på boksen etter at du har trykket inn koden? :aww:

Det tar litt tid å komme inn på det andre rommet, det har jeg funnet ut :rolleyes2:

Fikk det til til slutt.. :aww:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du setter frosken oppå de to røde blomstene som står intil hverandre. Hvis du ikke har funnet frosken, så tar du jordklumpen oppi vannglasset, også tar du det under springen :aww:

Videre skjønner jeg ikke :aww:

Jeg er UTE! :rolleyes2:

Takk! Hvordan åpner jeg boksen på doen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det skal ikke en boks under det andre bordet...

Hvis du tar blyanten på den røde boka, så ser du hva som skjer :aww:

Den siste kula kommer etterhvert :rolleyes2:

Å ja, men jeg har allerede funnet ut det med blomsten. Hva skal på det andre lyset da?

Er det noe mer som skal i den røde boka da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du tar den papirbiten (fra dorullen) oppi vannglasset, så tar du den på det skraverte området bak på blomsterpotten :rolleyes2: Der står koden...

Hvordan får jeg lappen opp i vannglasset?? Og hvordan greier dere å finne ut av alt dette? :aww:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det skal ikke noenting oppå det andre lyset, og det skal ikke noe mer i boka...

Du må først ha vann i glasset for å få oppi lappen :rolleyes2:

Jeg har vann oppi, tar opp vannglasset i den forstørrelsesgreia og prøver å putte lappen oppi, men det går ikke :aww: Gjør jeg det feil?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå skal jeg fortsette på det første spillet. Men atte, jeg forstår ikke den fargekodeboksedingsen til høyre jeg? Har forsøkt tallene rett vei, feil vei, som på motsatt side av terningen og ingenting vil jo virke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En annen ting; Er det nødvendig å se bokstavene/tallene (eller hva det er) rundt "sjakkbrettet" med den siste nøkkelen? For jeg har ikke sjans å se det på min skjerm iallefall. :rolleyes2:

Det holder å kjenne til hvordan sjakkbrett ser ut med tall og bokstaver.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo, dere kan jo ikke få meg hektet på slike ting, jeg får det jo ikke til! (Spillet som laikamor la ut.) Hvor er den hvite boksen som skal oppå lyset, og hva slags figur skal den blå klossen være? Jeg har heller ikke funnet den blå nøkkelen (til den øverste skuffen på skrivebordet). Hjelp! :lol:

Edit: fant boksen

Edit 2: nevermind, fant ut!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...