Gå til innhold
Hundesonen.no

Mikke & Gneis


Guest janson
 Share

Recommended Posts

  • Svar 275
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Den diskusjonen kan dere vel ta i en annen tråd. Jaggu har frøkna blitt høy! Og mikke må man bare digge.

Hahah Akkurat på det stevne har jeg også dårlige erfaringer! Jeg TRYNA under foten i mine egne skolisser hahaha Dritt stevne!

Gratulerer med dagen, Mikke!

  • 2 weeks later...
Guest janson

Morsomt smilebilde! Ellers så måtte jeg bare bla tilbake til det valpebildet med esken, og det var bare utrolig fint! :ahappy:

Fine Mikke :wub: Herlig smilebilde!

ÅÅÅ sånn smile kunne basenjien gjøre også, men har aldri sett Strider gjøre det samme. Nydelig han er Mikke!

Tusen takk! Han er ganske herlig, ja! :ahappy:

SÅ mange flotte bilder av flotte Mikke.For noen øyne han har.Man kan jo virkelig se på blikket hans når han er glad, fornøyd, fokusert, irritert og engasjert!

Tenkte akkurat det samme. Nydelige Mikke :wub: Og kjempe fine bilder!

Jeg blir fascinert! Jeg synes jeg nesten ikke ser annet enn «spinnvill» og «blond»! :whistle::lol:

Fire av valpene møttes i dag til et lite kulltreff:

5688296246_c6bc61ef38_o.jpg

Mikke i front og rumpa til broren Max.

5688296054_0a7797d106_o.jpg

Mikke og Katla som er virkelig like, både inni og utvendig! Det skjedde mer enn én gang at jeg tok feil av dem! (og for å være ærlig så er jeg ikke sikker på hvem som er hvem her heller..)

5688295830_5c6eca2dae_o.jpg

MammaKillja og lille Kelly som er bare 11 kg! Begge gutta ligger på rundt 20-21 kg mens Katla er rundt 16-18 kg.

5688295448_54bf71767b_o.jpg

Max i bakgrunnen, Mikke og Katla.

5688295226_ee3f3498c6_o.jpg

Søskenkjærlighet! Mikke og Katla kom virkelig godt overens. :wub:

Ellers røntget vi både hofter og albuer på fredag. Jeg glemte selvfølgelig å ordne med forhåndsbetaling, så nå går jeg rundt, fryktelig nervøs, biter negler og forbanner ventetiden. :frantics:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...
  • 7 months later...

Takk igjen for gratulasjoner! Jeg regnet jo med at det skulle gå bra, men det er jo alltid godt å få det bekreftet! :D

Ellers innser jeg at det er jo et lite århundre siden sist gang jeg oppdaterte tråden og hel masse har skjedd. I juni var det MH og en skikkelig runde med magesjau. Antagelig fikk han i seg noe giftig på Ekeberg da vi var der.

5946595341_ac970a7cb5_o.jpg

I juli var det agilitykurs og Sverigeferie i tre uker. Deilig, deilig, deilig!

310811.jpg

På høsten begynte vi på ukentlige treninger med FBK sammen med «Grim». I oktober tok vi og Maria (med Ella og Opsis) turen til det glade Sørland og runderingkurs med Amokk. Utrolig artig og det blir garantert flere kurs med Amokk i fremtiden!

6518026931_3d65bfcb97_o.jpg

I november var det tid for kastrering. Skjerm var ikke aktuelt og ro var ikke et ord Mikke hadde hørt om. :blink:

6477091385_f51c115f1a_o.jpg

Da var lykken stor da han endelig fikk løpe igjen!

6518026633_70906f8ce4_o.jpg

6587894457_f9d1b70020_o.jpg

Nå er giraffMikke blitt 1,5 år, på god vei mot 2 år. Fortsatt en skikkelig rakker, sånn passe blond og en veldig artig sak. Gleder meg masse til all moroa i 2012! :bananas:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...
  • 2 months later...
Guest janson

Takk alle! Det med selen var virkelig ikke planlagt. Jeg er bare ikke glad i «jentefarger» og tilfeldigvis så passet blå også veldig godt til Mikke! :ahappy:

I dag fyller Mikke Mus 2 år og jeg vet ærlig talt ikke hva jeg skulle gjort uten den gærningen. :wub:

6878482572_0829c713c6_o.jpg

6813727147_03594e1bd3_o.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...