Gå til innhold
Hundesonen.no

Generelle tilbakemeldinger


Recommended Posts

  • Svar 175
  • Created
  • Siste svar

Ok, da kan jeg få gleden av å lære deg noe nytt som vi har hatt lenge her på sonen og fremdeles har, etter omleggingen. Dersom du ser den lille røde (kun rød dersom det er nye innlegg siden sist) firkanten (?) til venstre for emnetittelen og trykker på den, så kommer du IKKE til startinnlegget men på det innlegget som var skrevet sist du oppdaterte tråden.

Skjønte du forklaringen min?

Hyggelig å gjøre deg glad, Vala :rolleyes2:

Men mjaaa..skjønte vel egentlig ikke helt, eller jo, gjør det, men jeg har aldri brukt den lille røde før og kom allikevel inn på siste innlegg når jeg ikke var innlogget.

Var jeg innlogget kom jeg dit jeg var sist jeg var innlogget.

Men det er jo ikke verre enn at jeg får logge meg inn hver gang da, ikke bare "sniklese" uten å være innlogget, for å komme dit jeg vil med en gang. Og/eller gidde gå inn på selve kategorien før jeg velger tråd :icon_redface:

Hilsen kløna :icon_redface:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som sagt Internet Explorer 6 støttes ikke av Hundesonen lenger.

Det er flere sider som kutter ut støtte til denne 10 år gamle nettleseren nå :rolleyes2:

De fleste store firmaer vil nok migrere til Internet Explorer 8 iløpet av 2010, så da er det vel håp for alle :whistle:

Greit nok, men er jo endel av oss som ikke bruker IE. Og i FF så går det ikke an å multiquote innlegg :icon_redface: . Ikke kan man endre skriften heller, til Bold, italic eller underscore ei heller trykke på iconer eller noe av det som ligger som valg. (jeg får de frem fordi jeg skriver kodene istedet for å trykke på boksen).

Toppers at iconene ikke åpnes i ett nytt vindu, for det var litt irriterende og faktisk grunnen til at jeg har lært kodene på de jeg bruker oftest (nerd? hvem? jeg? :icon_redface: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hyggelig å gjøre deg glad, Vala :rolleyes2:

Jeg er lett å glede:)

Men mjaaa..skjønte vel egentlig ikke helt, eller jo, gjør det, men jeg har aldri brukt den lille røde før og kom allikevel inn på siste innlegg når jeg ikke var innlogget.

Var jeg innlogget kom jeg dit jeg var sist jeg var innlogget.

Men det er jo ikke verre enn at jeg får logge meg inn hver gang da, ikke bare "sniklese" uten å være innlogget, for å komme dit jeg vil med en gang. Og/eller gidde gå inn på selve kategorien før jeg velger tråd :icon_redface:

Hilsen kløna :icon_redface:

Ah... sorry, nei hvis du ikke er innlogget så funker ikke den funksjonen. Men kanskje du skal logge deg inn OG krysse av for usynlig, så kan du sniklese rundt uten at noen titter på deg :whistle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nja, det blir ikke helt det samme. Jeg savnet det mer i den forbindelse når du er inn under et forum (f.eks. alt mulig) også har du lest det du vil der også trykker du på "marker alt som lest og gå tilbake til hovedsiden"). Men klart at din ide kanskje kan funke også- bare at jeg aldri har forsøkt den veien før

*flire*

Jeg er bare litt usikker på om jeg klarer å få oversikten over det da.. Jeg stoler uansett heller ikke blindt på "nye innlegg" fordi jeg har erfaringer med at den kun viser de innleggene som har kommet i de trådene jeg har vært aktiv i. Og da blir det jo feil siden jeg også er interessert i det som har kommet av nye emner? Hm... dæven, dette ble ikke særlig forståelig..

Åja, men da så :icon_redface:

Den erfaringen med at den kun viser de innleggene som har kommet i de trådene jeg har vært aktiv i har ikke jeg, ikke når jeg bruker "nye innlegg" (som jeg har fått med meg i allefall :icon_redface: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eller at Coop er treg??? *helt himmelfallen*

(Poenget med 10 år gamle nettlesere er visst at nye virus ikke er kompatible med dem.. er jeg blitt forklart da jeg klaget til IT-avdeling over manglende oppgradering :icon_redface: )

Oppfinnsom IT avdeling isåfall. Det er motsatt. Gamle nettlesere er mest utsatt for alt av virus etc. :icon_redface:

Men når sant skal sies skal vel ikke jobb pcer benyttes til slikt :rolleyes2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke sånn det skal se ut. Hva slags nettleser har du?

Men hva med FF og at man ikke kan multiquote? Eller har den blitt ignorert?

Jeg orker ikke å sitte i en tråd hvor jeg skal svare og må sitte å rtykke frem og tilbake, bare fordi jeg har flere som jeg vil sitere (og nei, kommer ikke på tale å bruke IE).

Edit: ikke får man opp hurtigredigering i FF heller...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*klipp*

Toppers at iconene ikke åpnes i ett nytt vindu, for det var litt irriterende og faktisk grunnen til at jeg har lært kodene på de jeg bruker oftest (nerd? hvem? jeg? :icon_redface: )

Hehe, samme her :icon_redface:

Det funker med multisitat i Firefox vel? Det funker hvertfall oss meg

Jepp, det funker i FF her og. Opera også.

--

En liten ting jeg ikke liker, men som sikkert er en vanesak; fonten når man skriver innlegg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men hva med FF og at man ikke kan multiquote? Eller har den blitt ignorert?

Jeg orker ikke å sitte i en tråd hvor jeg skal svare og må sitte å rtykke frem og tilbake, bare fordi jeg har flere som jeg vil sitere (og nei, kommer ikke på tale å bruke IE).

Edit: ikke får man opp hurtigredigering i FF heller...

Det funker med multisitat i Firefox vel? Det funker hvertfall oss meg

Jeg bruker også firefox og får til både multisitat, og hurtigredigering. :icon_redface:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oppfinnsom IT avdeling isåfall. Det er motsatt. Gamle nettlesere er mest utsatt for alt av virus etc. :rolleyes2:

Men når sant skal sies skal vel ikke jobb pcer benyttes til slikt :whistle:

:icon_redface: Vel, det er på trappene at de skal legge om nå. De har gjort det på sentralsystemet men ikke lagt om hos oss med bærbare PC-er.

Og forøvrig vedr jobb-moral etc - er en del av min arbeidsavtale at jeg har bærbar PC som også brukes noe privat, akkurat som mobiltlf avtaler etc (jeg skatter av fordelen) :icon_redface:

Men jeg får smøre meg med tålmodighet til de har oppgradert IE her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det funker med multisitat i Firefox vel? Det funker hvertfall oss meg

Fungerer ikke i FF her iallefall, trykker jeg på multiquote så kommer jeg direkte inn på den ene jeg quoter.

Her er forresten opplysningene fra min FF (fungerte i FF inntil oppdateringene i helga :icon_redface: ):

Mozilla/5.0 Firefox/3.5.5 (.NET CLR 3.5.30729).

Måtte selvsakt teste i IE innen jeg skrev det første innlegget, og der fungerer det. Men jeg nekter plent å bruke IE, da får det heller bli så som så med skriving fra meg inne her :icon_redface:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får forstatt veldig mange mailer i inboksen min, enda jeg har krysset av for at jeg bare vil ha daglige mailer. Må nok få det inn med teskje for at jeg skal skjønne hva jeg kan gjøre. Eventuelt er det en feil ett sted.

Jeg har fjernet alle dine abonnementer manuelt :icon_redface: Si ifra om problemet skulle fortsette (send meg en PM isåfall)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fungerer ikke i FF her iallefall, trykker jeg på multiquote så kommer jeg direkte inn på den ene jeg quoter.

Her er forresten opplysningene fra min FF (fungerte i FF inntil oppdateringene i helga :icon_redface: ):

Mozilla/5.0 Firefox/3.5.5 (.NET CLR 3.5.30729).

Måtte selvsakt teste i IE innen jeg skrev det første innlegget, og der fungerer det. Men jeg nekter plent å bruke IE, da får det heller bli så som så med skriving fra meg inne her :rolleyes2:

Da må det være noe feil i innstillingen på din Firefox. Prøv og trykk ctrl-shift-delete.. slett alt, deretter restart maskinen og test igjen :icon_redface:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men når sant skal sies skal vel ikke jobb pcer benyttes til slikt :icon_redface:

Alle trenger en pause av og til på jobben. Om man kikker litt på sonen, tar en kaffekopp, går ut og tar en røyk eller kliner med en kollega i bøttekottet må vel komme ut på ett. :icon_redface:

En liten ting jeg ikke liker, men som sikkert er en vanesak; fonten når man skriver innlegg..

Enig. (Hele den boksen er så trist).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fungerer ikke i FF her iallefall, trykker jeg på multiquote så kommer jeg direkte inn på den ene jeg quoter.

Her er forresten opplysningene fra min FF (fungerte i FF inntil oppdateringene i helga :icon_redface: ):

Mozilla/5.0 Firefox/3.5.5 (.NET CLR 3.5.30729).

Måtte selvsakt teste i IE innen jeg skrev det første innlegget, og der fungerer det. Men jeg nekter plent å bruke IE, da får det heller bli så som så med skriving fra meg inne her :icon_redface:

Så rart, nå har jeg testet i FF og jeg får det fin til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Greit nok, men er jo endel av oss som ikke bruker IE. Og i FF så går det ikke an å multiquote innlegg :icon_redface: . Ikke kan man endre skriften heller, til Bold, italic eller underscore ei heller trykke på iconer eller noe av det som ligger som valg. (jeg får de frem fordi jeg skriver kodene istedet for å trykke på boksen).

Toppers at iconene ikke åpnes i ett nytt vindu, for det var litt irriterende og faktisk grunnen til at jeg har lært kodene på de jeg bruker oftest (nerd? hvem? jeg? :icon_redface: )

Det funker med multisitat i Firefox vel? Det funker hvertfall oss meg

Jeg bruker også firefox og får til både multisitat, og hurtigredigering. :rolleyes2:

Funker her også. :whistle:

Wee, godt å ha tilbake "marker som lest og returner til hovedsiden". :whistle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må vi egentlig ha Kjønn Mann Kvinne hemmelig? Flesteparten er jo kvinner her uansett. :icon_redface: jeg får ikke fjernet det på valget.. kan jeg ikke det?

Nei du kan visst ikke det når du først har valgt. Skal se nærmere på de valgene der :icon_redface:

Kommer tilbake til deg senere!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...