Veronica O Skrevet 17. November 2011 Rapporter Skrevet 17. November 2011 Å nå er jeg glad. Jeg trodde ikke jeg kom med, men så så jeg på quoten fra Soppen at jeg gjorde det likevel Så derfor har jeg ikke overført enda, men gjør det nå Går så fint så! Siter
Guest Michellus Skrevet 18. November 2011 Rapporter Skrevet 18. November 2011 Noen som klarer å se hva jeg har startet å tegne på? Siter
Anette Skrevet 18. November 2011 Rapporter Skrevet 18. November 2011 Noen som klarer å se hva jeg har startet å tegne på? Drage! Siter
MaritaS Skrevet 18. November 2011 Rapporter Skrevet 18. November 2011 Noen som klarer å se hva jeg har startet å tegne på? En alien! 2 Siter
Guest Michellus Skrevet 18. November 2011 Rapporter Skrevet 18. November 2011 Alien er riktig! Endamer riktig er Alien fra Alienfilmene. Blir litt cartoony variant da siden jeg hermer etter et bilde og heller øver på å tegne det selv Siter
Mirai Skrevet 18. November 2011 Forfatter Rapporter Skrevet 18. November 2011 Jeg tippet også alien før jeg så svaret Man blir flinkere til selve tegningen når man tegner selv, og ikke bare oppå! Siter
Carina Skrevet 19. November 2011 Rapporter Skrevet 19. November 2011 Jammen, jammen. Folkens. :icon_cry: 10 Siter
Mud Skrevet 19. November 2011 Rapporter Skrevet 19. November 2011 Æsj, denne så ikke jeg før nå Er det for sent å sette inn penger? Trenger ikke stå på kortet altså, men vil gjerne bidra. Cane var litt sånn Lokeaktig for meg selv om jeg aldri møtte han Apropos : om noen vil tegne Loke så hyl ut, jeg er ikke rik man kan gjerne betale en slant. Siter
Mirai Skrevet 19. November 2011 Forfatter Rapporter Skrevet 19. November 2011 Det er vel sikkert bare å få kontonummeret, selv om bildene er nesten ferdige så vil jeg tippe at det blir godt mottatt fra Veronica alt som kan hjelpe til å dekke kostnadene (så får hun heller si ifra når hun begynner å gå i PLUSS ) Carina: har du fått dem enda? Er så spent på hva du syns! Også vil jeg legge ut tegningen her snart! 1 Siter
Carina Skrevet 19. November 2011 Rapporter Skrevet 19. November 2011 Carina: har du fått dem enda? Er så spent på hva du syns! Også vil jeg legge ut tegningen her snart! Har ikke fått de enda, men jeg er helt sikker på at de er kjempefine. Siter
Enits Skrevet 19. November 2011 Rapporter Skrevet 19. November 2011 Åhh at ikke jeg så dette før nå, jeg vil også være med! Siter
pippin Skrevet 19. November 2011 Rapporter Skrevet 19. November 2011 Synes Carina kan få dem snart jeg altså! 1 Siter
Mirai Skrevet 21. November 2011 Forfatter Rapporter Skrevet 21. November 2011 Fant denne, er for å øve seg på å raskt tegne positurer osv. på dyr og mennesker. Tenkte den kunne være interessant for flere her http://www.pixelovely.com/gesture/animalanatomy.php Siter
Ia Skrevet 21. November 2011 Rapporter Skrevet 21. November 2011 Ehm... dere? Jeg kom over disse i dag, og syntes de var så søte at jeg ville prøve meg på noe sånt. Jeg har aldri prøvd meg noe særlig på sånn skikkelig tegning. Da jeg fikk meg photoshop prøvde jeg en gang, før jeg begynte å surre med Layers og slikt og ga opp. Så jeg tenkte at sånne helt enkle tegneseriesaker måtte jo være midt i blinken. Jeg er veldig glad i å pusle med tegninger en gang i blant, så når jeg manglet evnene får jeg bare gjøre det beste ut av det. Så jeg begynte slik: Helt pinlig enkelt, egentlig. Tinka var ikke der for å sitte modell, så jeg laget bare noe på et forsøk. Fortsatte med å fargelegge litt. Helt feil farge, riktignok, men fortsatt veldig enkelt. Da jeg så hvor gal fargen var, og innså at hun ikke har noen flekk der, begynte jeg bare å pusle litt. Også ble jeg kanskje litt revet med Og nå sitter jeg her med dette, og aner ikke hva jeg har gjort eller hva jeg skal gjøre videre! DET VAR JO IKKE SÅNN DET SKULLE BLI Hva skal jeg gjøre nå, da? Det her er jo bare helt på jordet... 2 Siter
pippin Skrevet 21. November 2011 Rapporter Skrevet 21. November 2011 Det der var jo bra! Fra strektegning til å plutselig begynne å ligne ordentlig pels! Bra vil nå jeg si Nå kan du jo finpusse litt her og der, kanskje litt mer fargevariasjon (farger som ikke står FOR mye ut fra den mørke fargen) i ansiktet slik at øret kommer frem litt tydligere. Og så kanskje si deg fornøyd med din første tegning! Det er litt viktig å ikke pirke FOR mye når man er i begynnerfasen, for da går man fort lei. Så kan du kanskje prøve en annen rase, med samme teknikk og så utvikle deg videre, med å prøve litt nye ting hver gang. Det der er velig bra altså! Siter
Ia Skrevet 21. November 2011 Rapporter Skrevet 21. November 2011 Tusen takk for tilbakemelding Hm, var vanskelig å blande inn andre farger. Følge liksom at jeg ødela noe. Hvordan ser dette ut?: Ikke store forskjellen, men føler øret kommer litt bedre frem nå? Siter
Veronica O Skrevet 22. November 2011 Rapporter Skrevet 22. November 2011 Nå er bildene ferdige, med rammer og full pakke! :D Venter lønn en av dagene, så da går turen til Oslo snart! 5 Siter
SiriEveline Skrevet 22. November 2011 Rapporter Skrevet 22. November 2011 Tusen takk for tilbakemelding Hm, var vanskelig å blande inn andre farger. Følge liksom at jeg ødela noe. Hvordan ser dette ut?: Ikke store forskjellen, men føler øret kommer litt bedre frem nå? Åååå digger det! Man ser jo skikkelig at det er henne, og du har fått frem fargen skikkelig Siter
ida Skrevet 22. November 2011 Rapporter Skrevet 22. November 2011 Tusen takk for tilbakemelding Hm, var vanskelig å blande inn andre farger. Følge liksom at jeg ødela noe. Hvordan ser dette ut?: Ikke store forskjellen, men føler øret kommer litt bedre frem nå? Så fint Helt du du du du, jo 1 Siter
Ia Skrevet 22. November 2011 Rapporter Skrevet 22. November 2011 Åååå digger det! Man ser jo skikkelig at det er henne, og du har fått frem fargen skikkelig Å, tusen takk! Så fint Helt du du du du, jo Siter
pippin Skrevet 22. November 2011 Rapporter Skrevet 22. November 2011 Flinke IA Det ble bedre ja når øret kom litt mer frem! Nå er bildene ferdige, med rammer og full pakke! :D Venter lønn en av dagene, så da går turen til Oslo snart! Jeeei! Har du sett de? Er de fiine? Husk å ta bilde etterhvert! Siter
Veronica O Skrevet 22. November 2011 Rapporter Skrevet 22. November 2011 Jeeei! Har du sett de? Er de fiine? Husk å ta bilde etterhvert! Nei ikke sett de enda, har ikke fått hentet de, men klør i hele kroppen etter å se de! Tar selvfølgelig bilde og sender dere på mail omgående! 1 Siter
Mirai Skrevet 22. November 2011 Forfatter Rapporter Skrevet 22. November 2011 Sitter her og bruker den siden jeg linket til tidligere, for å lære meg å skisse raskt. Bruker gammeldags blyant og papir Har også bestilt meg skisseblokk, viskelær, et sett med blyanter, samt to tegnebøker! Så det ligger nok og venter på meg når jeg kommer tilbake til England. Vil gjerne forbedre meg generelt med tegning, ikke kun digitalt med hund. Det er MASSE å lære! Gleder meg. 1 Siter
pippin Skrevet 22. November 2011 Rapporter Skrevet 22. November 2011 Sitter her og bruker den siden jeg linket til tidligere, for å lære meg å skisse raskt. Bruker gammeldags blyant og papir Har også bestilt meg skisseblokk, viskelær, et sett med blyanter, samt to tegnebøker! Så det ligger nok og venter på meg når jeg kommer tilbake til England. Vil gjerne forbedre meg generelt med tegning, ikke kun digitalt med hund. Det er MASSE å lære! Gleder meg. Men jeg skjønte ikke helt den linken jeg. Jeg fikk bare opp masse bilder av hunder (når jeg var inne i hundekategorien såklart) ? Skal det være noe mer enn det? Ellers har jeg lyst på mange anatomibøker, og burde egentlig øve mer på kropper, hender, føtter, hoder osv... Alt for dårlig på det.. Det er jo så MYE å sette seg inn i Siter
Mirai Skrevet 22. November 2011 Forfatter Rapporter Skrevet 22. November 2011 Nei, du har f. eks en skisseblokk på bordet, eller Photoshop åpent over, så skisser du det bildet som kommer opp på den gitte tiden. F. eks om du velger 60 sec så har du 60 sec på å raskt skisse bildet. Det er for å trene på å tegne poseringer, anatomi osv raskt. eller du kan velge mer tid om du vil ha mer tid på hvert bilde God trening, jeg prøvde det istad! Siter
Recommended Posts