PsychoLynx Skrevet 27. September 2009 Rapporter Skrevet 27. September 2009 Ai shit, og der hadde jeg bestilt for nesten 650 kr... Men, da er julegavene til en del voffer i boks!
Cloudberry Skrevet 27. September 2009 Rapporter Skrevet 27. September 2009 Kyllingnakker og tørrfisk bestilt, spent på om det faller i smak
Fantasia Skrevet 27. September 2009 Rapporter Skrevet 27. September 2009 Nå har jeg også bestilt litt :rolleyes2:
Artemis Skrevet 27. September 2009 Rapporter Skrevet 27. September 2009 Eierne av nettsiden må i hvert fall bli glad for at linken ble postet her inne :rolleyes2: Masse handleglade hundemennesker her visst
Rottisembla Skrevet 27. September 2009 Rapporter Skrevet 27. September 2009 Eierne av nettsiden må i hvert fall bli glad for at linken ble postet her inne :rolleyes2: Masse handleglade hundemennesker her visst Ja kifani har jo blitt skikkelig poppis, så disse får nok og litt mer og henge fingrene i etter denne linken ble posta ja:D
mushi Skrevet 2. Oktober 2009 Rapporter Skrevet 2. Oktober 2009 Nå har jeg fått varene mine. Herregud for en størrelse på ørene! De er dobbelt så store som de jeg kjøper i butikken og det var hår på grisehalene Sykt store de også og de hadde en diger fettklump i enden. Bikkja kommer til å bruke en uke på å spise opp én Virket som veldig bra kvalitet!
xxx12345 Skrevet 2. Oktober 2009 Rapporter Skrevet 2. Oktober 2009 Diverse er testet ut her. Jeg har en hund som aldri har gnagd på noe, det liker hun ikke. Men nå har hun gnagd i seg både tørrfisken, lammehjerte og kyllingnakke så lang. Smakstestet og godkjent av divaen C!
Toya Skrevet 2. Oktober 2009 Rapporter Skrevet 2. Oktober 2009 jeg og fikk forundringspakke i posten i dag ! Var noen hunder som blei VELDIG glade for dette, og det lukta SÅÅÅÅÅÅÅÅÅ nam, stom og siklet rundt beina mine, SVÆRE fine ører, og for noen haler, feite feite halerøtter, og bikkjene kosa seg glugg, Disse menneskene, hadde relativt rask levering også, nei her har de nok fått seg en stor kunde hehe For vips så er alt det her jeg fikk i dag, borte vekk, og da må man ha nytt i god tid
Peers Skrevet 2. Oktober 2009 Rapporter Skrevet 2. Oktober 2009 Og etter de siste innleggene ble jeg enda mer bestemt på at vi SKAL bestille herfra!
Cloudberry Skrevet 2. Oktober 2009 Rapporter Skrevet 2. Oktober 2009 Vi fikk pakken på onsdag, bestilte på søndag. Kyllingnakker og tørrfisk går ned på høykant, her skal vi handle mer!
PsychoLynx Skrevet 3. Oktober 2009 Rapporter Skrevet 3. Oktober 2009 Her kom det også en kjempepakke i går! Bridie gikk fot ved siden av Lars hele veien hjem fra posten hun. Det luktet GODT fra den digre esken han bar på jo! Og DE øynene da hun fikk forsyne seg selv da gitt! hehe. Og imponerende at portoen ikke økte da det jeg fikk i posten var en STOR Smartpost eske, helt full. Terningkast 6! Og de har en fast kunde her
Synnikken Skrevet 3. Oktober 2009 Rapporter Skrevet 3. Oktober 2009 Jeg fikk pakke i posten igår, en svær brun konvolutt.. Med leverbiter, lammehjerte og kyllingnakker.. de ELSKET den. Alle fire som jeg har her nå står stadig med snøftetrynet snøftende opp i sofaen.. (hvorav der konvolutten med godsakene står) kan VIRKELIG anbefale dette! De har fått en storkunde av meg! *uppss, der bestilte jeg for 1600 kr *
Lola Pagola Skrevet 3. Oktober 2009 Rapporter Skrevet 3. Oktober 2009 Oj, nå MÅ jeg og bestille altså! ... og der var jeg 300 kr fattigere
Taz Skrevet 3. Oktober 2009 Rapporter Skrevet 3. Oktober 2009 Bestilte jeg også, ble rundt 260 kr, og du får masse for pengene. Fikk pakken for ett par dager siden, en full smartpost eske, med store griseører (ikke sånne pinglegreier de selger på matbutikker/dyrebutikker og felleskjøpet (de som de selger på felleskjøpet er omtrent svarte), grisehaler, lever, lammehjerte, og kyllingnakker. Er veldig fornøyd med kvaliteten på alt. Dyret likte alt sammen, og vi kommer nok til å handle der igjen.
KristinR Skrevet 3. Oktober 2009 Rapporter Skrevet 3. Oktober 2009 Jeg har og bestillt:-) Det kommer vel til å ta en evighet før varene kommer så mange som har bestillt bare i går og i dag.
Marthe Skrevet 3. Oktober 2009 Forfatter Rapporter Skrevet 3. Oktober 2009 Supert at det var så mange som likte varene!
mokken Skrevet 4. Oktober 2009 Rapporter Skrevet 4. Oktober 2009 Har bestilt litt jeg også, klarte å begrense meg daaahh *flink jente*
icebluelagoon Skrevet 4. Oktober 2009 Rapporter Skrevet 4. Oktober 2009 Har bestilt og er veldig spent
Rocket Skrevet 4. Oktober 2009 Rapporter Skrevet 4. Oktober 2009 fikk det på torsdag. Henat posten idet vi skulle til å kjøre til flyplassen så fikk ikke se hvordan det ble likt, men antar det bikkjedyret eventuelt fikk av min mor gikk ned på høykant
Stripa Skrevet 4. Oktober 2009 Rapporter Skrevet 4. Oktober 2009 Da har jeg også bestilt og etter bestillinga å dømme så skulle man tro at jeg hadde 3 eller 4 hunder, men jeg har egentlig bare en og han er ikke 8 mnd engang hihi. Trådstarter skulle hatt fri tilgang hos denne butikken for å ha skaffet de så masse kunder
Raksha Skrevet 4. Oktober 2009 Rapporter Skrevet 4. Oktober 2009 Kahlo fikk smake tørrfisken dems i dag, hadde egentlig regna med å måtte gi den bort, for Kahlo spiser aldri sånt, hun bare ruller seg på det. Men her gikk det faktisk ned! Riktignok måtte hun rulle litt på det også - men hun var mer konsentrert om å spise. Syns abonementpakka kunne vært større da - med tanke på prisen, men kvaliteten ser det ikke ut til å være noe å si på.
Rottisembla Skrevet 5. Oktober 2009 Rapporter Skrevet 5. Oktober 2009 *Håper pakken min kommer idag* er jo ei uke side jeg bestilte men kan vel ikke vente annet etter bestillingsboomet de sikkert har hatt:P
mokken Skrevet 5. Oktober 2009 Rapporter Skrevet 5. Oktober 2009 Da har jeg også bestilt og etter bestillinga å dømme så skulle man tro at jeg hadde 3 eller 4 hunder, men jeg har egentlig bare en og han er ikke 8 mnd engang hihi. Trådstarter skulle hatt fri tilgang hos denne butikken for å ha skaffet de så masse kunder :) Ja det samme tenkte jeg på Håper du har fått en god avtale Marte!
Raksha Skrevet 6. Oktober 2009 Rapporter Skrevet 6. Oktober 2009 Dustebikkja mi vil ikke ha leverbitene, ikke lammehjerte og nå vil hun ikke ha tørrfisken heller lenger.
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar