Gå til innhold
Hundesonen.no

Tråden for tegning


Mirai
 Share

Recommended Posts

  • Svar 1.6k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Denne tråden har jeg ikke sett før! Jeg liker også å tegne!!  Nå er det riktignok en liten stund siden sist, nærmer seg vel snart året for siste tegningen.. Tidsklemma. Men skal snart sette igang igje

Tegnegleden er for meg utrolig givende. Ekstra mye når andre gleder seg over tegnearbeidet mitt. Jeg er så heldig å få tegne mange forskjellige motiv på bestilling, men det jeg liker absolutt best å t

Denne tråden er jo dau! Her er en tegning jeg tegna til broshan, som drømmer om vorsteh Referansebilde fra vom og hundemat:

Posted Images

Jeg har en litt annen type stil enn hva dere andre har da, men ja, denne har jeg dullet med de to siste nettene.

Corgidone.jpg

Den der digga jeg!

Tegner du fra ekte bilder, fra fantasien din eller fra andre tegneseriefigurer?

Hadde ikke hatt noe imot en slik tegning av Yaris om du gjør det? (tenke litt på pris da :P )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk alle sammen!

Hoi, har fått mange som er interessert i den type tegnestil av hunden sin i dag, så jeg skal tenke litt på det og se om jeg kan begynne å ta litt bestillinger kanskje. :) Nå er jeg mest dreven på corgien da, men med litt mer øvelse så skal jeg nok fikse alle andre hunderaser også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk alle sammen!

Hoi, har fått mange som er interessert i den type tegnestil av hunden sin i dag, så jeg skal tenke litt på det og se om jeg kan begynne å ta litt bestillinger kanskje. :) Nå er jeg mest dreven på corgien da, men med litt mer øvelse så skal jeg nok fikse alle andre hunderaser også.

betaler deg gjerne for Amiga jeg :D de corgiene er stillige!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk alle sammen!

Hoi, har fått mange som er interessert i den type tegnestil av hunden sin i dag, så jeg skal tenke litt på det og se om jeg kan begynne å ta litt bestillinger kanskje. :) Nå er jeg mest dreven på corgien da, men med litt mer øvelse så skal jeg nok fikse alle andre hunderaser også.

Munsteren er jo ikke sååå forskjellig:

amokkurs2011-067.jpg

:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herlig! Og haha, herlig bilde! xD

Neida, jeg har merket at de jeg sliter mest med i slik tegnseriestil er igrunn hunder med veldig korte neser (bulldog-typen), eller svære hengelepper. Jeg har jo en veldig typisk stil på ansiktet, så når det plutselig blir sånne rare elementer i ansiktet så er det veldig uvandt og vet liksom ikke helt hvordan få det til å se bra ut.

Men jeg øver meg på st. bernard nå, så får vi se! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tegner du fra ekte bilder, fra fantasien din eller fra andre tegneseriefigurer?

Ser jeg ikke svarte på denne.

Men ja, når jeg tegner tegnseriestilen så er det fra fantasien, og tar litt inspirasjon fra bilder jeg har sett før. Men noen direkte kopi er det aldri, det kan være ting som f.eks bare øyefasongen eller poteformen eller sånne småting.

Her er en Alaskan Malamute jeg gjorde for ganske mange år siden nå, med blyant. Ble aldri ferdig med den, men.

divtegn012.jpg

Eller en corgi jeg tegnet da jeg var 15, fargela den med helt vanlig datamus faktisk, for jeg hadde ikke tegnebrett på den tiden. :P

doggehcleanedup.jpg

  • Like 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser jeg ikke svarte på denne.

Men ja, når jeg tegner tegnseriestilen så er det fra fantasien, og tar litt inspirasjon fra bilder jeg har sett før. Men noen direkte kopi er det aldri, det kan være ting som f.eks bare øyefasongen eller poteformen eller sånne småting.

Her er en Alaskan Malamute jeg gjorde for ganske mange år siden nå, med blyant. Ble aldri ferdig med den, men.

divtegn012.jpg

Eller en corgi jeg tegnet da jeg var 15, fargela den med helt vanlig datamus faktisk, for jeg hadde ikke tegnebrett på den tiden. :P

doggehcleanedup.jpg

Du er jo kjempeflink! Skulle ønske jeg også kunne... :(

Mer bilder! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det!

Her er en jeg har gjort ferdig i kveld, jeg begynte egentlig på den for ganske lenge siden etter at noen her på forumet ønsket at noen skulle tegne kaninene hennes.. så jeg satte meg på oppgaven og så ble den litt glemt. Hadde bare skyggelegging igjen, så da ville jeg få gjort den ferdig.

Så here it is!

Bunnies.jpg

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det!

Her er en jeg har gjort ferdig i kveld, jeg begynte egentlig på den for ganske lenge siden etter at noen her på forumet ønsket at noen skulle tegne kaninene hennes.. så jeg satte meg på oppgaven og så ble den litt glemt. Hadde bare skyggelegging igjen, så da ville jeg få gjort den ferdig.

Så here it is!

Bunnies.jpg

For noen herlige kaniner! :) Den helt til høyre liknet på min, hehe! (Bare at min har oppoverører).

Har du kaniner selv?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker for det! :D

Nice! Hvordan lager du linearten, bruker du pen tool eller har du bare en fantastisk stødig hånd som lager veldig rene linjer? :P

Det varierer litt. På den siste, med den 15min sketsjen, så brukte jeg pen-tool. Ellers pleier jeg igrunn å bare linje opp selv. Det er forøvrig mye øvelse igjen som skal til før jeg får linjene mine til å bli slik jeg vil ha dem ved hånd.. Vanskelige greier..

For noen herlige kaniner! :) Den helt til høyre liknet på min, hehe! (Bare at min har oppoverører).

Har du kaniner selv?

Har aldri hatt kaniner, men jeg har passet mye kaniner i min tid. :P Jeg ble igrunn mest fornøyd med den helt til høyre på tegningen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

DA er jeg igang! Nå aner jeg ikke hvor poppis dette blir, men blir gøy å se! :)

*kjøp og salg er ikke tillatt direkte i forumet, men Cams vil opprette en egen tråd i Kjøp og Salg så snart hun ser min melding, så dere kan se der om dere er interessert*

Moderator IW.

Endret av IW
Kjøp og salg
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...