Gå til innhold
Hundesonen.no

Mikke & Gneis


Guest janson
 Share

Recommended Posts

  • Svar 275
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Den diskusjonen kan dere vel ta i en annen tråd. Jaggu har frøkna blitt høy! Og mikke må man bare digge.

Hahah Akkurat på det stevne har jeg også dårlige erfaringer! Jeg TRYNA under foten i mine egne skolisser hahaha Dritt stevne!

Gratulerer med dagen, Mikke!

Guest janson

Han virker utrolig kul :) Og av en eller annen grunn minner han meg litt om Grumpy, min egen altså :P

Takk! Jeg har også vært innom tanken! :P

Grattis med dagen Mikkel, kjempefine gutten:)

Mikke logrer og sier takk!

Gratulerer :D

Tenk to år, wow :wub:

Takk! Og ja, er det ikke rart? :ahappy:

Hipp hurra for Mikke! :-)

Tusen takk! :D

Gratulerer med dagen lille kelpie-gærning! Stor gutt blitt, men like crazy i uttrykket for det - slik ordentlige kelpiegutter skal være!

Takk, og jeg er helt enig. Slik skal det være! :D

Kjempepene Mikke :D :D Gratulerer med dagen til han! Håper han har kosa seg stort? :D

Takk! Åjadda! Her har vi rasa rundt på jordet og spist rådyrmøkk. Nå har han fått litt ekstra godt å tygge på, så jeg tror Mikke er ganske fornøyd med dagen! :ahappy:

Grattis, Mikke! :banana:

Yay, en banan! Nå tror jeg Mikkes dag er fullkommen! :D Takk!

Og enkelte ting endrer seg aldri: Mikke liker fortsatt å gjemme seg!

c.jpg

Mikke 4 måneder.

7030283535_22d2f12bdc_o.jpg

Mikke 2 år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 months later...
Guest janson

I går fikk Mikke Mus tenke litt!

Vi gikk uoff LP kl 1 og endte opp på 170,5 poeng. Øvelsene kan han for det meste og de gikk greit med unntakk av lineføringa hvor Mikke ble veldig fascinert av rullestolen som fartet rundt i ringen ved siden av. Men beste var fellesdekken som vi fortsatt egentlig ikke er ferdig med. Vi har trent for oss selv hjemme og klart to min, og i går på formiddagen klarte Mikke to min ute i gata. Dvs aldri to min med hunder på begge sider. Og hvem ligger der paddeflat gjennom hele? Ja, jeg lever lenge på den der! :D

Så til poengene!

Tannvisning: 10

Fellesdekk 2 min: 10

Lineføring: 6,5

Dekk fra holdt: 9,5

Innkalling fra sitt: 9

Stå under marsj: 8,5

Hopp over hinder: 9,5

Avstand: 7

Helhet: 8

7371381666_acf43a7ecc_o.jpg

7186151273_6ba926afe7_o.jpg

(Var ikke alltid like lett å holde Dum & dummere adskilt! :lol:)

Bildene er tatt av «Grim».

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest janson

Gratulerer med fint gjennomført program! :)

Takker! Du burde forøvrig bli med! Det er FBK som arrangerer på Berg. Kjempehyggelig arrangement og fin måte å bli kjent med folk på! :) Neste stevne er i aug!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker! Du burde forøvrig bli med! Det er FBK som arrangerer på Berg. Kjempehyggelig arrangement og fin måte å bli kjent med folk på! :) Neste stevne er i aug!

Får slenge meg med når jeg er tilbake på Ås! :) Er i Trøndelag nå og skal etter planen gå uoff. LP1 med Tinka på tirsdag. Får se hvordan det går...! :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest janson

Får slenge meg med når jeg er tilbake på Ås! :) Er i Trøndelag nå og skal etter planen gå uoff. LP1 med Tinka på tirsdag. Får se hvordan det går...! :lol:

Gjør det! :D Haha, jeg var helt sikker på at Mikke skulle fyke ut av ringen i går og reise seg på fellesdekken, så de kan jo overraske også! Masse lykke til! :ahappy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...
  • 4 weeks later...
Guest janson

Si hei til Gneis!

7630658290_38ce8962f4_z.jpg

Født 27. mai etter Cefeus FloJo og Evallens Red and Tan Zaldo. Mikke er jo opprinnelig oppkalt etter «Crocodile (Mick) Dundee, men har jo etter hvert blitt til Mikke Mus, ergo måtte denne frøkna bli noe i de samme banene. Da ble det Prinsesse Gneis.

7630658594_a7e6df879a_o.jpg

Nå er det litt over et døgn siden vi kom hjem og hun har så langt vært en artig sak å ha i hus. Litt forsiktig av seg til og begynne med, men det tar ikke lang tid før hun blir varm i trøya og småfrekk! Natten gikk greit og så langt har vi bare hatt to små uhell. Hun virker dog som typen som tar ting veldig fort, så regner med at det ikke tar altfor lang tid før det er i boks.

7630658924_53139cdfd8_o.jpg

7630657950_0c02312c8f_o.jpg

Mikke synes hun er veldig kul, men litt furt for at hun får lov til å sove i senga vår også. Den var tydeligvis hellig, mente han. Men det ser ut som om det også bedrer seg. I stad sov de begge dypt snute mot snute. Og Gneis synes jo allerede at Mikke er fryktelig morsom å erte!

Og ja, jeg har allerede blitt veldig sjarmert! :wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...