Jump to content
Hundesonen.no

Recommended Posts

Posted

Her skulle jeg posta Ace sine bilder, for det var et sånt bilde hvor selv håpløse meg ikke kunne skjønne at de skulle si noe annet enn A om :D:lol:

  • 1 month later...
  • Replies 1k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Ja! Det ble fritt, HD: B! 

HD A  Da venter jeg bare på AD resultatet.

A på begge sider Tesh er dermed fri foran og bak :D :D

Posted Images

  • 1 month later...
Posted

Nokon som vil gjetta resultatet her?

Hum, A kanskje? Har egentlig ingen snøring, syntes vinkelen så fin ut, men at hodene kanskje ikke sitter så dypt? Har du fått resultatet?

Freke fikk sine HD bilder tatt idag, mitt bilde er tatt med mobilen

Om de er noe annet enn A så går jeg og legger meg :P

Posted

Er fryktelig dårlig på dette, men Freke sine så da unektelig bra ut? Nilsina sine syns jeg var vanskeligere..

To forskjellige hunder:

hd.jpg

HD_19712-Portugal-X-0000041E-3.JPG

Prøver igjen siden ingen sa no :P To ulike :)

Posted

Jeg tipper D på venstre hofta på øverste bildet og C på høyre.

Bilde nr 2: D på høyre hofte og B eller C på venstre.

Så nå er jeg nysgjerrig på hva resultatet ble. :P

Posted

Jeg tipper D på venstre hofta på øverste bildet og C på høyre.

Bilde nr 2: D på høyre hofte og B eller C på venstre.

Så nå er jeg nysgjerrig på hva resultatet ble. :P

Oi, på ingen måte så ille :P

Øverste bildet ble en B, nederste bildet er C på høyre hofte, ellers sto det ingenting. Nederste skal rerøntges for å sjekke utviklinga i januar.

Posted

Oi, på ingen måte så ille :P

Øverste bildet ble en B, nederste bildet er C på høyre hofte, ellers sto det ingenting. Nederste skal rerøntges for å sjekke utviklinga i januar.

Hehe. Ble begge hoftene B på øverste bildet?

Bra de ikke var så ille da. :P

Posted

Hehe. Ble begge hoftene B på øverste bildet?

Bra de ikke var så ille da. :P

Såvidt jeg vet ja, står bare B på dogweb :) Er bare nederste jeg har diagnosebrevet på, og der står det bare "diagnosen gjelder kun høyre side" og ingenting mer :P

Posted

Freke fikk sine HD bilder tatt idag, mitt bilde er tatt med mobilen

12585_10151266653322108_1089418855_n.jpg

Om de er noe annet enn A så går jeg og legger meg :P

Du slipper å legge deg!

Det ble en A, svaret kom idag.

Greit å ha det på plass, fordi om HD er så og si "ikke eksisterende" på rasen (her med OFA som referanse, Dogweb inneholder for få hunder)

Jeg gjetter A på Snøfrost sitt. ^^

Er fryktelig dårlig på dette, men Freke sine så da unektelig bra ut?

  • Like 2
  • 2 weeks later...
  • 3 weeks later...
Posted
Røntget lånehannen min fra USA i dag. Bildene må sendes til OFA fordi han ikke er reg i NKK, så det vil vel ta litt tid før svaret kommer. Men det er lov å gjette i mellomtiden!

[img=https://fbcdn-sphotos-e-a.akamaihd.net/hphotos-ak-snc6/282807_10151407459181111_428728039_n.jpg]

Gjetter A på begge.

  • Like 1
Posted
Hva tror dere? Jeg vet resultet altså.

D/E ?

pene var de i alle fall ikke...

men jeg har ikke sett så mange "ikke fri" bilder så vet ikke helt hvor de legger grensene.

  • Like 1
Posted

Da jeg så bildet trodde jeg det var sterk på hundens venstre side og middels på hundens høyreside. Svaret fra NKK ble middels på begge hoftene.

Posted

Så klare og flotte bilder Kaja!

Det blir nok A, leddet er trillrundt, og jeg ser ingen forkalkninger eller bruskløsninger.

  • Like 1
Posted
Så klare og flotte bilder Kaja!

Det blir nok A, leddet er trillrundt, og jeg ser ingen forkalkninger eller bruskløsninger.

Håååper det :)

Apparatet var helt nytt i sommer! Bildene er mye bedre og helt superskarpe på dataen i programmet, litt mindre klare i JPG, men men. Så bra du syns de ser bra ut :D Vettn var usikker på venstre.

  • 3 weeks later...
  • 4 weeks later...
Posted

Disse er tatt i september i fjor, før og etter hofta ble satt på plass (etter påkjørsel). 3 uker senere så man knapt forskjell, og nå er jeg spent på hvordan de ser ut om en måneds tid... Håper Tonks er like heldig som Opsis :)
251657_10152583773415641_1828700485_n.jp

563415_10152583773420641_925851927_n.jpg

  • Like 3
  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.



  • Nye innlegg

    • Helt enig! Savner mer aktivitet, ironisk nok, siden jeg ikke har vært aktiv her på snart 20 år. Hadde vært moro å hørt hvordan det gik nå med alle «gamle». For min del handler det nok litt om at småbarnsliv og jobb har tatt mye tid, og det at jeg har vært hundeløs i en del år. Å når jeg skriver n innser jeg også at det handler om at jeg ikke sitter å surfer på pcen lenger, forum fra mobil er ikke helt det samme. 
    • Hadde vært gøy med litt mer aktivitet her inne ja. Føler jeg ser det der ute i den virkelige verden også, er synkende aktivitet på mange arenaer. Her går det fremdeles i hund og konkurranser, mest RL.
    • Veldig synd egentlig at det er blitt sånn. For det var himla gildt her en stund.  Lurer også på hvordan det går med de eldre brukerene, og lurer på om de holder på med hund fortsatt. 
    • Det er et helt greit alternativ for hunder som ikke tåler kylling. Man må nesten prøve det på egen hund for å se om det funker. Jeg har prøvd det bare for gøy, hverken eller synes min hund
    • Tror en vanlig golden hadde passet dere ypperlig, bare vær nøye med linjene. En flat coated hadde også fungert bra.  Jeg har jaktgolden, og har hatt , og kjenner flere. Jeg tror ikke det vil passe for dere, de trenger mer arbeid. En god golden er vel så bra. Dere kan vurdere labrador, de har ofte mer futt i ræva:) Men vær obs på linjer med alt for tunge hunder, og noen hannhunder kan være skikkelig hannhunder med mye hormoner.
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Create New...