Gå til innhold
Hundesonen.no

Generelle tilbakemeldinger


Recommended Posts

Jeg savner innloggingsmuligheten på førstessiden jeg. Var så kjekt å bare kunne logge på uten å måtte trykke seg til en ny side:)

Og så lurer jeg på hvorfor alt plutselig tar slik plass? MAsse luft overalt som gjør det litt rotete for en med en søt liten bærbarmaskin... Og kommer forumet tilbake på norsk? Eller er det bare jeg som tenkte at alt var på norsk før og så var det egentlig engelsk?

Skrift, farge og lay-out ellers er egentlig veldig bra. Lettlest og oversiktlig, må bare bli vant til at det ser annerledes ut:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 175
  • Created
  • Siste svar

Jeg savner innloggingsmuligheten på førstessiden jeg. Var så kjekt å bare kunne logge på uten å måtte trykke seg til en ny side:)

Og så lurer jeg på hvorfor alt plutselig tar slik plass? MAsse luft overalt som gjør det litt rotete for en med en søt liten bærbarmaskin... Og kommer forumet tilbake på norsk? Eller er det bare jeg som tenkte at alt var på norsk før og så var det egentlig engelsk?

Skrift, farge og lay-out ellers er egentlig veldig bra. Lettlest og oversiktlig, må bare bli vant til at det ser annerledes ut:P

Slik bytter du til Norsk

post-4-1258921947,0088.png

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må bare få presisere hvor mye jeg savner muligheten til å merke av "marker som lest OG gå tilbake til hovedsiden". Blir litt mye trykking på meg nå.

Det savner jeg også- veldig :)

Når du er på "vis nytt innhold" så er det en knapp der det står : (Marker alt som lest)

Da markerer den alle som lest OG går tilbake til hovedsiden, gjorde det sist jeg prøvde i allefall. Eller missforstod jeg dere nå..?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ahhhhh... ja, selvsagt - gammel nettleser kan være forklaringen. Jeg har også brukt jobb-PC'n i helga og vi har ennå ikke oppgradert til ny nettleser (men det skal visstnok skje nå til helga, så da får man vel bare håpe det blir greit) :icon_redface:.

Hundesonen støtter ikke lenger Internet Explorer 6. Så det kan være grunnen :icon_redface:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har akkurat samme "fremtoning" som Siri, bruker også IE - men kanskje har det noe å si hvilken versjon IE det er? Her på jobben har man fremdeles ikke konvertert til noen ny versjon, og hoppet over et par oppgraderinger (får ofte melding om at jeg bruker for gammel nettleser. Vet ikke om Siri også bruker gammel nettleser..

Yuhu - idag gikk det unna på farten her!

Som sagt Internet Explorer 6 støttes ikke av Hundesonen lenger.

Det er flere sider som kutter ut støtte til denne 10 år gamle nettleseren nå :icon_redface:

De fleste store firmaer vil nok migrere til Internet Explorer 8 iløpet av 2010, så da er det vel håp for alle :icon_redface:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veeet dere hva JEG er mest fornøyd med?? At man kan begynne å svare i en tråd, så gjøre et eller annet dumt, som feks å trykke på tilbakeknappen, sånn at man kommer til forumet igjen, og når man DA trykker på foroverknappen, sånn at man kommer til det man skulle svare IGJEN, så er ikke alt borte! :icon_redface: For DET gjør jeg ofte, det, av en eller annen grunn.

Haha! Bare for å bevise hvor fornøyd jeg er, så mista jeg nettet AKKURAT idet jeg trykka på "post", så jeg fikk opp at siden ikke kunne vises. Da gikk jeg bare en side tilbake, og alt jeg hadde skrevet var der! Sånn var det ikke før! Nå kommer jeg til å poste myyye mer, for det er MANGE innlegg jeg bare har driti i, fordi at jeg greier å surre meg så inn i komplikasjoner. Never again! :icon_redface:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Espen, jeg har en liten klage. Når jeg f.eks er i kontrollpanelet, og klikker på "vis nytt innhold", så kommer jeg ikke til de siste diskusjonene. Da får jeg bare beskjed om at det ikke har skjedd noe nytt i kontrollpanelet.

Og klikker man på linker kommer de ofte opp i samme vindu.

Ellers er dette veldig bra det :icon_redface:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som sagt Internet Explorer 6 støttes ikke av Hundesonen lenger. Det er flere sider som kutter ut støtte til denne 10 år gamle nettleseren nå :icon_redface:

De fleste store firmaer vil nok migrere til Internet Explorer 8 iløpet av 2010, så da er det vel håp for alle :icon_redface:

Du MENER vel ikke å antyde at Statens vegvesen er litt treg ??? *sjokk* :rolleyes2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når du er på "vis nytt innhold" så er det en knapp der det står : (Marker alt som lest)

Da markerer den alle som lest OG går tilbake til hovedsiden, gjorde det sist jeg prøvde i allefall. Eller missforstod jeg dere nå..?

Nja, det blir ikke helt det samme. Jeg savnet det mer i den forbindelse når du er inn under et forum (f.eks. alt mulig) også har du lest det du vil der også trykker du på "marker alt som lest og gå tilbake til hovedsiden"). Men klart at din ide kanskje kan funke også- bare at jeg aldri har forsøkt den veien før

*flire*

Jeg er bare litt usikker på om jeg klarer å få oversikten over det da.. Jeg stoler uansett heller ikke blindt på "nye innlegg" fordi jeg har erfaringer med at den kun viser de innleggene som har kommet i de trådene jeg har vært aktiv i. Og da blir det jo feil siden jeg også er interessert i det som har kommet av nye emner? Hm... dæven, dette ble ikke særlig forståelig..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor er det slik at når man ikke er innlogget og trykker på "gå til første uleste innlegg" kommer man på første innlegg uansett om man har lest tråden 100 ganger før? Går man derimot inn på selve kategorien og så trykker "gå til siste post" kommer man til siste innlegg.

En liten feil i Raseleksikon gruppe 10, Faraohund og Etnahund hører ikke til der :icon_redface:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor er det slik at når man ikke er innlogget og trykker på "gå til første uleste innlegg" kommer man på første innlegg uansett om man har lest tråden 100 ganger før? Går man derimot inn på selve kategorien og så trykker "gå til siste post" kommer man til siste innlegg.

Ok, da kan jeg få gleden av å lære deg noe nytt som vi har hatt lenge her på sonen og fremdeles har, etter omleggingen. Dersom du ser den lille røde (kun rød dersom det er nye innlegg siden sist) firkanten (?) til venstre for emnetittelen og trykker på den, så kommer du IKKE til startinnlegget men på det innlegget som var skrevet sist du oppdaterte tråden.

Skjønte du forklaringen min?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, da kan jeg få gleden av å lære deg noe nytt som vi har hatt lenge her på sonen og fremdeles har, etter omleggingen. Dersom du ser den lille røde (kun rød dersom det er nye innlegg siden sist) firkanten (?) til venstre for emnetittelen og trykker på den, så kommer du IKKE til startinnlegget men på det innlegget som var skrevet sist du oppdaterte tråden.

Skjønte du forklaringen min?

Jeg tror det h*n prøvde å si, var at denne funksjonen ikke virker helt i det nye forumet. Jeg kommer stadig vekk til første innlegg i tråden selv om jeg vet at jeg har lest den flere ganger før.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror det h*n prøvde å si, var at denne funksjonen ikke virker helt i det nye forumet. Jeg kommer stadig vekk til første innlegg i tråden selv om jeg vet at jeg har lest den flere ganger før.

Er ikke det bare første gangen du er innom den tråden etter oppdateringene ble gjort her?

Og den funksjonen skal vel heller ikke fungere når man ikke er pålogget..?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror det h*n prøvde å si, var at denne funksjonen ikke virker helt i det nye forumet. Jeg kommer stadig vekk til første innlegg i tråden selv om jeg vet at jeg har lest den flere ganger før.

Merkelig, det har jeg ikke hatt problemer med seg i det hele tatt etter at oppdateringene ble utført.

Er ikke det bare første gangen du er innom den tråden etter oppdateringene ble gjort her?

Og den funksjonen skal vel heller ikke fungere når man ikke er pålogget..?

Hehe... ja, hvis det er første gang siden oppdateringen man kommer inn så var det jo det glade vannvidd. Alt sto som ulest. Men etter å ha nullstilt forumet (markert alt som lest) så funker det jo som bare det :icon_redface:

Den har aldri fungert når en kun er inne som "gjest", det er jo egentlig ganske forståelig :icon_redface:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hundesonen støtter ikke lenger Internet Explorer 6. Så det kan være grunnen :icon_redface:

Som sagt Internet Explorer 6 støttes ikke av Hundesonen lenger.

Det er flere sider som kutter ut støtte til denne 10 år gamle nettleseren nå :whistle:

De fleste store firmaer vil nok migrere til Internet Explorer 8 iløpet av 2010, så da er det vel håp for alle :rolleyes2:

Du MENER vel ikke å antyde at Statens vegvesen er litt treg ??? *sjokk* :whistle:

Eller at Coop er treg??? *helt himmelfallen*

(Poenget med 10 år gamle nettlesere er visst at nye virus ikke er kompatible med dem.. er jeg blitt forklart da jeg klaget til IT-avdeling over manglende oppgradering :icon_redface: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Espen, jeg har en liten klage. Når jeg f.eks er i kontrollpanelet, og klikker på "vis nytt innhold", så kommer jeg ikke til de siste diskusjonene. Da får jeg bare beskjed om at det ikke har skjedd noe nytt i kontrollpanelet.

Og klikker man på linker kommer de ofte opp i samme vindu.

Ellers er dette veldig bra det :icon_redface:

Det er fordi man av en eller annen grunn kommer på en av de andre fanene, og ikke (vis nytt innhold i) forum.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...