Gå til innhold
Hundesonen.no

Billig tørket hundesnacks


Marthe

Recommended Posts

  • Svar 307
  • Created
  • Siste svar

Kjedelig at det har vært så dårlig leveransetid på varene. Selv bruker vi handlers.no, alltid vært god service (ja, de er tidvis tomme, men da ringer de oss med alternativer). De leverer også på døren, så det er supert!

Yoshi er også veldig glad i treningsgodbitene, var egentlig slik det startet at instruktøren på valpekurset anbefalte dem :).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

Da har jeg vært på besøk, og har lagt ut bilder i bloggen.

De som bestiller nå, får produktene med en gang. Problemet er at de holder på å ringe de som bestilte i høst/før jul, for de ikke vil sende ut varene, i tilfelle folk ikke ønsker de.

Etter besøket der, så kommer ikke jeg til å handle andre plasser. De hadde full kontroll på alle produktene, og det var rent og fint der. Det man kjøper andre plasser er gjerne importert (... og man vet aldri hvilken måte det er produsert på...). Disse produktene er fra den lokale slakteren (Fatland), og blir tørket langsomt for å bevare næringsstoffene. I tillegg så er det 100% rent. Nå er jeg litt "hysterisk" på sånn da jeg i tillegg råfòrer hunden min :aww:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk sms fra dem i dag om at pakken min hadde blitt returnert av Posten, men at de skulle finne ut av problemet og sende den på nytt så fort de kunne. Jeg bestilte 21. mars. Litt synd at den ikke har kommet ennå, men det er da god service at de ga meg en forklaring på hvorfor den ikke hadde kommet ennå :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal hente valpen min om en uke, og fant ut at jeg må handle inn litt godbiter. Husker jeg leste om Dogsnacks her før jul, og ble glad når jeg så de hadde åpnet opp igjen nå.

Nå har jeg bestilt litt derfra i nettbutikken deres, spesielt tørket lever, da det skal være topp som hundegodis for hunder iflg. hundebøker jeg har lest.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...