Gå til innhold
Hundesonen.no

Billig tørket hundesnacks


Marthe

Recommended Posts

Dustebikkja mi vil ikke ha leverbitene, ikke lammehjerte og nå vil hun ikke ha tørrfisken heller lenger. :whistle:

Ganzie lurer på om du vil ha adressen så du kan sende godsakene til postkassa hennes :hug: Og hilser til K og lurer på hvordan i alle dager det er mulig å ikke like sånn god namnam? :whistle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 307
  • Created
  • Siste svar
Syns abonementpakka kunne vært større da - med tanke på prisen, men kvaliteten ser det ikke ut til å være noe å si på.

Hva inneholdt den ab. pakka og hvilken størrelse??

Dustebikkja mi vil ikke ha leverbitene, ikke lammehjerte og nå vil hun ikke ha tørrfisken heller lenger. :icon_confused:

Bridie sier at du VET adressen hennes.... :icon_confused:

Du får si fra om du vil selge det, så kan vi sikkert kjøpe det igjen :icon_confused:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det manglet også noe i pakka mi. Hadde bestillt tørkede hjerter og de var ikke der, men summen var den samme som jeg hadde bestillt for. Tror nok jeg må ta en tlf til de i morra.

Men leveringstiden var det ikke noe å si på. 4 dager.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må jo legge inn resultatet av mailen jeg sendte, der jeg påpekte at det manglet en pakke lever.

Han hadde funnet en pakke på gulvet etter pakkene den dagen var sendt og lurte på hvor den hørte til.

Nå er pakken sendt i min retning med diverse andre godsaker oppi som plaster på såret :lol:

Og alt som er testet av lille jenta har fått toppscore :ahappy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk pakken i dag, min kresne hunder gikk amok på pakken før jeg hadde åpnet den..

Det som sto høyes på listen var kyllingnakkene + leverbitene.

(Jeg har bare bestillt kyllingnakker, leverbiter og oksemuskel denne gang).

Kommer helt klart til å bestille igjen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noe sier meg at det er mange fornøyde sonen-hunder rund om for tiden :lol::lol:

Ja det har jeg og en mistanke om :lol:

Jeg har fått hentelapp i posten og gleder meg skikkelig på vegne av Sico til vi skal hente det i morgen :lol:

Edit: Lola Pagola: Hahaha! Morsom bildeserie, måtte spesielt le av det siste der, med kommentaren. Søt :ahappy:

:hmm: han er så god, visste ikke helt hva han skulle gjøre, en hel haug med godsaker liksom, where to begin!

Hva gjør dere med snacksen forresten, fryser dere ned?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det har jeg og en mistanke om :ahappy:

:lol: han er så god, visste ikke helt hva han skulle gjøre, en hel haug med godsaker liksom, where to begin!

Hva gjør dere med snacksen forresten, fryser dere ned?

Må vel ikke det når det er tørket? Eller har jeg misforstått nå? Jeg tror uansett det jeg har bestilt vil fordøyes lenge før det får tid til å bli dårlig :hmm:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...