Gå til innhold
Hundesonen.no

Billig tørket hundesnacks


Marthe

Recommended Posts

Nei, men tenkte på småkryp og sånn som kommer på dem? Hvordan oppbevarer dere det?

Spørs hvor mye du bestiller og har. Ville ikke bekymret meg stort om det, med det "lille" du bestilte. Vi har/hadde evigmasse griseører og haler i sekker i butikken, nema problemas.

Men er du bekymret, sleng det i fryseren. :ahappy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 307
  • Created
  • Siste svar
Nei, men tenkte på småkryp og sånn som kommer på dem? Hvordan oppbevarer dere det?

I magen på bikkja, vel :lol: Hvor ellers? :ahappy:

Neida, det som ikke er spist på en uke eller to legges i fryseren, og så tar jeg heller opp ting en stund før hun får dem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har vi vært og hentet pakken med grisehaler, kyllingnakker og leverbiter. Det ble så absolutt godkjent av Sico som ellers aldri har vært noe glad i grisehaler/ører osv.

Dere som ikke betalte over nett (dersom det var mulig), fikk dere giro sammen med pakken eller kom det utenom? Eller har jeg misforstått noe nå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere som ikke betalte over nett (dersom det var mulig), fikk dere giro sammen med pakken eller kom det utenom? Eller har jeg misforstått noe nå?

Det der lurer jeg og på, hvordan i alle dager betaler dere? :wub:

Jeg fikk ingen giro med i pakken!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurt på det samme, men det står Bank et sted på arket og et nummer, kan det være kontonummeret?

Har ikke turt å prøve det ut.

Jeg og gubben klødde oss litt i hodet over det samme, men jeg brukte nummeret etter "Bank", og krysset fingrene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Står på den fakturan man får sammen med pakken.

Det er det nr etter Bank man skal bruke når man betaler...

Var litt usikker jeg også så jeg sendte like greit en mail å spurte..

Ok, fint. :wub: Regner med det er samme nr på alle brevene, så skrev dere bare navnet deres i den "melding til mottaker"-boksen da, eller kundenummer? Lurt å ta med begge deler kanskje?

:wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Shit, du bestilte mye ja! hahaha synes 10 griseører var mye jeg :wub:

jeg tenkte julegaver jeg serru :wub: Bridie har mange hundevenner :D

Da har vi vært og hentet pakken med grisehaler, kyllingnakker og leverbiter. Det ble så absolutt godkjent av Sico som ellers aldri har vært noe glad i grisehaler/ører osv.

Dere som ikke betalte over nett (dersom det var mulig), fikk dere giro sammen med pakken eller kom det utenom? Eller har jeg misforstått noe nå?

Det er den lappen som ligger med i pakken som er faktura. Der står jo kontonummer, sum osv. Jeg skrev inn fakturanr, kundenr og evnt andre "viktige" opplysninger som melding da jeg betalte :ahappy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bestilte på SøndagsKveld og var å hentet den på posten i dag :banana:

Hundene ble værtfall glad for pakken som kom :whistle:

Hva bestilte du da?? Når guttene dine liker det, MÅ jo jentene mine like det også, haha!

ettersom alle her inne er fornøyd så frister det veldig å bestille. det var jo kjemmpe billig. Men hva skal man bestille først da? Var så masse godt der :cheer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva bestilte du da?? Når guttene dine liker det, MÅ jo jentene mine like det også, haha!

ettersom alle her inne er fornøyd så frister det veldig å bestille. det var jo kjemmpe billig. Men hva skal man bestille først da? Var så masse godt der :)

Jeg bestilte:

*Lever pk'er (Diezel :wub: , Aragon ikke...)

*Gris,ører (Aragon :) )

*Hjerte,lam

*Spiserør (Begge :))

*Kyllingnakker (Begge :))

*Grisehaler

*Tørrfisk filet

*Vom

*Storfemuskel (Aragon :))

Det andre har de ikke prøvd enda...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal nok bestille jeg også.. Men var noe galt med mine sider så jeg fikk ikke opp alt på siden. Hva var prisen på oksemuskel, 65,- var ikke det himla dyrt for en muskel??

Det er 75 kr for en HEL oksemuskel.

For 5 små (20 cm lange ca, og kankje 2,5-3 cm diameter) koster det 65 kr.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har pakka til Lucas kømmi, og gjett om det var en som var glad her :whistle: Han fikk være med og hente det på posten, og han gikk som en drøm hematt, det lukta jo name-nam av den røde pakka :wub:

Han fikk alt servert på gølvet, og fikk hente seg det han selv ville ha. Han gikk flere ganger og forsynte seg, og rakk ikke mer enn bare å smatte litt på det han hadde henta før han måtte hente seg noe nytt :whistle:

Her ser dere resultatet, fikk myyyye for 356 kr. synes jeg. Kommer definitivt til å handle der igjen!

162.jpg

170.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...