Gå til innhold
Hundesonen.no

Billig tørket hundesnacks

Marthe

Recommended Posts

Nå har jeg også bestilt, ganske masse faktisk og håper det skal vare en stund. Og dere skriver så mye positivt at jeg gleder meg til å få det. :whistle:

Fikk jo pæresjokk da jeg så prisene i dyrebutikken oppi her, utenfor Stavanger er det jo en veldig billig butikk til sånt, men det er litt langt å reise dit nå ja.

Marthe burde forresten få provisjon av dette her. Tenker den sjappa har tjent gode penger på soniser. :ahappy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 307
  • Created
  • Siste svar
Marthe burde forresten få provisjon av dette her. Tenker den sjappa har tjent gode penger på soniser. :aww:

Eieren av denne butikken gir en enormt bra service, og har faktisk sendt meg en mail om at jeg bare må sende adressen min, så skal jeg få en pakke av han :ahappy: Jeg har ikke gjort det enda, for jeg skulle jo bare tispe dere :whistle:

Men det er nok få andre så hadde gjort sånn :ahappy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ops, grisehalene jeg kjøpte mugnet og måtte i dag kastes, etter én uke i en plastpose :whistle:

Det var nok ikke helt lufttett, men jeg har aldri hatt problemer med oppbevaring av disse før. Det må være alt brusket og fettet som hang på dem. Alt det andre vi har kjøpt, ører og muskler og slikt, har holdt seg helt fint. Veldig synd, for jeg gledet meg til å gi halene til hundene.

Så, folkens, lær av meg og putt dem i en lufttett beholder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ops, grisehalene jeg kjøpte mugnet og måtte i dag kastes, etter én uke i en plastpose :whistle:

Det var nok ikke helt lufttett, men jeg har aldri hatt problemer med oppbevaring av disse før. Det må være alt brusket og fettet som hang på dem. Alt det andre vi har kjøpt, ører og muskler og slikt, har holdt seg helt fint. Veldig synd, for jeg gledet meg til å gi halene til hundene.

Så, folkens, lær av meg og putt dem i en lufttett beholder.

Jeg har alltid slikt i frysa, uansett om det er lufttett eller ei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke for å kuppe tråden, men vi kjøpte masse godbiter på handlers.no og fikk levert på døren. Så på dogsnacks også, men synes utvalget var bedre på handlers, selv om det var litt dyrere.

Spesielt de bøttene med treningsgodbiter man kan dele uten at de smuler var en skikkelig hit. Griseørene var gigantiske. Favoritten av tørket snacks var biffstrimlene for de glir virkelig ned. Jeg legger også alle tørkede snacks i fryseren for å unngå ekle ting på dem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bestilte forrige mandag, og smører meg fortsatt med tålmodighet. Jeg vil ha nå! Eller hundene da, sånn egentlig... *flir*

Edit: jeg er dog noe usikker på hvordan jeg skal oppbevare det jeg har bestilt da, fryseplassen her er ikke mye å skryte av :whistle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har lagt det i fryseren nå, siden det var så mye og fikk tips om at det var lurt. Men sånn ellers pleier jeg bare å ha griseører i posen jeg kjøpte dem i jeg, aldri mugnet eller noe. Men det kan jo faktisk ha mye med konservering å gjøre, og at grisehalene ikke holdt så lenge er kanskje et godt tegn? Bare for å sammenligne epler man kjøper i butikken og dem man plukker i hagen, butikkepler tar jo ofte veldig langt tid på å bli brune etter man har tatt en bit, mens hageepler omtrent blir brune mens man spiser dem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men hvis man ikke har plass i fryser, hvordan oppbevarer man dem?

Lufttett pose, åpen pose, ikke i pose i det hele tatt?

Jeg innbiller meg åpen pose.... Fikk for en stund siden kjøpt vedsekker med griseører, og ja... Det var vel en grunn til at de lå i en meget luftig vedsekk heller enn en søppelsekk av plast vil jeg tro. I butikker ligger det jo også luftig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg også bestilt, ganske masse faktisk og håper det skal vare en stund. Og dere skriver så mye positivt at jeg gleder meg til å få det. :)

Jeg fikk mitt før helgen, så stort pluss for rask levering.

Men, jeg synes nå denne reklameringen for de schvære griseørene og -halene er litt overdreven. Jeg bestilte 20 ører og 20 haler, og halvparten av disse er nå ikke noe større enn det man kjøper ellers i butikker og en del av dem er rett og slett bittesmå, så det var litt skuffende i forhold til hva de "lovet".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk mitt før helgen, så stort pluss for rask levering.

Men, jeg synes nå denne reklameringen for de schvære griseørene og -halene er litt overdreven. Jeg bestilte 20 ører og 20 haler, og halvparten av disse er nå ikke noe større enn det man kjøper ellers i butikker og en del av dem er rett og slett bittesmå, så det var litt skuffende i forhold til hva de "lovet".

Da hadde jeg sendt de en mail om dette :) De får holde det de lover! De jeg fikk var stooore.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da hadde jeg sendt de en mail om dette :) De får holde det de lover! De jeg fikk var stooore.

Ja, jeg får se om jeg tør å mote meg opp til det. :) For de poengterer jo flere steder at dette er store ører og haler, da forventer man jo det. Hvis de hadde noen små de ville bli kvitt, så kunne de jo lagt oppi noen ekstra i det minste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg får se om jeg tør å mote meg opp til det. :) For de poengterer jo flere steder at dette er store ører og haler, da forventer man jo det. Hvis de hadde noen små de ville bli kvitt, så kunne de jo lagt oppi noen ekstra i det minste.

Ja, skriv det! For de har en veldig bra service, så jeg tror det fikser seg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Teite postkontoret surra de, så jeg hentet pakken min over en uke senere enn den faktisk var framme :)

Belgerguri: jeg stusset også over halene og ørene, de var jo egentlig mindre enn de man får kjøpt i både dagligvare- og dyrebutikk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje de rett og slett begynner å få igjen få store ører... Men ja, da burde de jo puttet oppi noen ekstra istedet. Halene jeg fikk her var store og flotte iallefall og Bridie bruker litt tid på dem faktisk. Hu fikk en hale på lørdagen kjøpt et annet sted, og den forsvant på et minutt. Disse her bruker hun bortimot 15-20 min på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje de rett og slett begynner å få igjen få store ører... Men ja, da burde de jo puttet oppi noen ekstra istedet. Halene jeg fikk her var store og flotte iallefall og Bridie bruker litt tid på dem faktisk. Hu fikk en hale på lørdagen kjøpt et annet sted, og den forsvant på et minutt. Disse her bruker hun bortimot 15-20 min på.

Kaizer brukte et par dager han. :twisted: Fy fader for en stank.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kaizer brukte et par dager han. :rolleyes2: Fy fader for en stank.

Hehe, og der er det fine med liten hund :D Eller, ehh... kanskje ikke når man ser ut fra det siste der? :D Bridie bruker jo maks 1 time på en sånn kjempestor oksemuskel hun da! (de som er snaue metern lange)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, og der er det fine med liten hund :rolleyes2: Eller, ehh... kanskje ikke når man ser ut fra det siste der? :D Bridie bruker jo maks 1 time på en sånn kjempestor oksemuskel hun da! (de som er snaue metern lange)

Jeg sparer nok litt penger på at de varer så lenge ja. Og kanskje blir jeg immun mot stanken etter hvert. *flir*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja de lukter godt når de ligger sånn halvåte i sofan, hehe..

Jeg oppbevarer mine i en luftett bøtte, eller i frysa..

Ørene var også litt ymse hos meg også, kyllingnakkene var jo ingenting(og de likte de råe bedre). Eller kjempefornøyd..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Dette har jeg aldri hørt om. Uff, lykke til, håper det går bra!
    • Frøkna har mest sannsynlig fått en blokkert spyttkjertel. I går skulle hun til utredning i CT, men forundersøkelse av hjertet viste at det ikke er et alternativ å dope henne ned slik hjertet er nå. Så hva i alle dager gjør jeg? Er det noen som har vært borti dette, og evt. fått utført noe slags behandling (f.eks. drenering?) under lokalbedøvelse? Hun ble satt på vanndrivende over helga for å redusere trykket på hjertet, så vil de ta en ny vurdering mtp. risiko ved narkose i neste uke,  men hun vil uansett være en høyrisikopasient så det er jo kjempeskummelt å gå den veien. Jeg har jo ikke lyst til å risikere livet hennes for en blokkert spyttkjertel, som tross alt ikke er livstruende og mest bare et irritasjonsmoment. Alt hva den stakkars hunden skal måtte gjennomgå 
    • Få en trener MED ERFARING (fra hundeklubben f.eks) ikke en som har tatt e kurs og er på sin første hund...  Dette må en hjelpe dere med in real life.  Har selv en valp på 16 uker som bodde på småbruk, men hun er miljøsterk og rå i miljø. Det er noe miljø og mye genetikk.  Kjenner ikke til Collie men tidligere slet de med nerver og det er jo bittelitt arvelig det... Det du opplever høres meget rart ut. Få hjelp hjem nå!!  Valpekurs er genialt, men treneren der har begrenset tid til å hjelpe med sånne problemer, men noe veiledning hjelper absolutt.   
    • Gratulerer med resultatene og hunden!
    • Jeg er ganske forelska om dagen 😂❤️    Vi har jo 3 tisper også - Utrolig morsomme og herlige vesen! Men hannhund er virkelig noe for seg selv! ❤️   Nils hadde en strålende valpekarriere, til helga skal han til Nkk Sandefjord og prøve seg som junior - Vi er forberedt på at alt kan skje 😂
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...