Gå til innhold
Hundesonen.no

Tråden for tegning


Mirai
 Share

Recommended Posts

  • Svar 1.6k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Denne tråden har jeg ikke sett før! Jeg liker også å tegne!!  Nå er det riktignok en liten stund siden sist, nærmer seg vel snart året for siste tegningen.. Tidsklemma. Men skal snart sette igang igje

Tegnegleden er for meg utrolig givende. Ekstra mye når andre gleder seg over tegnearbeidet mitt. Jeg er så heldig å få tegne mange forskjellige motiv på bestilling, men det jeg liker absolutt best å t

Denne tråden er jo dau! Her er en tegning jeg tegna til broshan, som drømmer om vorsteh Referansebilde fra vom og hundemat:

Posted Images

Ikke som jeg vet :/ Kanskje vi bør legge litt press på, det er jo tross alt flere som faktisk har overført penger osv ;) jeg syns ideen min om at tegningen kan overrekkes til noen på utstilling, og deretter transporteres til noen som bor i nærheten (kanskje to eller tre ledd) var ganske bra, eller er det noen som klarer å tenke på noe mer praktisk?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke som jeg vet :/ Kanskje vi bør legge litt press på, det er jo tross alt flere som faktisk har overført penger osv ;) jeg syns ideen min om at tegningen kan overrekkes til noen på utstilling, og deretter transporteres til noen som bor i nærheten (kanskje to eller tre ledd) var ganske bra, eller er det noen som klarer å tenke på noe mer praktisk?

Jeg både farter rundt på utstilling og bor ikke altfor langt fra Carina, så om jeg kan hjelpe på noe vis gjør jeg gjerne det.

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Øvelse gjør mester? :P Jeg har forsøkt meg på papegøye... vanskelig med fjær/vinger!

Junior.jpg

Ellers, jeg gjorde en tegning for en kompis av ilderen hans Addie. Han er for tiden i Afrika og rett før han dro så ble ilderen hans diagnosert med alvorlig kreft, så tenkte det kanskje ville være en trivelig gave når han får mulighet til å se den der nede. :)

Addie.jpg

  • Like 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

(Og sånn, siden jeg alltid er optimistisk, er vel ingen som er veldig flinke til å tegne Pondus eller noe? Hadde jo vært drømmegave til mannen med et morsomt Pondus-bilde der Monti var med :lol:)

Stefaren min kjenner Pondus-mannen, så i år fikk brødrene mine hver sin pondus-bok med egen tegning til dem på den første blanke siden, hvor det også stod "Til Andreas/Bjørn" :ahappy: Totalt OT, men det er så utrolig kult syns jeg!

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stefaren min kjenner Pondus-mannen, så i år fikk brødrene mine hver sin pondus-bok med egen tegning til dem på den første blanke siden, hvor det også stod "Til Andreas/Bjørn" :ahappy: Totalt OT, men det er så utrolig kult syns jeg!

:o Så heldige! Mannen min hadde dødd for noe sånt. Han har ALLE bladene som er kommet ut plus masse spesialgreier og sånn, verdt mange tusen kroner. :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har begynt på et nytt bilde. Det var godt å komme igang igjen :) Så jeg har planer om å gjøre ferdig dette idag. Her ser dere også litt om hvordan jeg tegner. Har ofte et lite utsnitt fra bilde ved siden av mens jeg tegner slik at jeg ser detaljene.

denali.jpg

Har også kommet litt lenger på Jared Leto, men mye gjenstår :P

jared-2.jpg

  • Like 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke som jeg vet :/ Kanskje vi bør legge litt press på, det er jo tross alt flere som faktisk har overført penger osv ;) jeg syns ideen min om at tegningen kan overrekkes til noen på utstilling, og deretter transporteres til noen som bor i nærheten (kanskje to eller tre ledd) var ganske bra, eller er det noen som klarer å tenke på noe mer praktisk?

Enig! Det er kjipt å ha overført penger for noe som aldri har kommet frem til personen som skulle få det. Og det er nok en lur ide at det kan gå gjennom flere folk. Sonen er jo flink og hjelper til :ahappy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jared Leto med bokstaver var kul!

Jeg har sendt melding til Veronica O angående bildene til Carina, men jeg ser at hun ikke har vært innlogget på forumet på en liten stund også (22. januar). La igjen melding i gjesteboka hennes om å titte innom her om hun har mulighet.

Holder på med Monti til soelvd her inne, her er en liten progresjonsbit. Jeg har lagt de første bunnlagene med grove farger samt brukt litt smudge, nå skal jeg gjøre børsten litt mindre og begynne med litt mer detaljer på topp av dette. Kroppen er ikke halvferdig engang, hehe..

Urk, ser at imageshack har redusert fargekvaliteten veldig, men men...

mwip1.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som har lyst til å prøve seg på logo/banner til meg? Jeg er elendig på det her, men vil jo at det skal se bra ut i sin rarhet.

Kom over dette bilder og syns det var DRITT kult. Men kunne da tenkt meg i helbrun

405706_3298044898570_1491309801_33241572_1677755003_n.jpg

RTL har laget ett kult forslag til meg

logotest.jpg

Vil gjerne ha de litt rasetypiske trekkene med ører o.l. og legger derfor med ett bilde av terrorist tryne :lol:

374194_10150920117810072_834435071_21661028_578794118_n.jpg

250215_10150632722295072_834435071_19032546_3070790_n.jpg

2267_129445965071_834435071_5876904_7134_n.jpg

29410_10150179911780072_834435071_12346035_3404455_n.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...