Gå til innhold
Hundesonen.no

Billig tørket hundesnacks


Marthe

Recommended Posts

  • Svar 307
  • Created
  • Siste svar
  • 3 weeks later...

Jeg har også ventet en måned snart. Sendt de en mail men ikke fått svar ...venter utålmodig ..

Samme, jeg tror min oppdretter er medeier, skal ringe imorgen og syte litt, hun nektet meg jo valp fordi den var ikke pen nok så :drool:

(nei jeg skal ikke ha enda, så hun nekter meg hver gang jeg får tanken ;) + de to som er igjen har utstillingsfeil )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært inne på hjemmesiden og kan ikke finne leverbiter i nettbutikken.

Er dette bare midlertidig ? (for dere har jo bestilt det også+ - eller hva?)

Finner ut at det er best å vente med bestilling til de kommer i gang igjen, siden jeg blir borte i januar.

Tar visst tid dette her?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette sto på facebook siden deres:

Harald Bredahl Vi bytter produksjonslokale, og vi har dermed ingen produksjon i denne perioden, men vi håper at det ikke er lenge til kommer i gang igjen. Det blir dermed lenger leveringstid i en periode fremover. Vi er også dermed utsolgt for griseører og spiserør, og har lite igjen av storfemuskel og lammehjerte, så de som vil sikr...e seg disse produktene bør bestille snarest. Vi beklager dette, men vi lover å komme tilbake med fullt sortiment og samme høye kvalitet.

Jeg har prøvd å søke litt, men ikke funnet noen facebookside for verken dogsnacks.no eller karmøy tørkeri.. Eller er det mannens private profil (som vi ikke-bekjente kanskje ikke får se særlig av) du mener?

Samme, jeg tror min oppdretter er medeier, skal ringe imorgen og syte litt, hun nektet meg jo valp fordi den var ikke pen nok så :drool:

(nei jeg skal ikke ha enda, så hun nekter meg hver gang jeg får tanken ;) + de to som er igjen har utstillingsfeil )

Åh, oppdaterer du med svar når du har fått snakket med henne? Jeg bestilte litt diverse for TRE måneder siden, og har ikke engang fått noe svar på mailen jeg sendte for rundt en måned tilbake :/ Tenkte jeg skulle prøve en telefon istedet, men så var det ikke noe nummer listet på nettsiden, og jeg har "glemt" å prøve å oppdrive det andre steder og gidde ringe (brønnøysundreg. og sånt).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette høres jo ikke bra ut. Kontakt forbrukerombudet?

Nei altså.. Jeg vil prøve å ringe først, med mindre noen som kjenner eller "kjenner" de bak bedriften får noen svar å videreformidle før jeg kommer så langt. Litt teit om de har tekniske problemer av noe slag (som går utover ordresystemet og epostmottak) også løper jeg til forbrukerrådet uten å ha prøvd ordentlig å få kontakt med noen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når folk har prøvd mail,. facebook og telefon i flere mnd, så er det langt på tide, spør du meg. ;) Men lett at man blir litt "snill" med bedrifter man liker som det ikke er så mange av... de kan jo risikere å måtte stenge elelr gå konkurs.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okay, jeg har pratet med oppdretteren min og hu sa ordet på bygda sa han ikke var av de mest seriøse og når jeg sa hva vi opplevde sa hun vi bare skulle ringe forbrukerombudet.

Også anbefalte hun selv: Pro Pet AS. De møtte jeg også på stand i helga og hadde masse billig snacks til hunden (og hun sitter i styret og sa at driften hos dem var iallefall normal).

Så da skal jeg legge inn en sak på Forbrukrportal kontakt skjema . Og jeg oppfordrer dere andre til å gjøre det også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg snakket akkurat med han :wub: Han tok telefonen med en gang jeg ringte. De har fått vanvittig respons på dette, og måtte derfor få et nytt lokale. Det er ikke "bare bare" å drive med dette, og de må ha en ny godkjenning (det blir vel fra mattilsynet, men jeg skal ikke si det for sikkert). De hadde sagt at de kom i første uken i desember, og han håpte på det. Da ville han evt. ha varer rett før jul, evt. så ble det rett over nyåret.

Han skulle holde meg oppdatert, og han inviterte meg bort så jeg kunne få se hva de drev med :lol: Så jeg skal prøve å holde dere oppdatert også.

Han hadde oksemuskler inne, men det var det eneste.

Jeg har opplevd han som veldig seriøs hele tiden. Han drev med dette alene, og har selvfølgelig hatt mye å gjøre, men har ansatt en til nå. Så han sa at han hadde bare fått svart på halvparten av mailene, og beklagde dette. Han jobber på spreng for å få det nye lokale godkjent, og driften opp igjen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg snakket akkurat med han :wub: Han tok telefonen med en gang jeg ringte. De har fått vanvittig respons på dette, og måtte derfor få et nytt lokale. Det er ikke "bare bare" å drive med dette, og de må ha en ny godkjenning (det blir vel fra mattilsynet, men jeg skal ikke si det for sikkert). De hadde sagt at de kom i første uken i desember, og han håpte på det. Da ville han evt. ha varer rett før jul, evt. så ble det rett over nyåret.

Han skulle holde meg oppdatert, og han inviterte meg bort så jeg kunne få se hva de drev med :lol: Så jeg skal prøve å holde dere oppdatert også.

Han hadde oksemuskler inne, men det var det eneste.

Jeg har opplevd han som veldig seriøs hele tiden. Han drev med dette alene, og har selvfølgelig hatt mye å gjøre, men har ansatt en til nå. Så han sa at han hadde bare fått svart på halvparten av mailene, og beklagde dette. Han jobber på spreng for å få det nye lokale godkjent, og driften opp igjen :)

Så bra da, men det burde ha gått ut en eller annen form for informasjon. jeg har ventet i 3mnd + og sendt mailer ol. Mamma er ganske sur fordi hun betalte og vi har bare bestilt oksemuskler :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okay, jeg har pratet med oppdretteren min og hu sa ordet på bygda sa han ikke var av de mest seriøse og når jeg sa hva vi opplevde sa hun vi bare skulle ringe forbrukerombudet.

Også anbefalte hun selv: Pro Pet AS. De møtte jeg også på stand i helga og hadde masse billig snacks til hunden (og hun sitter i styret og sa at driften hos dem var iallefall normal).

Så da skal jeg legge inn en sak på Forbrukrportal kontakt skjema . Og jeg oppfordrer dere andre til å gjøre det også.

Altså, hvorfor være ****** Og "melde" et firma til forbrukerombudet om de ikke er skyldig deg noe?? :wub: Såvidt jeg vet tar han ikke forskuddsbetaling, så en bestilling som ikke blir fullført er jo ikke noe økonomisk tap? At det er dårlig service å ikke svare mail ol er nå så, men det kan ikke forbrukerombudet hjelpe med uansett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså, hvorfor være ****** Og "melde" et firma til forbrukerombudet om de ikke er skyldig deg noe?? :wub: Såvidt jeg vet tar han ikke forskuddsbetaling, så en bestilling som ikke blir fullført er jo ikke noe økonomisk tap? At det er dårlig service å ikke svare mail ol er nå så, men det kan ikke forbrukerombudet hjelpe med uansett.

Når folk har bestilt og ikke får noen beskjed om at de ikke får varene sine, selv ikke når de prøver å ta kontakt, så er det faktisk svindel. Selv om betalingen evt. ikke er trekt fra konto.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når folk har bestilt og ikke får noen beskjed om at de ikke får varene sine, selv ikke når de prøver å ta kontakt, så er det faktisk svindel. Selv om betalingen evt. ikke er trekt fra konto.

Sitert fra deres hjemmeside:

Melding:

Grunnet vekst i omsetningen må vi ha nytt produksjonslokale og det vil oppstå noe lenger leveringstid enn vanlig. Beklager dette.

De har gitt beskjed, og det står ikke hvor lenge man må vente. Men man kan faktisk ikke si at de ikke har gitt beskjed :wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når folk har bestilt og ikke får noen beskjed om at de ikke får varene sine, selv ikke når de prøver å ta kontakt, så er det faktisk svindel. Selv om betalingen evt. ikke er trekt fra konto.

Svindel? Dårlig service og "løgn" til nøds, men svindel?

Svindel er kunsten å lure til seg noe som ikke er sitt eller man ikke har rett til, gjennom kriminelle måter

Og når penger eller gjenstander ikke er utvekslet, er det vel ikke svindel?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bestilte varer i midten av september og har enda ikke mottatt varene. Jeg har sendt mail som ikke ble besvart og valgte i slutten av oktober å ringe produsenten - han var veldig hyggelig og forståelsesfull og lovte å sende ut det jeg hadde bestilt som han hadde inne. Som sagt har jeg enda ikke mottatt varene og det er kjedelig, spesielt for hunden min som er kresen og elsker produktene fra Dogsnacks, men det er ikke svindel. Det er trasig og dårlig reklame for Dogsnacks rett og slett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får håpe det tar seg opp snart da :-) Og det er da enda en ting at man ikke betaler på forskudd, merker jo at jeg blir litt skeptisk når jeg leser at folk ikke får svar, men da tenker jeg at jeg kommer nok uansett til å bestille derfra etter jul en gang, taper jo ingenting på det.

Forbrukerombudet synes jeg er litt drøyt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har opplevd han som veldig seriøs hele tiden. Han drev med dette alene, og har selvfølgelig hatt mye å gjøre, men har ansatt en til nå. Så han sa at han hadde bare fått svart på halvparten av mailene, og beklagde dette. Han jobber på spreng for å få det nye lokale godkjent, og driften opp igjen :wub:

Jeg har også bare opplevd ham som seriøs. Og litt overveldet over responsen på produktene.

Jeg tror nok ikke han hadde forventet at det skulle være såå stor etterspørsel.

Gleder meg til han får det opp å gå igjen. Da skal det bestilles :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får håpe det tar seg opp snart da :-) Og det er da enda en ting at man ikke betaler på forskudd, merker jo at jeg blir litt skeptisk når jeg leser at folk ikke får svar, men da tenker jeg at jeg kommer nok uansett til å bestille derfra etter jul en gang, taper jo ingenting på det.

Forbrukerombudet synes jeg er litt drøyt.

Enig - rot og surr på markedsføringssiden og kundeservice, JAAAA!, - men ingen grunn til å trappe opp til et konfliktnivå etter den informasjonen han har gitt og vi nå har fått. Ingen har lidd økonomisk tap. Det holder å gremme seg skikkelig, og melde fra til "grûnderen" om at man er misfornøyd. MIN mening, Jeg drar ikke FB. (derimot er jeg kjapp der når firmaer tvertimot vil prakke på meg ting jeg IKKE har bedt om å få.)

Nå fikk vi jo servert facebook -siden på et fat - TAKK for servicen til deg -(hvorfor i alle dager dukket ikke den opp på søket mitt her forleden - mer på PC enn mellom himmel og jord, sier nå jeg). Kommer til å gremme meg og be om oppdatering der.

Flott jobba alle sammen. Takker på egne vegne for innsatsen. Nå er godsakvalget "under foten ", hvis han nå greier å stable dette firmaet på beina igjen.

Jeg utsetter bestilling til han er kommet i gang, - hvis han kommer i gang -, og lar godbit-regimet gå som før i mellomtiden, eller bestiller fra ProPLan. Takk for det tipset også.

Og takk og lov for at ikke bikkja hadde fått snusen i godsakene enda :wub: det kunne blitt en stusslig jul.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...