Gå til innhold
Hundesonen.no

Generelle tilbakemeldinger


Recommended Posts

  • Svar 175
  • Created
  • Siste svar

Kom med generelle tilbakemeldinger etter oppgraderingen her :blink:

Skrifttypen er forferdelig. :)

Også ser det ut til å være forskjellig skrifttype i quotene i forhold til selve innleggene?

Edit: Eller er det ikke skrifttypen? Noe har skjedd iallefall som gjør det "vanskelig" å lese lange innlegg og som får forumoversikten til å se rotete ut. Linjeavstand? Vet ikke helt jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hos meg vises den nest øverste linja under banneret (der det står Logget inn som.... etc) som en boks i venstre kant og ikke som ei linje slik jeg antar det er tenkt ?

Kanskje burde man også skrive "Vis nye innlegg" i stedet for "Vis nytt innhold" ?

Ellers er det lurt å sjekke fontene - det kan se ut som om det er litt blanding her.

Er det meningen at Quotene skal ha grønnskjær i seg ? Det bryter litt med forumets øvrige farger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hos meg vises den nest øverste linja under banneret (der det står Logget inn som.... etc) som en boks i venstre kant og ikke som ei linje slik jeg antar det er tenkt ?

Kanskje burde man også skrive "Vis nye innlegg" i stedet for "Vis nytt innhold" ?

Ellers er det lurt å sjekke fontene - det kan se ut som om det er litt blanding her.

Er det meningen at Quotene skal ha grønnskjær i seg ? Det bryter litt med forumets øvrige farger.

Jeg har samme problem som Siri - boks i venstre kant fremfor linje.. og så husker jeg ikke om jeg hadde norsk eller engelsk før, men ble litt forvirret av at det stod multiquote og reply.. men finner nok ut av det!

Dessuten går det sinnsykt tregt her! Skulle sikkert vart det i tråden vedr rapportering av tekniske ting men jeg orker ikke vente, nå får jeg endelig skrevet et innlegg og må smi mens jernet er varmt!

Og som gammal kjerring, behøver jeg nok litt tid på å vende meg.. men er motivasjonen høy nok (og det er den! For oss uten MSN eller facebook, så blir det fort det..) så går det seg til! Godt jobbet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan det ikke være sånn at hvis en trykker på en link så kommer siden opp i ny fane/vindu?

At den ikke åpnes i nytt vondu/fane var skikkelig irriterende rett og slett. Og håper det blir endret på.

Også var det noe med siden som gjorde den slitsom å lese på nå, vet ikke hva :blink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har samme problem som Siri - boks i venstre kant fremfor linje.. og så husker jeg ikke om jeg hadde norsk eller engelsk før, men ble litt forvirret av at det stod multiquote og reply.. men finner nok ut av det!

Akkurat det forvirret meg også litt, men det kan man endre selv helt nederst. Engelsken altså.

Har ikke noen spesielle tilbakemeldinger enda i grunn, litt uvant så må ha tilvenningstid, men syns faktisk det går hakket raskere her hos meg da. :blink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner ikke hvorfor profilgreia ved siden av hvert innlegg er så bred, når innholdet i den er kjempesmal. Og jeg synes det ser litt skjevt ut når noe av det er venstrestilt og noe midstilt...

Og jeg liker heller ikke fargen på sitatboksene...

Men ellers ser det fint ut! :blink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Gråtass

Mulig jeg er en teknisk idiot, men hvordan får jeg endret menyen fra engelsk til norsk? Ellers blir det fint når jeg bare får litt tid til å venne meg til den "nye looken".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slik bytter du til Norsk

*flire* Hos meg var dette lite avklarende. Men altså, for å bytte til norsk så skroller dere helt til bunnen av siden. Der er det mulighet for å fjerne engelsk med norsk via en rullgardin meny. (eh.. knotete forklart, men nå Espen er så ordknapp såh :blink:)

EdiT: HAHA, eller kanskje jeg skulle latt tvilen komme E til gode og ventet litt før jeg antok at han hadde glemt noe? For nå var det plutselig et fint forklarende bilde der *skamme seg*

EDIT 2:

Under "andre dyr" så står dette i toppen "Følgende har egen sone: Akvarie, Fugl, Gnagere, Hester, Hunder, Ildere, Katter og Kaniner. ".

Men nå har vi vel ikke andre soner? Eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*flire* Hos meg var dette lite avklarende. Men altså, for å bytte til norsk så skroller dere helt til bunnen av siden. Der er det mulighet for å fjerne engelsk med norsk via en rullgardin meny. (eh.. knotete forklart, men nå Espen er så ordknapp såh :blink:)

EdiT: HAHA, eller kanskje jeg skulle latt tvilen komme E til gode og ventet litt før jeg antok at han hadde glemt noe? For nå var det plutselig et fint forklarende bilde der *skamme seg*

EDIT 2:

Under "andre dyr" så står dette i toppen "Følgende har egen sone: Akvarie, Fugl, Gnagere, Hester, Hunder, Ildere, Katter og Kaniner. ".

Men nå har vi vel ikke andre soner? Eller?

EDIT1:

Det bilde har alltid vært der? Hmmm?

EDIT2

Stemmer. Da har jeg fjernet det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hos meg vises den nest øverste linja under banneret (der det står Logget inn som.... etc) som en boks i venstre kant og ikke som ei linje slik jeg antar det er tenkt ?

Kanskje burde man også skrive "Vis nye innlegg" i stedet for "Vis nytt innhold" ?

Ellers er det lurt å sjekke fontene - det kan se ut som om det er litt blanding her.

Er det meningen at Quotene skal ha grønnskjær i seg ? Det bryter litt med forumets øvrige farger.

Takk for konstruktiv tilbakemelding :blink:

Hva slags nettleser bruker du? Safari eller noe sånn?

Kunne du gitt meg ett print screen?

De andre tingene skal jeg fikse! Bortsett fra nytt innhold. Som du ser er det flere ting den viser. Nye medlemmer, nye kalenderoppføringer etc.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uvandt, men synes det ble bra :P Ellers mener jeg egentlig det samme som alle andre allerede har nevnt. :P

Syntes det ble fint :P:blink:

Man vet man leser mye engelsk når man ikke legger merke til at forumet er på engelsk før man leser i denne tråden :)

Haha, samme her! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...