SandraNH Skrevet 28. Mai 2014 Rapporter Share Skrevet 28. Mai 2014 Enig i at ene hofta er trangere enn den andre, Den ene ser veldig ut som en A. Kanskje den andre er B da? Syns ikke det så ille ut. Angående albuen, så har jeg ingen kompetanse. Jeg tipper B. Vet at linjene skal være helt rene, og syns kanskje at det er en liten høydeforskjell mellom "hakket" eller stripa som går nedover Huff jeg er dårlig å forklare Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kensington Gate Skrevet 3. Juni 2014 Rapporter Share Skrevet 3. Juni 2014 Hva sier sonen-panelet? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pringlen Skrevet 3. Juni 2014 Rapporter Share Skrevet 3. Juni 2014 Hva sier sonen-panelet? A.. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Skrevet 4. Juni 2014 Rapporter Share Skrevet 4. Juni 2014 Ka dokk tru? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kensington Gate Skrevet 4. Juni 2014 Rapporter Share Skrevet 4. Juni 2014 Ka dokk tru? Kristiansen Tommy falcon_CR_20140604_123023_1.jpg Kristiansen Tommy falcon_CR_20140604_124200_1.jpg Kristiansen Tommy falcon_CR_20140604_124355_1.jpg Albuer kan jeg ikke mye om, men hoftene ser veldig pene ut. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JørgenK Skrevet 5. Juni 2014 Rapporter Share Skrevet 5. Juni 2014 Hva tror dere om disse? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SandraNH Skrevet 5. Juni 2014 Rapporter Share Skrevet 5. Juni 2014 Hva tror dere om disse? HD-bildene såg jo plettfrie ut i mine øyne! Kan ikke tenke meg noe annet enn A AD skal jeg ikke uttale meg om, har ikje peiling.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JørgenK Skrevet 6. Juni 2014 Rapporter Share Skrevet 6. Juni 2014 Takk Er det noen som kan hjelpe meg med sånn ca grad på AD? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tm100021 Skrevet 11. Juni 2014 Rapporter Share Skrevet 11. Juni 2014 Hva sier sonen ? image.jpg Det blei A hofter :D :D :D 7 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kensington Gate Skrevet 16. Juni 2014 Rapporter Share Skrevet 16. Juni 2014 Mista billedlinken i mitt siste innlegg, men disse ble i alle fall A 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SandyEyeCandy Skrevet 17. Juni 2014 Rapporter Share Skrevet 17. Juni 2014 Mista billedlinken i mitt siste innlegg, men disse ble i alle fall A Så flott! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SandraNH Skrevet 19. Juni 2014 Rapporter Share Skrevet 19. Juni 2014 Ja da var det endelig vår tur å legge ut HD og AD bilder her i denne tråden. Jeg har mine formeninger om bildene, men vil gjerne se om dere mener det samme. Så kommenter/gjett gjerne! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SandraNH Skrevet 20. Juni 2014 Rapporter Share Skrevet 20. Juni 2014 Noen tanker anyone? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monab88 Skrevet 20. Juni 2014 Rapporter Share Skrevet 20. Juni 2014 4 x A Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SandraNH Skrevet 20. Juni 2014 Rapporter Share Skrevet 20. Juni 2014 4 x A Håper det.. Men, er det noen som er god å lese av AD? Er litt bekymret for det siste bildet der.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tm100021 Skrevet 20. Juni 2014 Rapporter Share Skrevet 20. Juni 2014 Hva gjør deg bekymet? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SandraNH Skrevet 20. Juni 2014 Rapporter Share Skrevet 20. Juni 2014 Hva gjør deg bekymet? Jeg syns den venstre albuen ser så rein og fin ut i alle linjer, mens den høyre hadde mer uklare linjer.. dere ser den forskjellen? Men igjen, så har jeg null peiling på hva de ser etter. Bare fikk en dårlig magefølelse Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SandraNH Skrevet 22. Juni 2014 Rapporter Share Skrevet 22. Juni 2014 Flere som vil gjette? 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pringlen Skrevet 22. Juni 2014 Rapporter Share Skrevet 22. Juni 2014 Flere som vil gjette? Ser hva du mener med albuen, men er jo ikke sikkert det er noe for det Resten ser fint ut? Var det din hund som haltet på et frambein som valp? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SandraNH Skrevet 22. Juni 2014 Rapporter Share Skrevet 22. Juni 2014 Ser hva du mener med albuen, men er jo ikke sikkert det er noe for det Resten ser fint ut? Var det din hund som haltet på et frambein som valp? Ja hun haltet smått i 1-2 uker som valp, på akkurat den foten som har den rare albuen... resten ser fint ut for meg også Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MarieR Skrevet 22. Juni 2014 Rapporter Share Skrevet 22. Juni 2014 Ingen regel uten unntak selvsagt, men AD er veldig lite utbredt på tolleren, så jeg ville ikke bekymret meg veldig . Ser at bildene ikke er helt like, men jeg tror allikevel ikke hun har AD, 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SandraNH Skrevet 22. Juni 2014 Rapporter Share Skrevet 22. Juni 2014 Ingen regel uten unntak selvsagt, men AD er veldig lite utbredt på tolleren, så jeg ville ikke bekymret meg veldig . Ser at bildene ikke er helt like, men jeg tror allikevel ikke hun har AD, Vi får se om ca 10 dager 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tuvane Skrevet 22. Juni 2014 Rapporter Share Skrevet 22. Juni 2014 Jeg syns den venstre albuen ser så rein og fin ut i alle linjer, mens den høyre hadde mer uklare linjer.. dere ser den forskjellen? Men igjen, så har jeg null peiling på hva de ser etter. Bare fikk en dårlig magefølelse Jeg tror nok dessverre at det siste bildet kan være AA. Det er et lite trappetrinn i leddet, og leddet er inkongruent. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SandraNH Skrevet 22. Juni 2014 Rapporter Share Skrevet 22. Juni 2014 Jeg tror nok dessverre at det siste bildet kan være AA. Det er et lite trappetrinn i leddet, og leddet er inkongruent. Var det jeg var redd for ja.. hva betyr inkongruent? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tuvane Skrevet 22. Juni 2014 Rapporter Share Skrevet 22. Juni 2014 Var det jeg var redd for ja.. hva betyr inkongruent? At det ikke er samsvar mellom leddoverflatene, slik at de "dekker hverandre", slik det er på det første bildet. Det kan være småtteri, jeg er ikke god på røntgenbilder, men ift det andre bildet så er det endel grums. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts