Gå til innhold
Hundesonen.no

Generelle tilbakemeldinger


Recommended Posts

  • Svar 175
  • Created
  • Siste svar
Skrevet

Jeg mener bare at alt virker så firkantet nå, før var det så rundt og godt :blink:

Men virker som om det har kommet masse nye artige funksjoner her da, så er vel en vanesak :)

Skrevet

Kan det ikke være sånn at hvis en trykker på en link så kommer siden opp i ny fane/vindu?

Slik har det vel aldri vært. Jeg foreslår at at du holder inne CTRL på tastaturet eller høyreklikker og velger ny fane/tab :blink:

Skrevet

By the way... Teksten på knappene "SVAR" og "START ET NYTT INNLEGG" har ulik farge... Svar-knappen har sort skrift, mens den andre har hvit.

Hvor ? :blink:

Skrevet

Slik har det vel aldri vært. Jeg foreslår at at du holder inne CTRL på tastaturet eller høyreklikker og velger ny fane/tab :)

Har da åpnet seg i nytt vindu/fane tidligere. Ellers husker jeg skikkelig feil. Har da aldri blitt navigert bort fra siden om man har trykket på en link.

Skrevet

Har da åpnet seg i nytt vindu/fane tidligere. Ellers husker jeg skikkelig feil. Har da aldri blitt navigert bort fra siden om man har trykket på en link.

Jepp - linkene ble åpnet i nye vinduer/faner tidligere, det gjør de ikke nå...

Skrevet

Enig med Monica. Det åpna seg i ny fane før.

Jepp - linkene ble åpnet i nye vinduer/faner tidligere, det gjør de ikke nå...

Godt! Begynte å lure om jeg hadde blitt helt tulling. Kunne da liksom ikke ha innbilt meg det der. :)

Skrevet
Takk for konstruktiv tilbakemelding :D Hva slags nettleser bruker du? Safari eller noe sånn? Kunne du gitt meg ett print screen?

De andre tingene skal jeg fikse! Bortsett fra nytt innhold. Som du ser er det flere ting den viser. Nye medlemmer, nye kalenderoppføringer etc.

Jeg bruker bare vanlig IE jeg :). Legger ved en print screen med piler på det jeg påpeker :). Ellers var det fint at fargen på quotene ble endret *klappe flink gutt på hodet*.

Skrevet

Jeg bruker bare vanlig IE jeg :). Legger ved en print screen med piler på det jeg påpeker :). Ellers var det fint at fargen på quotene ble endret *klappe flink gutt på hodet

Jeg har akkurat samme "fremtoning" som Siri, bruker også IE - men kanskje har det noe å si hvilken versjon IE det er? Her på jobben har man fremdeles ikke konvertert til noen ny versjon, og hoppet over et par oppgraderinger (får ofte melding om at jeg bruker for gammel nettleser. Vet ikke om Siri også bruker gammel nettleser..

Yuhu - idag gikk det unna på farten her!

Skrevet

Vil bare takke for at det lysegrønne forsvant like fort som det kom.

Åh det var derfor det var så mye bedre å lese her inne!

Tusen takk Espen! Det gjorde susen :)

Skrevet
Jeg har akkurat samme "fremtoning" som Siri, bruker også IE - men kanskje har det noe å si hvilken versjon IE det er? Her på jobben har man fremdeles ikke konvertert til noen ny versjon, og hoppet over et par oppgraderinger (får ofte melding om at jeg bruker for gammel nettleser. Vet ikke om Siri også bruker gammel nettleser..

Ahhhhh... ja, selvsagt - gammel nettleser kan være forklaringen. Jeg har også brukt jobb-PC'n i helga og vi har ennå ikke oppgradert til ny nettleser (men det skal visstnok skje nå til helga, så da får man vel bare håpe det blir greit) :).

Skrevet

Ahhhhh... ja, selvsagt - gammel nettleser kan være forklaringen. Jeg har også brukt jobb-PC'n i helga og vi har ennå ikke oppgradert til ny nettleser (men det skal visstnok skje nå til helga, så da får man vel bare håpe det blir greit) :).

Jeg bruker ny versjon av firefox, her går det unna som rakker'n

Skrevet

Syns det ble veldig bra :) Og at man kan poste videoer rett i innlegget er flotters!

EDIT: Men profilinformasjon burde vært venstrestilt istedet for midtstilt.

Skrevet

Må bare få presisere hvor mye jeg savner muligheten til å merke av "marker som lest OG gå tilbake til hovedsiden". Blir litt mye trykking på meg nå.

Skrevet

Må bare få presisere hvor mye jeg savner muligheten til å merke av "marker som lest OG gå tilbake til hovedsiden". Blir litt mye trykking på meg nå.

Det savner jeg også- veldig :)

Skrevet

Hurtigsvarsboksen har jo blitt skikkelig bra den! :)

Flott at quote-fargen ble endret, det ble straks mye mer behagelig å lese her nå.

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


  • Nye innlegg

    • Dette har funket i alle år for meg og mine hunder.  Det er spesielt viktig for røytefrie hunder, der pelsen er mye finere og glattere enn andre pelstyper.  Ørepulveret gjør at hårene i ørene blir "trå" så det blir lett å få tak i dem og alle mine (har og har hatt mange) godtar dette. Det er viktig å få tak i de innerste hårene ellers kan det bli klumpete og da er det vanskelig og tar tid å få ut. Det er aldri feil å bruke hjelpemidler som er helt ufarlig og gjør jobben lettere.  Mindre plagsomt for hunden.
    • Det er vel nyttig uansett hva slags pels hunden har vil jeg tro. Du skrev i startinnlegget at du har en "ikke røytefri hund"? Mente du omvendt? Det er jo stor variasjon i pelstype på hunder som ikke røyter også, men uansett må jo ørene nappes.
    • Er det nødvendig? Altså om det er lurt å ha og å bruke på pels som ikke røyter? Om det funker bra?
    • Det var jo en himla krangel her om "etikette" for noen (mange) år siden. Mange sluttet å bruke forumet etter det, antageligvis fordi de "tapte". Ironisk nok forsvant de som vant også, så den diskusjonen var jo mye vits i 😛  Ellers er det vel som flere sier, andre arenaer og livssituasjoner har tatt over. Jeg kikker innom av og til. Blir forhåpentligvis valp i september   
    • Jeg har hunder som jeg napper hår i ørene på.  Bruker earpowder, det gjør det lettere å få tak i hårene og de slipper lettere.  Noen ganger når hårene sitter langt inne, bruker jeg veneklemme (arterieklemme) for å få de ut.  Dette får du i dyrebutikk. Håper dette kan hjelpe deg.  Hvis hunden stritter imot, må det bare trenes på, så går det fint.
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...