Gå til innhold
Hundesonen.no

Generelle tilbakemeldinger


Recommended Posts

Men det er irriterende for det, fordi plutselig så klikker du på en link og da forsvinner hundesonen og en ny side kommer opp. Det er mye bedre å kunne trykke rett på link uten å høyreklikke og trykke åpne i ny fane/vindu. :rolleyes2:

Jo, men da trykker man på tilbake-knappen. Jeg ser ikke på det som et stort problem, men det er meg. Hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 175
  • Created
  • Siste svar

Only Blondie: Høyre klikk på linken og velg åpne i ny fane/nytt vindu. På mac er det bare å hole inne knappen med eple på mens man trykke, så kommer den i ny fane.

Det vet jeg, men når man er vandt med at man kan klikke på flere linker slik at de åpner opp i ulike faner.

Men det er irriterende for det, fordi plutselig så klikker du på en link og da forsvinner hundesonen og en ny side kommer opp. Det er mye bedre å kunne trykke rett på link uten å høyreklikke og trykke åpne i ny fane/vindu. :whistle:

Enig. Det var bedre før. Det som er poenget.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har problemer med å multiquote. Når jeg trykker på "multiquote" så skjer akkurat det samme som om jeg hadde trykket på "reply" på et innlegg. Jeg svarer altså bare på det ene innlegget, og får ikke mulighet til å svare på flere innlegg på én gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På venstre side oppe, så står det: mine innlegg, nye inlegg osv på den linja der, men noe står jo på engelsk, noe på norsk- gjør ingenting bare litt uvant..

Har du husket å sette foruminnstillingene over til norsk? Du kan gjøre det nederst på siden her, i en liten boks.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tidligere når man søkte på medlemmer, så kom det opp et søkefelt hvor man kunne skrive deler av brukernavn. Nå må man enten velge avansert søkemotor eller lete etter brukeren i det alfabetiske registeret. Hadde vært greit med en enkel søkemotor igjen.

Ja, det oppdaget jeg her om dagen også! Det ble litt mer tungvint nå... Sorry Espen, du slipper ikke unna "klager" :whistle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Under kontrollpanel - profil - endre profilinformasjon - annen informasjon og mine dyr, står det at man kan skrive litt om ditt kjæledyr, men feltet er en rullegardin ikke et skrivefelt...

Også må jeg si at den orangeknappen som tar deg til siste uleste melding i tråden knappen tilhører, ikke fungerer opptimalt. Jeg kommer ofte for langt ned, så jeg må gå opp igjen for å lese ting jeg ikke har lest. Men en gang i ny og ned kommer jeg for langt opp i tråden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Under kontrollpanel - profil - endre profilinformasjon - annen informasjon og mine dyr, står det at man kan skrive litt om ditt kjæledyr, men feltet er en rullegardin ikke et skrivefelt...

Også må jeg si at den orangeknappen som tar deg til siste uleste melding i tråden knappen tilhører, ikke fungerer opptimalt. Jeg kommer ofte for langt ned, så jeg må gå opp igjen for å lese ting jeg ikke har lest. Men en gang i ny og ned kommer jeg for langt opp i tråden.

Profil feltet er fikset :hmm:

Kan du prøve og slette cookies på Hundesonen, sjekke om det hjelper?

post-4-1259494450,8945_thumb.png

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mulig jeg har misforstått noe igjen (det er ikke første gangen), men når jeg skriver et innlegg med full editor, så står det et stykke ned på siden: "Prøv vår avanserte opplaster som støtter opplasting av flere filer samtidig." Okei, tenkte jeg - den skal jeg prøve, og trodde jeg ville komme til en side hvor jeg kunne laste opp flere filer samtidig. Men det gjorde jeg ikke! Jeg kom til Mine Innstillinger; det er vel ikke helt rett? Så trykte jeg på Administrer vedlegg, men bortsett fra at jeg ikke har noen vedlegg, får jeg ikke til å "administrere" noe som helst; skal det ikke finnes en opplastningsknapp her et sted? Uansett, det kjipeste var jo at da jeg kom tilbake til innlegget jeg holdt på å skrive, var alt jeg hadde skrevet borte vekk. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her har ting fungert fint helt inntil i dag! Plutselig nå så får jeg ikke quotet flere - når jeg trykker multisvar går den rett til å skrive svar. Jeg bruker IE. I tillegg har alle smilyene forsvunnet. De er ikke i kolonnen til høyre, ei heller virker smilyknappen (ved siden av sett inn link)

Dette har jo virket før og jeg har ikke endret på noen innstillinger. *her skulle det stått en "skjønneringenting" smily*

Jeg quoter meg selv, jeg - i håp om at Espen har noen løsning på dette.

Er det noen andre som har blitt "utsatt" for det samme? Nesten så jeg oppretter en ny bruker - kanskje det virker???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette begynner å bli riktig bra, det, men jeg har et par ting til, jeg :D.

1) Når man skal legge til et bilde som vedlegg, har lastet opp og klikker på knappen for å legge ved, kommer koden til bildet aller først i innlegget selv om man står sist i innlegget når man klikker.

2) Er det mulig å få en annen skrifttype i editoren ? Courier tar fryktelig mye plass og det blir rett og slett veldig uoversiktlig når man quoter flere innlegg og kanskje også skal dele opp quotene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ang. søking:

Hadde det vært mulig å bare fått tilbake den lille boksen som kom opp når man trykket på "søk"? Istedenfor at hele det "søkeskjema" skal komme opp..? *dårlig forklart, men noen som skjønte?*

Nei beklager.

Men dette er en funksjon kommer i neste template :D men altså ikke prioritert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...