Gå til innhold
Hundesonen.no

Generelle tilbakemeldinger


Recommended Posts

  • Svar 175
  • Created
  • Siste svar

Nå skulle jeg quote mange, men det går jo ikke :icon_redface:

Jeg kjører med Greasemonkey aktivert (noe jeg er avhengig av), men det var jo aktivert innen oppgraderingene også.

Tror ikke jeg gidder å restarte dette herket, får heller ta det når jeg først skal slå av maskina.

(ønsker seg veldig masse penger som kommer dalende, slik at jeg får bygget min maskin opp igjen og ikke dette trege herket som jeg låner nå :icon_redface: )

Men jeg hadde jo ett innlegg i en tråd som ble skrevet etter oppgraderingene her på sonen i helga og innen Espen startet den nye "akkurat nå"-tråden. Spooky...

(nei, har ikke lastet ned noe som helst på maskina eller hatt andre ting på oppgradering).

ps. får ikke brukt bold etc inne på hurtigsvar heller, måtte teste det også...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fungerer ikke i FF her iallefall, trykker jeg på multiquote så kommer jeg direkte inn på den ene jeg quoter.

Her er forresten opplysningene fra min FF (fungerte i FF inntil oppdateringene i helga :icon_redface: ):

Mozilla/5.0 Firefox/3.5.5 (.NET CLR 3.5.30729).

Måtte selvsakt teste i IE innen jeg skrev det første innlegget, og der fungerer det. Men jeg nekter plent å bruke IE, da får det heller bli så som så med skriving fra meg inne her :icon_redface:

Dette er jo veldig rart, jeg har eksagt samme oppgradering som deg og det fungerer flott her. Men da må det være en eller annen add-on (eller hva det nå heter) som ligger og fucker i systemet ditt.

Men jeg skjønner godt at du blir frustrert altså!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Espen: Tusen takk for at du fikset dette med "marker som lest OG gå tilbake til hovedsiden" :) :)

Men du, kunne du også se på dette med eksterne linker? Det er fryktelig irriterende når en blir sendt vekk fra siden en er på istedenfor at linken åpnes i nytt vindu *smile veldig pent!*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for at du fikset dette med "marker som lest OG gå tilbake til hovedsiden" :)

Men du, kunne du også se på dette med eksterne linker? Det er fryktelig irriterende når en blir sendt vekk fra siden en er på istedenfor at linken åpnes i nytt vindu *smile veldig pent!*

Jeg trykker på en link, ser på siden før jeg x'er ut vinduet. Dvs jeg er borte fra sonen og får ikke fortsatt der jeg var (f.eks om jeg er midt i en tråd). Så hadde vært supert om dette ble fikset :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En annen ting, jeg får ikke laget oppdatert status på meg selv? Kan være jeg er fullstendig idiot men jeg har både forsøkt å trykke på selve knappen "oppdater status" som i å bare markere "status" for å se om jeg kan skrive noe der. Er jeg fullstendig loco her eller er det noe som ikke funker?

(jeg fikk det nemlig til når jeg prøvekjørte systemet tidligere.... så helt blÅnd kan du ikke si at jeg er Espen *smile SUKKERsøtt!*)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En annen ting, jeg får ikke laget oppdatert status på meg selv? Kan være jeg er fullstendig idiot men jeg har både forsøkt å trykke på selve knappen "oppdater status" som i å bare markere "status" for å se om jeg kan skrive noe der. Er jeg fullstendig loco her eller er det noe som ikke funker?

(jeg fikk det nemlig til når jeg prøvekjørte systemet tidligere.... så helt blÅnd kan du ikke si at jeg er Espen *smile SUKKERsøtt!*)

Nei den funker ikke.. :)

Og ja jeg skal fikse det med linker!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei den funker ikke.. :P

Og ja jeg skal fikse det med linker! :P

Tuuuusen takk :P Og det er greit å få bekreftet at jeg ikke er helt idiot kvelden før eksamen :) (eksamen nr. 1, så ikke prøv å diss meg iløpet av denne uken :P)

Jeg er nok ganske blond, for jeg forstår ikke hvordan jeg kan legge til status :) Og går det an å velge hvilken info man vil at skal stå åpen for alle på profilen?

Jeg synes forumet er veldig fint nå :(

Paws, du er ikke blÅnd.. Den funksjonen (status) fungerer ikke enda :P Se Espens svar til meg over :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hos meg funker ikke "gå til siste leste post" knappen som den skal. På de fleste emnene havner jeg tre-fire innlegg over det siste jeg har lest, mens i "akkurat nå" tråden kan jeg havne en hel side før..

Jeg havner nå konstant på innlegg nr 482 i akkurat nå tråden, selv om jeg har postet etter det. Har prøvd å trykke f5 før jeg går inn i en annen tråd, men likefullt havner jeg på det innlegget når jeg bruker orangeknappen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har brukt forumet veldig lite etter oppgraderingen og har ikke fått lagt merke til alt, men er i det store og hele fornøyd - jeg har bare en bitteliten pirketing å komme med. :) Når man siterer et innlegg står det "*brukernavn* på *dato og tidspunkt* skrev:"

Går det an å få gjort noe med det? Jeg grøsser litt hver eneste gang jeg ser den "på"-en... Jeg forstår at det sikkert er en direkte oversetting fra engelsk, og om du ikke har mulighet til å gjøre noe med det, er det selvfølgelig helt greit - men det hadde i grunnen vært like greit om det bare stod brukernavn, dato og klokkeslett (det gjorde det vel før?).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har brukt forumet veldig lite etter oppgraderingen og har ikke fått lagt merke til alt, men er i det store og hele fornøyd - jeg har bare en bitteliten pirketing å komme med. :) Når man siterer et innlegg står det "*brukernavn* på *dato og tidspunkt* skrev:"

Går det an å få gjort noe med det? Jeg grøsser litt hver eneste gang jeg ser den "på"-en... Jeg forstår at det sikkert er en direkte oversetting fra engelsk, og om du ikke har mulighet til å gjøre noe med det, er det selvfølgelig helt greit - men det hadde i grunnen vært like greit om det bare stod brukernavn, dato og klokkeslett (det gjorde det vel før?).

Fikset for nye quoter;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her har ting fungert fint helt inntil i dag! Plutselig nå så får jeg ikke quotet flere - når jeg trykker multisvar går den rett til å skrive svar. Jeg bruker IE. I tillegg har alle smilyene forsvunnet. De er ikke i kolonnen til høyre, ei heller virker smilyknappen (ved siden av sett inn link)

Dette har jo virket før og jeg har ikke endret på noen innstillinger. *her skulle det stått en "skjønneringenting" smily*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter vi fikk oppdatert hundesonen sist syns jeg det har vært irriterenes at om man trykker på en link så åpner den seg i hundesonen fanen istede for å åpne en ny fane eller en ny internett side. Før kunne man f.eks åpne flere hjemmesider på en gang og samtidig lese videre i hundesonen tråden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ang. søking:

Hadde det vært mulig å bare fått tilbake den lille boksen som kom opp når man trykket på "søk"? Istedenfor at hele det "søkeskjema" skal komme opp..? *dårlig forklart, men noen som skjønte?*

Jeg må bare si at vi er veldig glad for at du orker å lage et så flott forum til oss Espen!

Vi er veldig glad i deg :rolleyes2:

:P Tusen takk, Espen :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Only Blondie: Høyre klikk på linken og velg åpne i ny fane/nytt vindu. På mac er det bare å hole inne knappen med eple på mens man trykke, så kommer den i ny fane.

Men det er irriterende for det, fordi plutselig så klikker du på en link og da forsvinner hundesonen og en ny side kommer opp. Det er mye bedre å kunne trykke rett på link uten å høyreklikke og trykke åpne i ny fane/vindu. :rolleyes2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...